رفتن به محتوای اصلی

آخوند دزد و منفور و فاسد و جنایتکار عباس واعظ طبسی مُرد!
04.03.2016 - 14:05

کتاب گند تو را آب بحر کافی نیست / که با آن سر انگشت تر کنم و صفحه بشمارم!

آخوند عباس واعظ طبسی یکی از دانه درشت ترین آخوندهای رژیم ولایت فقیه پس از ده ها سال آدمکشی، ددمنشی، بیدادگری، خونریزی، دزدی، باندبازی، زورگوئی، مفت خوری، مفت خورپروری، مردم فریبی و ..... که در سوم تیرماه سال ۱۳۱٤ زاده شده بود بامداد روز آدینه چهاردهم اسفندماه سال ۱۳۹٤ در هشتاد و یک سالگی مُرد! این آخوند آشغال که پیش از انتحار اسلامی از دوستان نزدیک دیکتاتور کنونی ایران علی خامنه ای بود پس از انتحار اسلامی با فرمان روح الله خمینی برای ریاست بر باندی مافیائی که آخوندها در زمان رژیم پادشاهی آن را برای مردم فریبی و خوردن نان مفت برپا کرده بودند و آستان قدس رضوی نام داشت برگزیده شد:

بسم الله الرحمن الرحیم، جناب آقای مستطاب، حجت الاسلام جناب آقای عباس واعظ طبسی دامت افاضاته، نظر به سابقه ای که جناب عالی در اداره امور آستان مقدس حضرت ثامن الائمه صلوات الله و سلامه علیه و علی ابائه الطاهرین دارید و اعتمادی که در این باره به جناب عالی می باشد به سمت تولیت آن آستانه مقدسه منصوب می شوید تا با کمال جدیت و به طور دقیق از متعلقات آنجا خصوصا کتابخانه و خزینه و محتویات ضریح مقدس و موقوفات و سایر متعلقات آن آستان مقدس محافظت کامل را بفرمائید و از حیف و میل و ضیاع اموال جلوگیری نمائید و حضرات خدام محترم با جناب عالی در این امر لازم تشریک مساعی خواهند نمود و آن چه لازم به تذکر است این مطلب می باشد که هیچ یک از نهادهای جمهوری اسلامی مانند جهاد سازندگی و همچنین وزارت ارشاد ملی و یا اشخاص عادی حق دخالت در موقوفات و سایر متعلقات آستان قدس را ندارند! از خدای تعالی موفقیت را در انجام وظایف الهی مسئلت دارم، والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته، هجدهم جمادی الاولی ۱٤۰۰ - پانزدهم فروردین ماه ۱۳۵۹ - روح الله الموسوی الخمینی

با آن که روح الله خمینی در فرمانش گفته بود هیچکس حق دخالت در کارهای آخوند عباس واعظ طبسی را ندارد اما این آخوند برای آن که حتی مالیات دزدی های خودش و باندش را هم ندهد نامه ای به روح الله خمینی نوشته و درخواست می کند که باند مافیائی آخوندهای مفت خور خراسان یا آستان قدس رضوی از دادن مالیات هم معاف باشد! روح الله خمینی هم نامه ای به میرحسین موسوی که در آن زمان نخست وزیر رژیم ولایت فقیه بود نوشته و در آن نامه فرمان داد: "..... آستان قدس رضوی و شرکت ها و مؤسسات وابسته از پرداخت هر گونه مالیاتی معاف می باشند! نظر این جانب را به مقامات ذیربط ابلاغ نمائید! ....."

