رفتن به محتوای اصلی

ازدواج ترک ها با فارس ها و کردها حرام و در حکم محاربه با امام زمان است!
24.06.2016 - 06:56

مجموعه ای از کامنت های جالب و خواندنی    تنظیم: تبریزی

تبریزی

امروز یکم ماه مه سال ۲۰۱۶ برابر با روز جهانی کارگر است، خجسته باد این روز بر همه کارگران و رنجبرانی که بیل و کلنگ و داس و چکش به دست گرفته و از بام تا شام کار می کنند و جهان انسان ها با کار آنها ساخته می شود.

علی

دیگر این شخص با نام قلابی تبریزی شورش را در این سایت درآورده است! این دیگر مسخره بازی است! همه چیز را اینجا لوث کرده است! آدم همه چیز را بالا می آورد! این توهین به شعور خوانندگان این سایت است که این شخص قلابی همه چیز را و همه کس را اینجا مسخره کند و به ریش همه بخندد! البته منظور بنده این نیست که مخالف دیدگاه من است، نه، این شخص هیچ چارچوبی ندارد! حرکات این شخص مخالف یا موافق نیست بلکه مسخره کردن است و گر نه شیرینی بحث در مخالف و موافق بودن است، نقد کردن است و حتی در مواقعی ممکن است یکی از کوره دربره توهین کنه، این نرمال است، حتی در میدان غار تهران لات ها هم کم و بیش به اطرافیان حرمت قائلند و نمی توانند مردم را دست بیندازند! آقای توکلی، این ویروس چیه ول کردی توی این سایت؟ حداقل برای حرمت خودتان خوب نیست! باور کن ما می فهمیم و گر نه در کانادا جا برای وقت گذراندن کم نیست عزیز!

تبریزی

دوستان گرامی، کسی که برابر اعتراف خودش در کشور کانادا زندگی می کند و در کشور کانادا: ( ..... جا برای وقت گذراندن کم ندارد ..... ) و کارش در آنجا وقت گذرانی و خوشگذرانی است و نیازی هم به کار کردن ندارد روشن است که وابسته به سرمایه داری و بورژوازی است! چنین کسی برابر نوشته های خودش در تارنمای ایران گلوبال یک ناسیونالیست پان ترک هم هست و ناسیونالیست ها از آریاپرست ها و پانفارس ها گرفته تا پان ترک ها و پیروان پان های رنگارنگ دیگر وابسته به سرمایه داری و بورژوازی هستند و همگان آشکارا می توانند ببینند که گفته ها و نوشته های چنین کسانی با خواسته های مردم دردمند و درمانده و گرسنه ایران از بنیاد بیگانه هستند! اینان دردها و رنج های مردم ندار و بی پول را نمایندگی نمی کنند اما می خواهند خود را نماینده مادرزاد ترک ها جا بزنند! کسانی که از بس خورده و نوشیده اند که از سیری دارند می ترکند سخنانی می گویند و می نویسند که هیچ پیوندی با دردها و رنج ها و تیره روزی های دردمندان و گرسنگان ترک ایرانی ندارند زیرا کلنجار ذهنی کارگر و رنجبر و دهقان ترک ایرانی ساخته شدن دبستان به زبان مادری و زبان پدری و زبان عمه ای و زبان خاله ای یا فارس ستیزی نیست و دیوارکشی های هیتلری میان ترک ها و دیگران با فلسفه بافی و داستان سازی و تاریخ تراشی های ناسیونالیستی و پان نامه ای پیوندی با خواسته های کارگران و رنجبران و دهقانان ترک ایرانی ندارند! به هر روی ما به چنین کسانی چی میگیم؟ ما میگیم گرسنه ایم و چیزی برای خوردن نداریم! شما چی میگید؟

http://iranglobal.info/node/40774

علی

آزربایجانی ها نباید روی فارس ها در هیچ موردی حساب باز کنند! ما باید دنبال یک آخوند بگردیم تا فتوی دهد و ازدواج تورک های آزربایجان با فارس ها و کردها را حرام اعلام کند! پل ها بین تورک آزربایجان و فارس ایران یکی پس از دیگری ویران می شوند! هیچ چشم اندازی برای در کنار هم زندگی کردن تورک و فارس به طور برابر مشاهده نمی شود و تاریخ قضاوت خواهد کرد که این فارس ها بودند که ایران را از هم پاشیدند!

