رفتن به محتوای اصلی

اجرای فرمان آتش به اختیار ولی فقیه در روز قدس و فرار حسن روحانی
23.06.2017 - 21:53
تفسیر از:
اقبال اقبالی
و تلاش می کنند همچنان ستاد فرماندهی نیروهای "آتش به اختیار" را از دید ملت ایران مخفی کنند.
 
 
*****************
بخشی از گزارشات رسانه های رژیم اسلامی:
 
 
فیلم/ شعارهای توهین آمیز دلواپسان علیه روحانی در راهپیمایی روز قدس
 
ایلنا نوشت:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه توهین به رییس جمهور در راهپیمایی امروز خودجوش نبود، گفت: دکتر روحانی خود نیز به خوبی با چنین پدیده‌ای آشناست و خوب می‌دانند که چنین اقداماتی، شان و منزلت ایشان را در پیشگاه ملت افزایش می‌دهد.

علی ربیعی در حاشیه مراسم راهپیمایی امروز روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اقدام عده قلیلی که در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس به رییس‌جمهور توهین کردند، گفت: تجربه طولانی در مواجهه با این‌گونه حوادث دارم. ماجرا در چند گام سامان می‌گیرد. اول اینکه باید گفت این افراد و اقدام آنها به هیچ عنوان خودجوش نیست و از متن طبیعی اجتماع راهپیمایان برنمی‌خیزد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی مبنی بر تغییرات احتمالی در کابینه دوازدهم و وزارتخانه‌ها گفت: هنوز چیز مشخصی وجود ندارد و این تشخیص رئیس‌جمهور است. ایشان دارند بررسی می‌کنند تا ببینند چه کاری انجام دهند.

*************

بسته خبری «تابناک»؛

 

فخرالدین احمید دانش آشتیانی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر نگرانی عمومی از تفسیر و برداشت‌های نادرست از واژه آتش به اختیار گفت: همانطور که در مصاحبه‌ها و موارد دیگر مطرح شده آن برداشتی که فکر کنند مساله همراه با خشونت و موارد مشابه است چنین چیزی مورد نظر مقام معظم رهبری نبوده بیشتر بحث هشدار دادن به همه مردم و گروه‌ها و روشنفکران را مدنظر داشته‌اند که مواظب توطئه‌های دشمنان باشند و هر جا که احساس می‌کنند نفوذی دارد اتفاق می‌افتد سعی کنند مردم را نسبت به این مساله روشن کنند و آگاهی دهند.

تابناک نوشت: 

توهین به رئیس‌جمهور در حاشیه راهپیمایی روز قدس
 
در حالی که مردم روزه‌دار تهران فارغ از گروه‌بندی‌های سیاسی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمده‌اند، فردی که بلندگو به دست داشت در مراسم خطاب به مردم می‌گوید روحانی می‌گوید و مردم پاسخ می‌دهند مرگ بر آمریکا، مجری سپس گفت: آن روحانی را نگفتم روحانیت را گفتم. کسانی که می‌گویند شعار مرگ و این حرفا باید جمع شود لباس زنانه بپوشند از مملکت بروند. این در حالی است که عده‌ای‌نیز در اطراف رییس جمهور حلقه زدند و علیه او شعار هایی چون مرگ بر منافق، مرگ بر آخوند آمریکایی و "روحانی بنی صدر پیوندتان مبارک!" سر دادند. از طرف دیگر در این راه‌پیمایی عده ای اندک نیز دور نایب رییس مجلس شورای مجلس نیز جمع شده و شعار "مرگ بر فتنه‌گر" سردادند. ایلنا این خبر را منتشر کرد.
 
بسته خبری «تابناک»؛
 
***********
علیرضا رحیمی عضو کمیسیون امنیت ملی خودش را به کوچه علی چپ زد و گفت: 
رحیمی ضمن تاکید بر برخورد با توهین کنندگان به مسئولان اظهار داشت: به نظر می رسد توهین کنندگان به رئیس جمهور همان حلقه ای هستند که به  رئیس مجلس در ماجرای 22 بهمن حمله کردند. اینها حلقه ای به هم پیوسته، افراطی و انحرافی هستند که به نام انقلابی گری در صف انقلابیون رخنه کرده اند.
 
وی افزود: اصولگرایان نیز باید تبری خودشان را از این افراد اعلام بکند

 

فیلم/ شعار و توهین دلواپسان علیه مطهری، نایب رئیس مجلس در راهپیمایی روز قدس

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.