رفتن به محتوای اصلی

جناب ف. م. سخن ؛ تجریه طلب نیستم ؛ لطفا اتهام نزنید
ایران ملک پدری هیپکس نیست
24.12.2016 - 18:14

 توضیح : شخصی نقدی تحت عنوان ایران ملک پدری هیپکس نیست می نویسد   سپس  م.ف.  سخن در پاسخ  ؛ جوابیه ای می نویسد که هردو در ایرانگلوبال درج می شود و در پایان او نتیجه می گیرد که :«اميدوارم جناب آزاد و جناب توكلى و سايت ايران گلوبال در راهى كه آغاز كرده اند، شكست بخورند و دست از تلاش براى تجزيه ى ايرانِ يكپارچه بر دارند.»  مشخص نیست چرا انتشار نقدی در ایرانگلوبال موجب  آن می شود که  سایت ایرانگلوبال بعنوان «تجزیه طلب» معرفی شود . شایان ذکر است سایت ایران گلوبال، سایتی کاملا بی طرف است و هیج «خطی» ندارد ولی اینجانب بیطرف نیستم و نظراتی دارم که هر از گاهی آن را بشکل کامنت و یا در شکل مقاله منتشر می کنم .

در باره فیلم های فارسی و موسیقی فارسی زمان شاه

جناب ف. م. سخن که بهتر است تو را به اختصار «سخن» بنامم. حالا شما با نام مستعار پس از 37 سال جرئت کرده و در «اعتراف» طنز گونه ات، ازعلاقه آن زمانی ات نسبت به فیلم ها ی آبگوشتی ، خوانندگان کاباره ای را بیان کنی . از تو چه پنهان منهم از این هنر ابگوشتی که سرگم کننده و خنده دار و« دارماتیک» بود ؛ لذت می بردم و در همان سالهایی که چپ با آن فرهنگ زمخت ضد فرهنگ ابگوشتی بر ما حاکم بود، از ابراز بیان علاقه ام ، خجالت نمی کشیدم و هنوز هم لذت می برم با این وجود صحبت بر سر استراتژی راهبردی هنر در زمان شاه بود . بطور مثال پس از فیلم قیصر هر پسر نو جوانی با یک چاقوی ضامن دار و کفش پاشنه خوابیده و مو های کوتاه شده و کتی که روی شانه اش می انداخت... و از ناموس دختران محله اش دفاع می کرد و با حاکم شدن «فرهنگ قیصری»؛ لپمنیزم و فرهنگ جاهلی در جامعه زمان شاه تبلیغ می شد . اما نکته مهم.در پاراگراف آخر نوشته ات است :
«اميدوارم جناب آزاد و جناب توكلى و سايت ايران گلوبال در راهى كه آغاز كرده اند، شكست بخورند و دست از تلاش براى تجزيه ى ايرانِ يكپارچه بر دارند.» جناب سخن تاکید می کنم بنده مخالف تجزیه ایران هستم ولی برای اینکه ایران یکپارچه بماند ؛ کشور نیازمند یک سیستم فدرال است .تا بدین طریق اقلیتهای اتنیکی و مذهبی در ایران بتوانند نفس بکشند. پریشب در جشن شب یلدا شاهد گفت و گو 2 دوست ترک آذری بودم. در کنار میزهفت نفری ما، چهار ترک زبان نشسته بودند ، اولی(ترک ایران) به دومی ترک آذری می گفت من از ترک ها  بد می آید ...... دوست آذری ما ؛ خیلی عصبانی شد و سالن را ترک کرد و ... ببیند شرایط را بگونه ای  فراهم کرده اند که طرف از ترک بودن خود شرم کند..
سایت ایران گلوبال، رسانه ای دمکراتیک 
 
جناب سخن شما بهتر می دانید که رسانه دمکراتیک، رسانه ای است که بتواند فضا را برای همه گرایشات سیاسی موجود اپوزیسیون فراهم نماید . چنین فضایی فعلا در ایرانگلوبال موجود است که امید وارم برای یکپارچه ماندن کشور ، سایت هایی همچون گویا _که بودجه های کلانی از نهاد ها و مراکز حقوق بشری دریافت می کنند_ فضا را برای دگراندیشان مهیا سازند ، آری بدون تحقق خواستهای اقلیت های قومی _ ملی محال است که در دنیای گلوبال ؛ ایران با این سیسستم متمرکز بتتواند برای همیشه یکپارچه بماند . ایرانی که در همسایگی خود ؛ دوستی ندارد و با کل جهان سر جنگ و ستیز دارد.
 آری شما حق ندارید که به اینجانب اتهام تجزیه طلبی بزنید؛ چون در ایران گلوبال هیج سانسور ی وجود ندارد؛ نه برای شما و نه برای مخالف فکر تان که ممکن است تجزیه طلب باشد. سایت ایرانگلوبال کاملا بیطرف و عدالت نظری را مورد توجه قرار می دهد . نویسندگان سایت  نظرات کاملا متفاوت و متصادی را بیان می کنند که هیجگونه ای تبعیضی وجود ندارد. ایرانگلوبال تجربه ای جدید در بین سایت های  سیاسی ایران است.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
ویژه ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.