تبریزی

( ..... ما باید دنبال یک آخوند بگردیم تا فتوی دهد و ازدواج تورک های آزربایجان با فارس ها و کردها را حرام اعلام کند! ..... ) از قضای ربانی، چنان که افتد و دانی این آخوند پیدا شده و این فتوی را بر طبق درخواست الحاج شیخ سیدمیرعلی کانادائی داده و به سؤالات شرعیه در این باب نیز پاسخ داده است! حضرت ایة الله العظمی الحاج شیخ سیدمیرترک الدین ترک اللهی که از اجله فقها و اعاظم علمای فقه شیعه در کشور پانستان هستند فتوائی به شرح ذیل تقریر کرده اند:

بسم الله الرحمن الرحیم

الیوم ازدواج و مناکحت ترک های زن و مرد با فارس ها و کردها حرام و در حکم محاربه با امام زمان روحی و ارواح العالمین له الفداه می باشد و اگر مناکحتی من قبل هذا الیوم فی مابین اتراک با اکراد و افراس اعمال شده باشد محکوم به ابطال است!

الاحقر ترک الدین ترک اللهی - بیست و چهارم رجب المرجب ۱٤۳۷ هجری قمری!

سؤال شرعی: حضرت ایة الله، اگر یک دختر ترک آذرشهری موسوم به فرشته قاضی العیاذ بالله منکوحه یک پسر فارس تهرانی شود شرعا محکوم به چه حکمی است؟

جواب: نکاح محکوم به ابطال است و زوجین مهدور الدم بوده و واجب القتل می باشند و لدی الاقتضاء اموال آنها نیز محکوم به مصادره به نفع بیت المال مسلمین است!

http://iranglobal.info/node/20749

سؤال شرعی: حضرت ایة الله، اگر یک پسر ترک اورموی موسوم به علی اصغر ضیغمی با یک دختر کرد موسوم به مینا لبادی العیاذ بالله مناکحت و مزاوجت کند و بعدا به محاربه با نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق عضویت در فرقه های ظاله کمونیستی بپردازد آیا برای محاربه اولویت در اعدام دارد یا برای مناکحه؟

جواب: اولویت در اعدام برای مناکحت است و اعدام فی ملأ عام برای عبرت سایرین استحباب دارد!

http://iranglobal.info/node/37966

سؤال شرعی: حضرت ایة الله، اگر یک پسر ترک موسوم به کمال الدین پاکدل با یک دختر فارس تهرانی موسوم به معزز خواهشی العیاذ بالله وصلت کرده و سپس زندانی شود و بعدا معلوم شود که زن نامبرده معاذ الله حامله است تکلیف شرعی چیست؟

جواب: پسر در هر موقعیتی که باشد محکوم به اعدام است و زن نیز مهدورالدم بوده و شرعا واجب القتل است!

http://iranglobal.info/node/38040

علی

فکر می کنم این آقای ترسو که پشت کامپیوتر و ستاره سرخ قایم شده یکی از همین مسئولان سایت ایران گلوبال باشد! البته بنده کامنت های سردرد آور ایشان را نمی خوانم چه برسد به لینک هائی که در کامنت هایش می گذارد!

تبریزی

من از گردانندگان تارنمای ایران گلوبال نیستم چون اگر بودم ریشه پانستانی های آریاپرست و پانفارس و پان ترک و ..... را چنان می سوزاندم که هیچ پسماندی از آنها نمی ماند! این که در آئین نامه ایران گلوبال نوشته شود که: ( ..... سایت مخالف هر گونه نژادپرستی است ..... ) و از سوی دیگر یک پان هیتلر که برابر گفته های خودش در کانادا زندگی می کند و در کانادا: ( ..... جا برای وقت گذراندن کم ندارد ..... ) و چون از وابستگان به سرمایه داری و بورژوازی است با پول های یامفتی که دم دست دارد از بس خورده و نوشیده است که از سیری دارد می ترکد خواسته اش این باشد که: ( ..... ما باید دنبال یک آخوند بگردیم تا فتوی دهد و ازدواج تورک های آزربایجان با فارس ها و کردها را حرام اعلام کند! ..... ) برابر با چیست؟ برابر با آن است که من در ایران گلوبال کاره ای نیستم چون اگر بودم این هیتلرنامه ها به نمایش درنمی آمدند!

