رفتن به محتوای اصلی

یک دختر بوکانی توسط یکی از اعضای اطلاعات سپاه پاسداران بوکان مورد تعرض جنسی قرار گرفت
29.07.2016 - 21:06

روژی کورد:

یکی از نزدیکان خانواده «ژ . ح » در بوکان به «روژی کُرد» گفت؛ «ژ » در منطقه امیرآباد شهرستان بوکان ساکن است این دختر بوکانی روز سه شنبه درحالیکه از کلاس آموزشی به سمت منزل شان برمی گشت٬ توسط شخصی بنام «ایوب رستمی معروف به ایوب مینه رش»از اعضای اطلاعات سپاه باسداران با خودروی شخصی به یکی از مرغ داریهای اطراف بوکان ربوده شده و دختر بوکانی توسط این عوامل سپاه مورد تعرض جنسی قرار گرفت.

این منبع نزدیک به خانواده «ژ . ح » در این باره افزود؛ خانواده «ژ . ح » روز چهارشنبه در پی شکایت از ایوب رستمی به ارگان امنیتی سپاه پاسداران بوکان مراجعه کرده اما در خصوص شکایت شان به این خانواده اعلام کردند٬ تنها راهی را که در پیش دارید٬ سکوت را انتخاب کنید که ایوب رستمی به مدت ۱۳سال است برای جمهوری اسلامی خدمت کرده است.

ولی این خانواده در مورد وضعیت دخترشان پافشاری می کنند و موضوع شکایت را به دادگاه برده و علی رغم چنین عملکرد غیرانسانی دادگاه در پاسخ به نسبت تعرض جنسی این دختر بوکانی قاطعانه عمل نکرده و بلکه این خانواده جواب مثبتی از دادگاه مربوطه دریافت نکردند و بایستی در مقابل این کار «ژ » برای همیشه سکوت اختیار کند.

این منبع ادامه داد؛ «ژ . ح » از اعضای خانواده شهدای یکی از احزاب کُرد مخالف نظام است٬ این بسیج قدیمی محلی «جاش » با کینه توزی و غرض ورزی که از قبل با این خانواده حزبی دل شکسته داشته این دختر جوان را برای همیشه ساقط می کند٬ پدر «ژ » یک کارگر است که هر روز صبح راهی میدان کارگر می شود تا بتواند فرزندانش را آبرومندانه به درجه ای برساند اما « ژ » یک سال است برای امتحانات سال آخر٬ خود را آماده کرده و درهمین ایام تعطیلات تابستان راهی کلاسهای آموزشی شده تا اینکه بتواند در آینده گوشه ای از زحمات پدر کارگرش را جبران و به خانواده اش خدمت کند.

ولی این دختر بوکانی سه روز است خود را در زیرزمین منزل شان محبوس کرده تا مبادا کسی متوجه تعرض جنسی وی شود که در غیر این صورت اقدام به خودکشی خواهد کرد.

«ژ . ح » نام اختصاری این دختر كورد است و نام و فامیلی اش در روژی كورد محفوظ می باشد .

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

رضا وضعی
روژی کورد

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.