رفتن به محتوای اصلی

بیانیه سازمان ملی و میهنی ایران در محکومیت پانترکان
10.12.2016 - 22:11

ما فعالین آزادیخواه که خواهان ایرانی عاری از هرگونه تبعیض قومی و نژادی هستیم به هیچ وجه به اشخاصی که به بهانه های واهی سعی در تکه تکه کردن ایران عزیزمان دارند اجازه هیچ گونه تحریکی را نمیدهیم و شدیدا اندیشه و ایدئولوژی این افراد که بر پایه تحریف تاریخ و نشان دادن تبار غیر ایرانی استوار است محکوم خواهیم کرد، چرا که با احساسات مردم غیور اذربایجان بازی و از آنها جهت پیشبرد اهداف غیر ملی و غیر ایرانی خود استفاده کرده و میکنند.

مردم عزیز و دلیر آذربایجان که در تاریخ نیز به صورت شفاف مشهود است همیشه برای سربلندی ایران و ایرانی کوشش کرده و در روز های سخت در کنار میهن عزیزمان ایران ایستاده اند. این را در زمانی که حزب دموکرات اذربایجان که زیر سلطه استالین اداره میشد به خوبی نشان داده اند و زمانی که ایران به فرزندان آذربایجان نیاز داشت با رشادتهای ستارخان و باقرخان به کمک دیگر اقوام و برادران خود شتافتند و پایه گذار مشروطیت شدند.

پس از شما مردم دلیر یکبار دیگر انتظار میرود با نشان دادن عشق به وطن و اصل یکپارچه بودن ایران ، با هوشیاری و آگاهی جلوی هر گونه حرکت ایدئولوژیک غیر ایرانی را گرفته و اجازه ندهید عده ای خود فروخته و منفعت طلب با حرفهای کلی و نادرست از احساسات شما سوء استفاده کرده و با نام بردن از آذربایجان همیشه سربلند اهداف شومشان را که همانا جدا سازی و تکه تکه کردن ایران است پیاده سازند .

ناسیونالیسم ایرانی عاشق یکپارچگی ایران است و با عشق واحترام به تمامی اقوام عزیزی که سرتاسر ایران زندگی میکنند خواهان سربلندی و سرافرازی ایران است .

کمیسیون سیاسی سازمان ملی و میهنی ایران ضمن محکوم کردن تمامی تحرکات عده ای خود فروخته که سعی در تجزیه ایران دارند، به آنهای که خواب جدایی و سودای خیانت را دیده اند گوشزد میکند، که  به حکم خرد و اندیشه هم که شده دست از اینگونه تحرکات برداشته و نخواهید که تجربه رشادتهای مردم غیور آذربایجان را یکبار دیگر به محک آزمایش بگذارید. چرا که به حکم و شواهد تاریخی وطن فروش بودن همیشه محکوم و از ریشه ساقط شده است.

همانگونه که بارها گفته ایم ایران سربلند و سرافراز، نتیجه عشق تمام مردم ایرانزمین از هرقوم و نژاد به میهن عزیزمان است. جدایی طلبانِ خود فروخته بدانند نام ایران در گذر تاریخ صیغل خورده و همواره درخشیده است.

پاینده ایران سرافراز ایرانی

سازمان ملی و میهنی ایران – کمیسیون سیاسی

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

رضا وضعی
برگرفته از:
ایمیل دریافتی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.