علی

پس از این بابت خوشحالم که جزو افراد ایران گلوبال نیستی! شاه هم مثل تو فکر می کرد، دیدی مثل موش دمش را گرفتیم انداختیم بیرون! این که ایران گلوبال تقریبا همه دیدگاه ها را پوشش می دهد این به نفع تمام ملیت های ایران است! بیشتر از همه به نفع ملت فارس است! مطمئنا این کار ایران گلوبال هزینه های خشونت را در ایران پائین خواهد آورد! تازه ایران گلوبال می گوید در خیابان شیشه های مغازه ها و بانک ها را نشکنید، بیائید اینجا حرف هایتان را بزنید! تو طبریزی قلابی یک شونیست فارس حقیقی هستی!

اسامه مجددی

کردها و فارس های سنی با شما ازدواج نخواهند کرد چون این کار در مذهب اهل سنت حرام است! هر چقدر دلت می خواهد بر علیه حکومت قزلباشی تورکان شعار بده! ببین آخر سر کی باید از این کشور برود؟ تنها هفده سال دیگه ایران یک کشور سنی مذهب خواهد بود! حضرت آقایی که فکر می کنی برای تورکان رافضی دنیا به خدمت ایستاده!

علی .....

یک آخوند باید پیدا کرد که حکم دهد ازدواج با ترک و مغول موقوف! ورود ترکان به تهران ممنوع! به قول عرب ها استعمال دخانیات ممنوع!

علی

تهران جزو سرزمین های آزربایجان است! البته ما نمی گوئیم فارس ها تهران را ترک کنند اما اگر تقسیم اراضی شود مسلما تهران جزو اراضی آزربایجان خواهد شد! شما بهتر است کمی تاریخ واقعی ایران را مطالعه بفرمائید!

ع.ب.تورک اوغلی

السلام علیکم - من هم لازم می دانم که تورک ها با فارس های هندی الاصل و تاجیک و افغانی نباید ازدواج کنند! من هم فتوی می دهم که نژاد و زبان تورکی و عربی نباید با خون و تولیدات نژادی و فرهنگی انگلیس مخلوط شود! من هم معتقد هستم که تورکان باید فارس ها را همچون هزاران سال قبل در سلطه خود گیرند چون اینها کارشان خیانت، وطن فروشی و عقب ماندگی است! من هم معتقد هستم تمام هستی آنها جعلی و توسط استعمارگران خلق شده است! من هم معتقد هستم فارس ها با سرکردگان خود جز خیانت و خدمت به بیگانگان چیزی در چنته ندارند و هر چه هست ازغریبه ها به عاریه گرفته اند! من هم معتقد هستم که اینها در بالای حاکمیت در این صد سال جز نفرت پراکنی و تفرقه در خاورمیانه چیزی یاد نگرفته اند! من حتی معتقد هستم که اینها در هر تفکری و درهر سنگری کارشان خیانت به ماست! به هوش باشید، اینها درست بشو نیستند! نمونه اش همین موحدی، تبریزی، ایستا، جمال، استخوانلو و ..... و ..... و ..... هستند!

تبریزی

مبارک است! پس از تقاضای حاج سیدعلی کانادائی دائر بر این که: ( ..... ما باید دنبال یک آخوند بگردیم تا فتوی دهد و ازدواج تورک های آزربایجان با فارس ها و کردها را حرام اعلام کند! ..... ) و پس از اجابت این تقاضا و فتوای حضرت ایة الله العظمی سیدمیرترک الدین ترک اللهی به شرح مندرج در همین صفحه، آخوند دیگری نیز پیدا شده و همان فتوی را داده است! این آخوند حضرت ایة الله العظمی الحاج شیخ سیدمیرعلاف بیکار پان اوغلی مشهور به ع.ب.پان اوغلی است که این چنین فتوی داده است:

..... السلام علیکم - من هم لازم می دانم که تورک ها با فارس های هندی الاصل و تاجیک و افغانی نباید ازدواج کنند! من هم فتوی می دهم که نژاد و زبان تورکی و عربی نباید با خون و تولیدات نژادی و فرهنگی انگلیس مخلوط شود! .....

