رفتن به محتوای اصلی

کاسب تحریم، همسایه دیوار به دیوار تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بوده است!
بوی تعفن حکومت اسلامی جهانگیر شد
31.08.2016 - 09:01
تفسیر از:
اقبال اقبالی

 

پاسدار حسین شریعتمداری طوطی دولت واقعی (اما در سایه)، یک سوراخ از هزار سوراخ نظام را دیده و برای بی آبرو کردن دولت دکور حسن روحانی اظهار داشت:

"کاسب تحریم آن جاسوسی است که در طول مذاکرات سه ساله اخیر، همسایه دیوار به دیوار تیم مذاکره کننده هسته‌ای بوده و حالا هم که تحت تقیب قرار گرفته است، سخنگوی محترم دولت می‌گوید جاسوسی او جدی نبوده است! و توضیح نمی دهد که مگر جاسوسی برای آمریکا و انگلیس شوخی و جدی دارد؟! و آیا سرویسهای اطلاعاتی آمریکا و انگلیس هم از روی شوخی به او دستمزدهای کلان می‌داده‌اند؟!"

براستی دنیای وارونه حکومت اسلامی آش شله قلمکاری ست که هر "نجاستی" در آن یافت میشود. اسلامگرایان همه حوزه های سیاسی، اقتصادی، نظامی .. را تصرف کردند. بعنوان یک طبقه بر ایران و ایرانیان حکومت می کنند و جاسوسی علیه جناح های رقیب را مردود می دانند، در حالیکه کل نظام به جاسوسی علیه ایران و ایرانیان مشغول است.

در شرایطی که قرار دادهای مخفی آخوندها با روسیه، غارت سرمایه کشور، فروش خاک ایران و .. ادامه دارد، این پرسش مطرح است که اگرایران فروشی، دورزدن صاحبان کشور، محرم دانستن روسیه و نامحرم داستن مردم ایران و هزاران خلافکاری دیگر خیانت نیست، پس چه نام دارد؟!

آیا این فرار به جلو و شعار دزد، دزد، دزد، انحراف اذهان عمومی از نظام دزدان و غارتگران را هدف قرار نداده است؟!

خبرگزاری اسلامگرایان (فارس) نوشته است:

*************************************

 

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفت‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره اظهار نظر ظریف که بار دیگر مخالفان برجام را کاسب تحریم نامیده بود، گفت: اگر منتقدان برجام کاسب تحریم بودند بایستی از برجامی که هیچ تحریمی را لغو نکرده است استقبال می‌کردند نه اینکه با آن مخالفت کنند! چرا که با لغو تحریم‌ها به کسب و کار آنها لطمه می‌خورد!

مدیر مسؤل کیهان افزود: اگر واژه کاسبان تحریم واقعیت بیرونی داشته باشد، تنها مصداق آن کسانی هستند که برجام را با وجود باقی ماندن تحریم‌ها فتح‌الفتوح و بزرگترین دستاورد معرفی می‌کنند. وقتی باقی ماندن تحریم‌ها را دستاورد می‌دانند و به آن افتخار می کنند یعنی اینکه نان خود را در تحریم‌ها می بینند! البته ما هرگز به آقایان تهمت کاسب تحریم نمی‌زنیم و فقط می‌گوییم با یک حساب سر انگشتی فقط کسانی شایسته این نام هستند که نگران لغو نشدن تحریم ها نیستند و کماکان برجام را شق القمر می دانند!

شریعتمداری خاطرنشان کرد: کاسب تحریم آن جاسوسی است که در طول مذاکرات سه ساله اخیر، همسایه دیوار به دیوار تیم مذاکره کننده هسته‌ای بوده و حالا هم که تحت تقیب قرار گرفته است، سخنگوی محترم دولت می‌گوید جاسوسی او جدی نبوده است! و توضیح نمی دهد که مگر جاسوسی برای آمریکا و انگلیس شوخی و جدی دارد؟! و آیا سرویسهای اطلاعاتی آمریکا و انگلیس هم از روی شوخی به او دستمزدهای کلان می‌داده‌اند؟!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی
ایرانگلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.