از آستان قدس رضوی به ریاست عباس واعظ طبسی هم که از راه مردم فریبی و دزدی های بدون پاسخگوئی کار می کرد یک باند مافیائی غول آسا با میلیاردها دلار دارائی ساخته شد! چنان که هزاران هکتار از زمین های شهری و ساختمانی شهر مشهد و شهرهای دیگر خراسان، هزاران هکتار از زمین های کشاورزی خراسان، مالکیت ده ها شرکت، کارخانه و بنیاد اقتصادی و ده ها بیمارستان، درمانگاه، چاپخانه، دامداری، بنگاه های کشت و صنعت و سهام ده ها بانک بخشی از دارائی های باند مافیائی آستان قدس رضوی است! خرید اوراق قرضه دولتی و به دست آوردن سودهائی با ارقامی نجومی و باورنکردنی و معاف از مالیات، در دست گرفتن پروژه هائی با سودهای میلیاردی مانند پروژه راه آهن سنندج، پروژه اتوبان قزوین به شمال، پروژه های پل سازی و پروژه های عمرانی دیگر در سوریه، پروژه های ساختمان سازی در دوبی، پروژه های ساختن ساختمان های دولتی و پاساژ در مشهد و تهران و ..... و ..... و ..... نیز همگی بخشی از راه و روش های تاراج هائی با ارقامی نجومی و باورنکردنی از سوی باند مافیائی آستان قدس رضوی هستند که همگی آنها نیز از دادن مالیات معاف هستند!

به گفته یکی از کارگزاران آستان قدس رضوی: "..... این نهاد در چهارده استان دارای موقوفه و در بیست شهرستان دارای دفتر معاونت املاک است! سیصدهزار مستأجر دارد و روزانه صد و بیست اعتبارنامه برای بهره برداری از املاک صادر می کند! ....." آستان قدس رضوی همچنین سهام فراوانی را در کارخانه های قند در سرتاسر ایران، کارخانه های سنگ های تزئینی در سرتاسر ایران، کارخانه های نان صنعتی در سرتاسر ایران، سازمان های اتوبوسرانی درون شهری و بین شهری سرتاسر ایران در دست دارد! کارخانه ها و بنگاه های وابسته به آستان قدس رضوی سالانه ده ها هزار تن شیر و ماست و پنیر، صدها تن گوشت قرمز و گوشت مرغ و ماهی، هزاران تن میوه و تره بار، میلیون ها مترمربع پارچه، هزاران مترمربع فرش دستباف را به فروش رسانده و سود معاف از مالیات این فروش ها یکراست به جیب آخوندهای مفت خور و وابستگانشان می ریزد! سخن درباره باند مافیائی آستان قدس رضوی بسیار بیش از آن است که در نوشتاری کوتاه بگنجد و نیاز به نوشتاری فراخ دارد!

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

از سوی دیگر کشتارها، سرکوب ها، شکنجه ها، ددمنشی ها و بیدادگری های بیمانند رژیم آخوندی در خراسان به سرکردگی آخوند دزد و مفت خور و مردم فریب و آدمکش عباس واعظ طبسی انجام می گرفتند! و کسانی مانند آخوند خونخوار و آدمکش علی رازینی و یا آخوند خونخوار و آدمکش مصطفی پورمحمدی ددمنشی هایشان را در خراسان با دیدبانی عباس واعظ طبسی انجام می دادند! و با فتوای این آخوند دزد و مفت خور بود که دژخیمان بی شرف و بی ناموس رژیم حجاب و عفاف در زندان مشهد و زندان های دیگر خراسان به زنان و دختران زندانی که دشمن رژیم آخوندی بودند تجاوز می کردند! دست داشتن این آخوند در کشتار زندانیان سیاسی در تابستان سال ۱۳۶۷ در زندان مشهد و زندان های دیگر خراسان هم که دیگر جای اگر و مگر ندارد

http://iranglobal.info/node/22382

آنچه که مایه اندوه و افسوس فراوان است این است که چرا باید ستمگران و دژخیمان خونخوار و دزدان سر گردنه ای مانند آخوند عباس واعظ طبسی پس از ده ها سال بیداد و ستم و دزدی و مفت خوری با آسایش و امنیت زندگی ننگینشان را دنبال کنند و سرانجام با مرگی طبیعی بمیرند؟ و چرا در میان مردم ستمدیده ایران چند آدم رگدار پیدا نمی شوند که این جنایتکاران را به کیفر ددمنشی ها و ستم ها و گندکاری های بی شمارشان برسانند؟ و چرا در همه جای ایران جز خاموشی یک گورستان چیز دیگری دیده نمی شود؟!

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

abasvaeztabasi-780

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تبریزی
منابع گوناگون

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.