پس از تقریر و تصنیف این فتوی از سوی معظم له، چند سؤال شرعی لازم الجواب تقابل یافتند اما شرفیابی به محضر مبارک و پرفیض ایشان و پرسیدن حضوری مسائل شرعیه در بیت شریف مقدور و میسور نبود زیرا معظم له که احتیاج و حاجتی به کار کردن نداشته و علاف و بیکار هستند به توچال عزیمت فرموده و در آنجا قاوال می نواختند! بناء علیهذا استفتائات و سؤالات شرعیه ذیل تلفنا و موبایلا از محضر مبارک پرسیده شدند:

اشکال شرعی اول: حضرت ایة الله، اگر العیاذ بالله مزاوجت و مناکحت حرام فی مابین یک زن فارس و یک مرد ترک اعمال شود و فرزندی به منصه ظهور برسد و فسخ نکاح و ازدواج حرام فوق الذکر نیز برای اقامت در بلاد کفر مقدور نباشد آیا باید آن فرزند متقاضی تعلیم و تلمیذ در مدرسه به زبان مادری باشد یا تقاضایش باید تعلیم و تلمیذ در مدرسه به زبان پدری باشد؟

اشکال شرعی دوم: حضرت ایة الله، اگر شخصی پدرانش ترک باشند لکن لسانش فارسی باشد آیا این شخص شرعا فارس محسوب می شود یا ترک؟

اشکال شرعی سوم: حضرت ایة الله، اگر شخص فارس زبانی زبان ترکی را یاد بگیرد شرعا ترک محسوب می شود و یا فارس؟

اشکال شرعی چهارم: حضرت ایة الله، اگر ترک بودن پدران شخصی اعم از مرد یا زن معلوم و مکشوف نباشد لکن این شخص لسانا ترک باشد آیا محق و مجاز بر مناکحت و مزاوجت با اتراک می باشد یا نه؟

اشکال شرعی پنجم: حضرت ایة الله، نظر بر این که حضرتعالی در فتوای مبارکتان آورده اید: ( ..... نژاد و زبان تورکی و عربی نباید با خون و تولیدات نژادی و فرهنگی انگلیس مخلوط شود! ..... ) مستدعی و متقاضی است اعلام کنید طریقه و طرز انکشاف و استعلام نژاد و ژن متقاضیان بر مناکحت و مزاوجت با اتراک چگونه باید باشد و بر ما چگونه باید معلوم و مکشوف شود که چه شخصی کدام ژن را دارد؟

اشکال شرعی ششم: حضرت ایة الله، اگر بعد از امتحانات دموی مبرهن و مشخص و واضح شود که شخصی دورگه است و نژاد او مخلوط و ممزوجی از نژاد ترک و نژاد فارس است آیا شخص فوق الذکر شرعا ترک محسوب شده و مجاز و محق بر مناکحت و مزاوجت با اتراک است و یا این شخص برای التقاط دموی از مناکحت و مزاوجت با اتراک باید محروم و ممنوع شود؟

ما کماکان منتظر اجابت استفتائات فوق الذکر از محضر مبارک و منور و پرفیض حضرت ایة الله العظمی الحاج شیخ سیدمیرعلاف بیکار پان اوغلی مشهور به ع.ب.پان اوغلی هستیم! لازم الذکر است که کافر بیدین و لامذهب و اهل جهنمی موسوم به (تبریزی) لعنة الله علیه که حضرت ایة الله العظمی علاف بیکار پان اوغلی به سبک حضرت ایة الله العظمی روح الله خمینی درباره اش این چنین متذکر شده و هشدار داده و انذار کرده اند که: ( ..... به هوش باشید، اینها درست بشو نیستند! ..... ) قبلا مقالات متعدده ای تألیف و تصنیف کرده و در نوشته هایش که شرعا در عداد کتب ظاله و تحریرات و تصنیفات مضره محسوب می شوند مخالفت خودش را با شعوبیت و نژادپرستی بالصراحه ابراز و اعلام کرده و این ملعون خبیث و کافر حربی و مرتد فطری واجب القتل که مانند احمد کسروی معدوم و ملعون سره نویس نیز هست در یکی از مکتوباتش فی لینک ذیل این چنین تقریر کرده است:

