رفتن به محتوای اصلی

تا کی ، سکوت و بی اعتنایی
12.09.2017 - 20:44

و اما اینبار نوبت به محسن یگانه ، خواننده پاپ و مقیم ایران رسید.

اینگونه برخوردها با مردمان خوب کشورم از جانب برخی هنرمندان ، من را به این فکر وا می دارد که شاید یک بیماری واگیرداردر بین برخی  شیوع پیدا کرده  و دنیای  پزشکی از آن بی اطلاع است  تا به سرعت واکسنی علیه آن تهیه کند .

 این اتفاقات آنچنان نظر من را به خود جلب کرد که  مرا وا داشت تا قلم به دست بگیرم و نظر شما خوانندگان عزیز را به برخی نکات ذیل ، جلب نمایم .

1_ چگونه این افراد ( محسن یگانه ، مدیر برنامه هایش و مدیران اجرایی  کنسرتها در خارج کشور) قبل از دریافت ویزا و اطمینان خاطر از مسافرت محسن یگانه ، مبادرت به پیش فروش بلیط کرده اند ؟

2_ آیا برای محسن یگانه ، تهیه کنندگان بلیطهای کنسرتش اهمیتی نداشته و ندارند  تا  خود شخصا توضیحات لازم را بدهند و عذر تقصیر بخواهد ؟   یعنی ملت  برای ایشان تا به درجه تنزول کرده اند ؟

3_ این را به خوبی در یافته ام که بسیاری از هموطنان عزیز و محترمم ، برای مقابله و اعتراض  به خودکامگی های حاکمین فاسد در ایران ،  که مرتبا دستور به لغو اجرای  کنسرتها ، درمیهنمان را صادر می کنند و در راستای حمایت از خوانندگان مقیم ایران ، مبادرت به تهیه بلیطهای اینگونه کنسرتها می نمایند  و اما پاسخ و واکنش این هنرمندان ، به این همدلی ، چه بوده و هست ؟

 و در پایان ، کم کم دارم به این نتیجه می رسم ، پس از این همه خیانت و بی اعتنایی به اعتماد و همدلی مردم  ، در زمانی نه چندان دور شاهد آن خواهیم بود که مشتاقان شنیدن موزیک های ایرانی ، مجبور شوند همچون مشتریان رستورانها پس از دریافت خدمات شایسته از جانب هنرمندان و مجریان کنسرتها ، پول بلیط ها را پرداخت کنند ، تا مبادا مجددا سرشان کلاهی به درازای قدشان برود  .

در نهایت ،  قضاوت با  شما خواننده گرامی  است 

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تهمینه بخشک

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.