رفتن به محتوای اصلی

احمد جنتی: چون با ولایت فقیه مشکل دارند به سپاه حمله می‌کنند
20.09.2017 - 13:25

ایسنا ـ

به گزارش ایسنا، آیت‌الله احمد جنتی در سخنانی در ضیافت شام مجلس خبرگان رهبری،با بیان اینکه بهترین کسانی که می‌توانیم با آنان کار کنیم نسل نو هستند،اظهار کرد: وظیفه ما به عنوان یک طلبه این است که به داد این نسل برسیم و راهی برای ارتباط با دانش‌آموزان پیدا کنیم و هر کس از ما که می‌تواند این کار را انجام دهد باید آن را عملی کند.

وی افزود: باید با معلمین ارتباط داشته باشیم و آنها را مورد توجه قرار دهیم و از لحاظ دینی و سیاسی آگاه سازیم تا بدانند که وضعیت سیاسی ما چگونه است، دشمن در چه وضعی است، ما در چه وضعی هستیم و نیز باید بدانند که رهبری چگونه در برابر دشمنان ایستاده است و متوجه باشند که اگر ایشان در برابر دشمن نمی‌ایستاد چه وضعیتی داشتیم و اگر این ایستادگی ادامه پیدا نکند چه آینده‌ای در انتظار ماست.

رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: با بیان اینکه نوجوانان باید بدانند که نظام جمهوری اسلامی چه کرده است و انقلاب چه قدرتی دارد که همه به جان ما افتاده‌اند اما ما با هدایت رهبری و پشتیبانی مردم انقلابی این نظام را برقرار نگاه داشته‌ایم به صورتی که دشمنان کلافه هستند که این انقلاب چگونه با این قدرت ادامه یافته است.

جنتی با بیان اینکه اگر پشتیبانی ایران وجود نداشت داعش در سوریه و عراق شکست نمی‌خورد، اظهار کرد: اگر پشتیبانی ایران نبود داعش سوریه و عراق را خورده بود و در آن دولت اسلامی عراق و شام را به وجود آورده بود.

وی با تاکید بر اینکه ما باید قریضه امر به معروف و نهی از منکر را زنده کنیم، اظهار کرد: افکار نوجوانان ما آمادگی این را دارد که اگر مورد هدایت ما قرار نگیرد توسط دیگران هدایت شود پس ما باید افکار آنان را هدایت کنیم و در برابر کسانی که سخنانی غیر از آن می‌گویند و در مدارس به دانش‌آموزان تعلیم می‌دهند، بایستیم و برخورد کنیم.

جنتی افزود:اگر معلمی، سخنان ضداسلام، ضدانقلاب و ضدولایت فقیه می‌گوید باید به مقامات بالاتر اطلاع دهیم یا خودمان با او برخورد بکنیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه لازم است ارتباط مان را با سپاه و بسیج بیشتر کنیم، گفت: عده‌ای پیدا شده‌اند که با ولایت فقیه مشکل دارند و برای این مساله به سپاه حمله می‌کنند. شما دیدید که در انتخابات اخیر چه حرف‌هایی علیه سپاه زده شد و به سپاهی‌ها لقب تفنگدار دادند در حالی که من همان زمان نامه‌ای نوشتم و گفتم مگر تفنگدار بودن بد است؟ امام علی (ع) و شهدای کربلا نیز به نوعی تفنگدار بوده‌اند. آنها نیز همیشه شمشیر به دست داشتند و آماده جهاد بودند. پس ما باید کاری کنیم که افرادی که چنین حرف‌هایی می‌زنند بدانند افراد متدین جامعه اگر طرفدار ولی فقیه هستند طرفدار چشم‌ها و بازوان ولی فقیه هم خواهند بود.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

رضا وضعی
ایسنا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.