http://iranglobal.info/node/19054

تبریزی

الحاج شیخ سیدعلی کانادائی مانند حضرت ایة الله العظمی آدولف هیتلر مرجع تقلید نژادپرستان جهان در یک تارنما هیتلرنامه ای نوشته و این چنین همه را از سخنان گهربارش بهره مند کرده است:

علی - از فارس ها در هیچ موردی نباید انتظار چیزی را داشت! نباید روی فارس ها به چیزی حساب باز کرد! آزربایجانی ها باید ازدواج با فارس ها و کردها را حرام اعلام کنند! و برای حرکت ملی سرعت را باید کمی بیشتر کرد! دیگر وقت تعارف و خجالتی بودن در راه حرکت ملی به سر آمده است! آزربایجانی باید این را بداند که فارس دشمن واقعی اوست! از هر دیدگاهی که باشد! ۱۲ / ۲ / ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶

http://www.araznews.org/fa/Archives/25052

این هم فهرستی از فارس هائی که دشمن واقعی آذربایجانی ها هستند

http://iranglobal.info/node/30149

محسن کردی

خوشحالم که نسل جدیدی از ایرانیان آمده که در دنیای دیجیتال هم صدای شماها به آنها نمی رسد! کسی اهمیتی به این بحث های ضد بشری نمی دهد! نسل جوان ایران آن گونه که من می بینم هیچ نفرتی از یکدیگر ندارند، به راحتی عاشق هم می شوند، کرد و ترک و بلوچ هم برایشان معنی ندارد، من این قدر درک کردم که دیگر خودم را در سیاست بازنشسته کنم، بسیار کم بنویسم و بسپارم دست نسل جدیدی که از دشمنی های دهه های قبل و بعد از انقلاب ما آسوده است، فارغ از نفرت های قومی است و می خواهد یک ایرانی بسازد که همه در آن جا داشته باشند و احساس خوشبختی کنند، من به این بیهوده نویسی ها و فحاشی های اینجا باور ندارم و قابل بحث نمی دانم، توصیه می کنم شما هم به این بحث بی پایان و آلوده سال ها پایان دهید، ایران گلوبال بزرگترین مکان ستیزگران و نژادپرستان است نه محل واقعی سیاست!

علی

آقای محسن کردی، شما به این خاطر کنار کشیدی که هیچ امیدی به شاه کردن رضا پهلوی در ایران نمانده است! آمریکا در معامله با ایران آب سردی روی سلطنت طلب ها و مجاهدین خلق ریخت و تمام امیدهای این دو گروه که روی آمریکا حساب باز کرده بودند به هوا رفت و به همین خاطر شما الان دیگر حرفی برای گفتن ندارید و همچنین خود رضا پهلوی هم برید و رفت پی کارش!

تبریزی

پس از تقاضای حاج آقا سیدعلی کانادائی دائر بر این که: ( ..... ما باید دنبال یک آخوند بگردیم تا فتوی دهد و ازدواج تورک های آزربایجان با فارس ها و کردها را حرام اعلام کند! ..... ) و پس از فتوای حضرت ایة الله العظمی سیدترک الدین ترک اللهی بالشرح المندرج فی هذا الصحیفه و متعاقبا پس از فتوای مبارکه و شریفه و واجب الاجرای حضرت ایة الله العظمی الحاج شیخ سیدعلاف بیکار پان اوغلی مشهور به ع.ب.پان اوغلی بالشرح المندرج فی هذا الصحیفه، مؤمنان و نمازگزاران مساجد کثیره فی البلاد المختلفه فی کل المملکه، چند سؤال شرعی در این ابواب داشتند که باید مجاب می شدند لکن به لحاظ عدم حضور حضرت ایة الله العظمی سیدعلاف بیکار پان اوغلی مشهور به ع.ب.پان اوغلی و عزیمت ایشان به توچال و اشتغال و اهتمام آن حضرت به امر عظیمه و مهمه و خطیره قاوال نوازی، مسائل شرعی مؤمنان و نمازگزاران از محضر پرفیض حاج آقا ترک الدین ترک اللهی به شرح ذیل پرسیده شدند: 

