رفتن به محتوای اصلی

نمایندگی ایران در سازمان ملل توسط یک آخوند؛ ننگی دیگر برای ایرانیان
23.09.2016 - 07:18

 

 
آخوند حسن روحانی در راس نظامی قرار دارد که به استناد قانون اساسی و پراتیک 38 ساله ایران ستیزانه حکومت، نابودی فرهنگ، تاریخ و هویت ایرانیان را در دستور کار گذاشته و برآنند تا ایران و ایرانیان را قربانی اسلام و اسلامگرایان کنند. حسن روحانی در شرایطی از ریشه کن کردن خشونت سخن گفته، که حکومت اسلامی پرچمدار اعدام، شکنجه، تجاوز، نقض حقوق شهروندی و حقوق بشر است. تاریخ اسلام و اسلامگرایان در میهن ما با تجاوز، ترور و خشونت عجین بوده و حکومت ترور و خشونت اسلامگرایان هرگز نمی تواند روحیه و خواست های صلحدوستانه، مسالمت آمیز، مدارجویانه و انسانمدارانه فرا دینی و فرانژادی مردم کشور ما را نمایندگی کند. 
ملا حسن روحانی در نطق خود در سازمان ملل گفت: "واقعیت آن است که امروز بروز خشونت در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا شتاب حیرت آوری به خود گرفته و این منطقه گرفتار وحشیانه ترین خشونتها و مخرّبترین سیاست ها شده است." ایکاش اپوزیسون حکومت اسلامی امکانی می یافت تا از همان تریبون نقش و جایگاه حکومت اسلامی را در این توحش و بربریت نشان می داد و نیز نوار آخوند منتظری در باره حکومت خودساخته را برای حاضرین در مجمع عمومی سازمان ملل بازخوانی می کرد. آری، دره عیمق و پرناشدنی میان واقعیت و دروغپراکنی ها و ریاکاری های آخوندی وجود دارد. واقعیت اینست که حکومت دینی نمی تواند منادی آزادی، صلح و نوعدوستی باشد، زیرا خود بر بنیاد مانیفست خشونت (قرآن) و جنگ میان مسلمانان و کفار بنا شده و قادر نیست پلورالیسم دینی، آئینی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را تحمل کند و ریشه دیکتاتوری و خشونت در تلفیق دین و حکومت است.
از همینرو ایرانیان خود را از زیر ننگ و خرافات اسلامگرایان کنار کشیده و در انتظار زمان مناسب برای درهم شکستن سلطه اسلامگرایان و برقراری نظامی سکولار دمکراتیک هستند. در جامعه سکولار دمکرات و با فرهنگ ایران، اعزام یک اخوند بعنوان نماینده ملت تاریخی ایران در سازمان ملل، توهین آشکار به شعور مردم تلقی میشود.
حضور حسن روحانی در مجمع سازمان ملل، ادامه سیاست های ویرانگرانه پان اسلامیست های شیعه در ایران و خاورمیانه می باشد که بعنوان لکه ننگ تاریخی دیگری بر دامان ایران و ایرانیان بجا خواهد ماند.
 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی
ایرانگلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.