رفتن به محتوای اصلی

دمیرتاش: 20 روز قبل از اتفاق فرودگاه آتاتورک میت هشدار داده بود
01.07.2016 - 23:25

 

به گزارش روزنامه ینی آکیت، صلاح الدین دمیرتاش، رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق ها در اظهاراتی با اشاره به حمله تروریستی به فرودگاه آتاتورک استانبول عنوان کرد: گروه تروریستی داعش در هر جای دنیا حمله تروریستی صورت می دهد بلافاصله به صورت مستقیم مسئولیت آن را نیز برعهده می گیرد ولی در خصوص ترکیه این گروه مستقیما مسئولیت اقدامات تروریستی خود را برعهده نگرفته است. در سوروچ، جوانان انقلابی مخالف دولت حزب عدالت و توسعه مورد هدف قرار گرفتند. در بمبگذاری انتحاری راه آهن آنکارا نیز بار دیگر گروهای مخالف دولت در تیررس داعش بودند. در میدان سلطان احمد این بار داعش یک گروه توریست را قتل عام کرد و دیروز نیز در ترمینال سفرهای خارجی فرودگاه آتاتورک حمله صورت گرفت.

وی افزود: داعش به درون دولت ترکیه نفوذ کرده است و نظامی ها و طرفداران خود را وارد کادر دولت ترکیه می کند. این گروه تروریستی از ترکیه در راستای منافع خود استفاده می کند. 20 روز قبل از اتفاق دیروز، سازمان اطلاعات ملی در خصوص این حمله هشدار داده بود. یعنی همه از این حمله باخبر بودند. شما در این 20 روز 3 بار بخواهید در اطراف فرودگاه چرخ بزنید به شما مشکوک شده و دستگیر می شوید ولی این تروریست ها بارها به فرودگاه آمده و از نزدیک شرایط را بررسی کردند حتی تا جایی که با کلاشینکف در داخل ترمینال دست به قتل عام زدند. این موضوعی است که باید به طور جدی مورد بررسی قرار گیرد.

دمیرتاش در ادامه خاطرنشان کرد: ترکیه با حزب دموکراتیک خلق ها مبارزه می کند ولی با داعش مبارزه نمی کند. از سال 2009 به بعد 15 هزار عضو حزب دموکراتیک خلق ها دستگیر شده اند. مسئول نظامی داعش در ترکیه دستگیر شد ولی حتی به دستانش دستبند هم زده نشدو در اولین جلسه دادگاه نیز آزاد شد. ما در برابر ذهنیت داعشی حزب عدالت و توسعه تسلیم نخواهیم شد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی
برگرفته از:
http://kurdane.com/news/item/12024-

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.