مسأله اول: حضرت ایة الله، اگر یک دختر ترک ابهری موسوم به مینا احدی منکوحه و زوجه یک پسر ترک تبریزی موسوم به اسماعیل یگانه دوست شود و آن پسر به لحاظ کفر و الحاد و ارتداد و تعلق به فرقه های ظاله کمونیستی با حکم حضرت ایة الله سیدحسین موسوی تبریزی طبق احکام شرع انور و اطهر دین مبین اسلام مقتول و معدوم شود و پس از اعدام و قتل اسماعیل یگانه دوست زوجه و منکوحه وی یا همان مینا احدی مسبوق الذکر با یک پسر کرد العیاذ بالله ازدواج کند و دو فرزند دختر نیز از آن پسر کرد به منصه ظهور برسند شرعا حکمش چیست؟

توضیح المسأله: نکاح اولیه مینا احدی به لحاظ ترک بودن اسماعیل یگانه دوست فاقد اشکال شرعی است لکن نکاح ثانویه مینا احدی با آن پسر کرد شرعا باطل است!

مسأله دوم: حضرت ایة الله، اگر یک دختر ترک زنجانی الاصل موسوم به پروانه امیرافشاری اول با یک پسر فارس تهرانی العیاذ بالله ازدواج کرده و بعدا از آن پسر طلاق بگیرد و مجددا با یک پسر فارس تهرانی معاذ الله ازدواج کند و صرف نظر از عمل شنیع و قبیح و حرام و خلاف شرح مزاوجت و مناکحت با افراس به تغنی و ترنم ترانه هائی به لسان فارسی نیز شاغل و فاعل باشد به نحوی که حتی فارس ها نیز متحیر و متعجب شوند شرعا چه حکمی دارد؟

توضیح المسأله: پروانه امیرافشاری حتی اگر توبه کند و زاهد زمان شود شرعا حکم او قتل است و همه ناشران ترانه های پروانه امیرافشاری نیز شرعا مهدورالدم بوده و واجب القتل و محکوم به اعدام می باشند!

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AD%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7

مسأله سوم: حضرت ایة الله، اگر دختری ترک نژاد و ترک تبار و ترک زبان موسوم به فائقه آتشین که اصالتا از طایفه ای متعلق به ترک های باکو و جمهوری آذربایجان است با چند پسر فارس العیاذ بالله ازدواج کرده و من کلهم طلاق گرفته باشد لکن ترانه هائی را به زبان قوم منحوس فارس چنان تغنی و ترنم کرده باشد که حتی فارس ها نیز ترانه های دختر فوق الذکر را حفظ کرده و تغنی و ترنم کنند شرعا چه حکمی دارد؟ و آیا طلاق دختر مذکور از شوهران فارسش نافی اعمال خلاف شرعش هست یا نه؟

توضیح المسأله: طلاق فائقه آتشین از ازواج فارسش ولو نافی عمل خلاف شرعش باشد لکن نافی عمل خلاف شرع دیگرش یعنی تغنی و ترنم به لسان فارسی نبوده و شرعا حکم او و ناشران ترانه هایش اعدام است!

https://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%88%D8%B4

مسأله چهارم: حضرت ایة الله، دو خواهر ترک موسوم به معصومه دده بالا و خدیجه دده بالا که حتی از نام خانوادگیشان (دده بالا) نیز معلوم و مکشوف و استنباط می شود که ترک هستند صرف نظر از آن که ازواج فارس داشته و زوجه و منکوحه افراس بودند به لسان فارسی نیز ترانه هائی را تغنی و ترنم کرده اند لکن فی الحال فوت کرده اند، حکم شرعی حضرتعالی درباره این دو خواهر غانیه و مطربه و متوفیه چیست؟

توضیح المسأله: این دو اخت اگر در حال حیات بودند محکوم به اعدام بودند لکن فی الحال چون وفات کرده اند بر مؤمنان و نمازگزاران واجب است لعن این دو غانیه و مطربه ملعونه و خبیثه لعنة الله علیهما من الان الی قیام یوم الدین!

