رفتن به محتوای اصلی

رسانه اسلامگرایان شیعه پرسیده: چرا داعش وحشی است؟
ما شاهدان جنایات اسلامگرایان شیعه هنوز زنده ایم!
24.11.2015 - 00:20

پرسش رسانه "عصر ایران": چرا داعش وحشی است؟

این اقدام داعش دو دلیل دارد : دلیل نخست را می توان در ریشه های "ایدئولوژیک" تفکر تکفیری گروه داعش دانست که در منطق این دیدگاه هر رفتار وحشیانه و جنایتی  مشروع و منطقی است مادامی که به اهداف گروه کمک کند. در تفکر داعش شیعیان و بسیاری از باورمندان به دیگر ادیان کافر محسوب شده و مستوجب بدترین جنایت ها هستند و ازاین رو لازم به رعابت هیچ استاندارد رفتاری در مواجهه با این افراد و گروه ها نیست.
 
البته نباید در این زمینه تاثیر تئوریسین ها را نیز نادیده گرفت . یکی از این تئوریسین های خشونت و وحشت "ابوبکر ناجی " مصری تبار عضو سابق اتاق فکر القاعده است.او در سال 2004 کتابی تحت عنوان " مدیریت وحشی گری" منتشر کرد که این کتاب در سال 2006 به انگلیسی ترجمه شده است.

 ناجی در این کتاب شرح می دهد که باید با انجام حملات تروریستی مکرر و مداوم به کشورهای غربی و کافر زندگی را در آنها به یک جهنم و کابوس تبدیل کرد. از سوی دیگر از نظر ناجی اقدام و اعمالی مانند سربریدن کفار اوج و نهایت فرهنگ مرگ و جهاد است و قدمی در راه سقوط نظم جهانی کنونی و رسیدن به نظم ایده آل است. 
نکته دیگر در تفکرات ناجی این است که بزرگ ترین مانع در سر راه تشکیل حکومت جهانی (تکفیری) خود مسلمانان (به ویژه شیعیان) هستند. به همین خاطر است که بیشترین قربانیان داعش از بین مسلمانان هستند. ناجی در واقع در کتاب خود که به عنوان یک مانیفست ترویج و توجیه خشونت برای گروه های تکفیری و تروریستی است، مجوز برخورد خشن و هر چه بی رحمانه تر با مسلمانان و غیر مسلمانان را در جهت برپایی یک حکومت صادر و تئوریزه کرده است. 

دلیل دیگر عامل "استراتژیک" است. داعش از وحشت افکنی به عنوان یک استراتژی بهره می گیرد تا دل ها را خالی کند و مقاومت های احتمالی مردمی و گروهی را در مقابل خود بشکند و در دل ها رعب و وحشت ایجاد کند که نتیجه آن پیروزی با تعداد کم در برابر جمعیت های بزرگ است. 

داعش در بهره گیری از این روش تا حدود زیادی نیز موفق عمل کرده است. انتشار فیلم ها و عکس های جنایات شنیع این گروه تروریستی با بهترین کیفیت تصویری در فضای اینترنت باعث شده است تصویری هول برانگیز از این گروه ترسیم شود و این گونه مقاومت ها در برابر آن شکسته می شود و وقتی تروریست های این گروه برای تصرف منطقه یا شهری گسیل می شوند پیش از آنکه پای آنها به منطقه مزبور باز شود بسیاری از مردم از بیم داعش پا به فرار گذاشته و مقاومت نمی کنند و این گونه تصرف قلمرو جدید برای داعش سهل تر می شود.

===========

این پیام ایدئولوگ حکومت اسلامی است! بخوانید و ملاحظه کنید که قلمزنان مزدور حکومت اسلامی چگونه به شعور ملت ایران توهین می کنند و تاریخ جنایات اسلامگرایان شیعه را پاک می کنند.

 

فرمان قتل عام توسط خمینی

متن فرمان قتل عام زندانیان سیاسی ایران

» بسم ‏الله ‏الرحمن ‏الرحيم‏«

از آنجا كه منافقين خائن به هيچ وجه به اسلام معتقد نبوده و هر چه مى‏گويند ازروى حيله و نفاق آنهاست و به اقرار سران آنها از اسلام ارتداد پيدا كرده‏اند، و باتوجه به محارب‏بودن آنها و جنگهاى كلاسيك آنها در شمال و غرب و جنوب كشور باهمكاريهاى حزب بعث عراق و نيز جاسوسى آنان براى صدام عليه ملت مسلمان ما، و با توجهبه ارتباط آنان با استكبار جهانى و ضربات ناجوانمردانه آنان از ابتداى تشكيل نظامجمهورى اسلامى تاكنون، كسانى كه در زندانهاى سراسر كشور بر سرموضع نفاق خود پافشارىكرده و مى‏كنند محارب و محكوم به اعدام مى‏باشند و تشخيص موضوع نيز در تهران با راىاكثريت آقايان حجه‏الاسلام نيرى دامت ‏افاضاته (قاضى شرعو جناب آقاى اشراقى‪ ) ‬دادستان تهرانو نماينده‏اى از وزارت اطلاعات مى‏باشد، اگر چه احتياط در اجماعاست، و همين طور در زندانهاى مراكز استان كشور راى اكثريت آقايان قاضى شرع، دادستانانقلاب و يا داديار و نماينده وزارت اطلاعات لازم‏الاتباع مى‏باشد، رحم بر محاربينساده‏انديشى است، قاطعيت اسلام در برابر دشمنان خدا از اصول ترديدناپذير نظاماسلامى است،اميدوارم با خشم و كينه انقلابى خود نسبت به دشمنان اسلام رضايت خداوندمتعال را جلب نمائيد، آقايانى كه تشخيص موضوع به عهده آنان است وسوسه و شك و ترديدنكنند و سعى كنند [اشداء على الكفارباشندترديد در مسائل قضائى اسلام انقلابىناديده ‏گرفتن خون پاك و مطهر شهدا مى‏باشدوالسلام‪.‬

روح‏الله الموسوى الخمينى ‏ «

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.