رفتن به محتوای اصلی

آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا، نمایش تروریسم و توحش
23.06.2017 - 18:52

 آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا، نمایش تروریسم و توحش، خشونت طلبی و جنایت و جنگ طلبی است.

*من به عنوان یک ایرانی از عملکرد جمهوری اسلامی و وابستگان و گماشتگانش  در نمایش وحشت آفرین آتش زدن پرچم کشورهای اسرائیل و آمریکا را محکوم میکنم و این رفتار را به نشانه خواست های خشونت طلبی و ایجاد بحران و جنگ و تروریسم و وحشت آفرینی در منطقه و دنیا، و مخصوصا  نیز پیامی نظامی و سرکوبگرانه  و روشن برای اکثریت ستمدیده مردم  ایران که مخالف سیاست های سرکوبگرانه جمهوری اسلامی هستند را می دانم، و به عنوان یک ایرانی صلح طلب از دشمنی با دیگر کشورهای منطقه و دنیا بیزارم، و از طرف خودم از بابت آتش کشیدن پرچم کشورهای اسرائل و آمریکا از مردم کشورهای اسرائیل و آمریکا عذر خواهی میکنم. حقیقت اما این است که آتش زن ها و خشونت طلبان وابسته به جمهوری اسلامی یک تعداد اقلیتی هستند که تا بیخ دندان مسلح و سرکوب گران مردم ایرانند.  نمایش وحشیانه آتش کشیدن پرچم دیگر کشورها هیچ ربطی به اکثریت ایرانیان صلح طلب ندارد. ما خواهان احترام انسانی و آزادی همگان هستیم و اکثریت جامعه ایران، هیچ ربطی به سیاست های خشونت طلبانه جمهوری اسلامی ندارند.

من به عنوان ایرانی و  از نسل سوخته بعد از انقلاب سال پنجاه و هفت، از مسئولین و گماشتگان مزد بگیر جمهوری اسلامی میخواهم که به جای آتش زدن پرچم کشورهای دنیا که با هیچ عقل و منطق و خرد انسانی همخوانی ندارد، به فکر آینده و زندگی میلیون ها ایرانی بیکار و سرخورده و بی آینده باشند. به فکر برطرف کردن مشکلات  فقر و بدبختی و غم نان و مسکن مردم باشند. سوآل من از شما این است که آتش زدن پرچم کشورهای دنیا چه دردی از ملت بیچاره ایران دوا میکنید؟ آیا جز این است که به میلیون ها مشکلات مردم ستمدیده ایران اضافه شود و به ما ثابت می کنید که شما جنگ افروز و بحران ساز در ایران و منطقه و دنیا هستید؟ و آیا  لحظه ای فکر نمی کنید که آتش زدن پرچم کشورهای دیگر یک توهین مستقیم به باورهای مردم آن کشورها و دلیلی عینی از شخصیت بیمار گونه جمهوری اسلامی و طرفدارانش دارد؟ آیا به غیر از این است که جنگ طلبان در دنیا پرچم کشورهای دیگر را آتش میزنند و نعره وحشیانه مرگ بر آنها را سر می دهند؟ آیا با این رفتارتان هیچ تفاوت فکری و شخصیتی در میان شما و خونریزان و جنایتکاران داعش و طالبان و القائده و دیگر تروریست های اسلامی وجود دارد؟ آنها نیز همچون شما عمل میکنند و خواهان نیست و نابودی دشمنان اسلام به هر شکلی از توحش و جنایت و خونریزی اند.

قدرت نمائی های نظامی و موشکی و آتش زدن پرچم دیگر کشورها را کاملا محکوم است و این عملکرد ها را به نشانه این میگذاریم که جمهوری اسلامی نظامی مسبب خشونت طلبی و سرکوب و جنگ و تروریسم  و وحشت آفرینی است. نمایش قدرت نظامی برای زندگی اکثریت ایرانیان که در فقر و بدبختی و صد ها هزار مشکلات روزمره گرفتار هستند، ماحصلی به غیر از یاس و ناامیدی بیشتر در بر ندارد.

 

من به عنوان یکنفر از میلیون ها نفر از نسل سوخته بعد از انقلاب هیچگونه دشمنی با یهودیان و آمریکای ها و دیگر مردمان جهان ندارم، و با صدای بلند اعلام میکنیم که ما آزادیخواه هستیم و بخوبی هم میدانیم که تنها دشمن واقعی زندگی من  از طرف مردم ستمدیده ایران آتش زدن پرچم کشورهای دیگر صددرصد محکوم است، و این رفتار چیزی به غیر از نمایشی از توحش و ادامه سیاست جمهوری اسلامی بر اساس خشونت و تروریسم و جنایت و جنگ طلبی در ایران و برعلیه مخالفین داخلی و در منطقه و دنیا نیست. دشمن مردم ایران در داخل کشور و رژیم سرکوبگر و جنایتکار جمهوری اسلامی ست، و نه در خارج از ایران و کشورهای دیگر همچون اسرائیل و آمریکا و غیره...

زنده باد زندگی و زنده باد صلح و زنده باد سکولاریسم در ایران

جمعه ۰۲ تیر ۱۳۹۶

23-06-2017

muradsheixi10@gmail.com

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی
ایرانگلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.