الشرح فی الخصوص معصومه دده بالا فی لینک ذیل

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%87%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87

الشرح فی الخصوص خدیجه دده بالا فی لینک ذیل

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D9%87%D8%B3%D8%AA%DB%8C

علی

آقای توکلی، آخه این چیه این آقا با نام تبریزی این همه کامنت های بلند می نویسد؟ این آقا رسما و علنا می خواهد حوصله همه خوانندگان این سایت سر برود و این سایت را ترک کنند! خیلی مشکل است این را فهمیدن؟

تبریزی

معلوم نیست نارضایتی حاج سیدعلی کانادائی بر چه وجهی است؟ ایشان متقاضی بود که: ( ..... ما باید دنبال یک آخوند بگردیم تا فتوی دهد و ازدواج تورک های آزربایجان با فارس ها و کردها را حرام اعلام کند! ..... ) فی الحال که تقاضای ایشان اجابت شده است بر چه وجهی نارضاست؟ امید است مؤمنان و نمازگزاران ایشان را شرعا ارشاد کنند! مؤمنان و نمازگزارانی مانند: حاج سید حسن جداری، حاج سید ناثر ناسری، حاج سید محمدرضا لوائی، حاج سید علیرضا اردبیلی، حاج سید محمد احمدی زاده، حاج سید منصور سیفی، حاج سید یوسف آذربایجان، حاج سید بابک آزاد، حاج سید یونس شاملی، حاج آقا سید لاچین و دیگر مؤمنان و نمازگزارانی که مانند حاج سیدعلی کانادائی اهل دین و ایمان و تقوی و مقید به احکام شرعی و تابع فتاوای حضرات آیات عظام و مراجع تقلید هستند! (لعن الله علی من نکح من الاتراک مع الافراس و الاکراد من الان الی قیام یوم الدین!)

ع.ب.تورک اوغلی

السلام علیکم یا تبریزی الاحمد کسروی دامت برکاته! من آن چنان رسوایت کرده ام که حتی اگر لنین و مارکس و انگلس هم بیایند به حرف های تو پشیزی ارزش نخواهند گذاشت! شما یک فاشیست از نوع شاید من باشی! تنها فرق من و تو در این است که من برای ملت و سرزمین خود نیرو مصرف می کنم! من اگر سر کار باشم و قدرتی به دست آورم تو و فائقه آتشین و دده بالاها را و شبه آنها را در یکی از مناطق زیبای وطن با پابند در اختیار چند وطن پرست قرار داده و بیل و کلنگ به دستتان می دهم و در جاده سازی و تونل ها به کار مشغولتان می کنم! از همان تز و روش معروف خودتان اردوگاه اجباری کار از نوع مرغوب سیبری! تا بدانید که می شود برای وطن و بهداشت آن هم خدمت کرد! در سایه دیگران خوابیدن و خیانت به خودی و خودفروشی را به شما نشان خواهم داد! عزت زیاد و دیگر روده درازی بس است! کمی هم برو به خاویارخوری با شراب فرانسه فکر کن!

lachin

آقای تبریزی، از این که اسم این جانب را در لیست اصحاب کهف قرار دادید به اندازه پینه های دست های کارگران اینترناسیونالیستی که با داس و چکش از صبح تا شام کار می کنند و گرسنه می مانند متشکرم! قسم به سبیل های تاواریش استالین اگر اسم من در این لیست نبود خیلی ناراحت می شدم! اهورا مارکس شاهد است که من قبلا از کتاب مقدس کاپیتال یک استخاره گرفته بودم و خوشبختانه به یاری حضرت لنین و پیغمبر انگلس جواب استخاره من درست از آب درآمد! بدین جهت شما را رسما به کنگره جهانی  (کارگران بیل به دست) که در هاید پارک لندن انجام خواهد شد دعوت می کنم! لازم به یادآوری است که شما احتیاج به آوردن نان بربری و سنگک ندارید! به این خاطر که حزب کارگر انگلستان ترتیب غذا و نوشابه ها را به میهمانان گرانقدر ( عنترناسیونالیست و اَنترناسیونالیست ) داده است! قبل از این که آب دهانتان جاری شود بایستی اعتراف کنم که شامپاین و شراب های میهمانان را کارگران فرانسه سفارش دادند! ویسکی ها را معدنچیان اسکاتلند، ودکاها را کشاورزان چینی و اوکرائینی، خاویار را کارگران مسکو و بوقلمون های سرخ کرده از کالخوزهای ایرلند تهیه گردیده اند! و به خاطر این که به این نشست یک بعد جهانی داده شود ماهی قزل آلا را از آب های (اینترناشنال) گرفته و سرخ کرده اند! ماهی های آلاسکا، اسکاتلند و آتلانتیک به درد همچون پرولتاریا نمی خورد! یک خبر خوشی که می توانم برایتان بازگو کنم این است که از زمانی که رابطه آمریکا و کوبا هم بهتر شده فیدل کاسترو و برادرش رائول سیگارهای برگ این میهمانی را تهیه خواهند کرد! جشن (کارگران بیل به دست متحد جهان) روز اول می ۲۰۱۷ خواهد بود ولی اگر تا آن روز آقای دونالد ترامپ دیوار مرزی مکزیکو و آمریکا را پائین کشید تا این سمبل برهم زدن دیوارهای مرزی بین کشورهای جهان باشد و جهان به یک کشور (تک میهنی) تبدیل گردد این میهمانی زودتر برگزار خواهد شد و ما شما را در جریان خواهیم گذاشت! بهترین ها را برایتان آرزومندم و شما را به مبارزات طبقاتی سپردم! امیدوارم که دیکتاتوری پرولتاریا شما را از گزند بورژوازی محفوظ بدارد!

علی

فرزندان دلاور آزربایجان برای گرفتن حقوق پایمال شده خویش و پاره کردن زنجیرهای اسارت و تحقیر با پاهای استوار همچنان به پیش خواهند رفت! تورک های آزربایجان نباید با فارس ها و کردها از این به بعد ازدواج کنند!

آ.ائلیار

(..... تورک ها نباید با کردها و فارس ها ازدواج کنند! .....) این فکر یک نوع نژادپرستی است! در گذشته به خاطر عدم آمیختگی خونی و نژادی و یا مذهبی مانع ازدواج می شدند و حالا کسانی با طرح مثلا منافع ملی و غیره با ازدواج خلق ها مخالفند! در هر حالت فکر عدم ازدواج به خاطر حفظ خود ارائه می شود! حفظ خود برای نابودی عشق! این همان تراژدی است که ما در داستان فولکلوریک "اصلی و کرم" داریم و از سوی خلق آذربایجان مردود خوانده شده است! در داستان همه موافق عشق بین کرم آذربایجانی ترک زبان و اصلی دختر ارمنی هستند، تنها پدر اصلی که کشیش است و مادرش خانمی ارمنی با ازدواج مخالفند، به خاطر اعتقادات مذهبی! و این مشکل باعث می شود که در پایان داستان هر دو سوخته و به خاکستر تبدیل شوند! البته این مخالفت ربطی به همه ارمنی ها ندارد و نمی توان آن را شامل همه کرد، بعضی ها هستند که ترک و ارمنی یا ترک و کرد باهم خانواده تشکیل داده اند، عشق آزاد از قید و بندهاست، فکری که عشق را به بند کشد انسان را به اسارت می برد، آن چه برخی به بهانه حفظ خود مطرح می کنند در حقیقت ژنوساید است! بدون این که متوجه ماهیت فکر خود باشند! این جور افکار ارتجاعی را نه می توان عملی کرد و نه می گذارند که عملی شود! اگر نیروئی هم آن را تحقق بخشد بر او آن رود که به جناب هیتلر رفت!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تبریزی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.