رفتن به محتوای اصلی

قضاوت در تشخیص و شناخت حرکت منافقانه و ریاکارانه
25.05.2015 - 11:22

ایت الله خامنه ای در سخنان خود در دانشگاه امام حسین به هنگام اهدا سردوشی به پاسداران میگوید : چشمان تیزبین ملتها قادر به تشخیص و شناخت حرکت منافقانه و ریاکارانه است من اجازه نمی دهم که بیگانگان بیایند و با دانشمندان و فرزندان عزیز و برجسته این ملت صحبت و از انان بازجویی کنند.

از قضا این سخنان او مصداق روشنی از حرکت منافقانه و ریاکارانه در برخورد با دانشمندان و متفکران کشورمان است. دانشمند جوان رشته فیزیک به نام امید کوکبی را تحت عنوان جاسوس دستگیر و بازجویی میکنند و علیرغم فقدان سند و مدرکی معتبر در دادگاههای فرمایشی خودشان به سالها زندان محکوم و مانع رشد و شکوفایی این دانشمند برجسته میگردند. اقای خامنه ای در جمع سپاهیان در همین تاریخ میگوید: پرچم گفتمان نوین اسلامی به دست شما رسیده و باید انرا همانند گذشتگان خود با قدرت و استحکام به پیش ببرید.

وقتی پرچم گفتمان را از دست اندیشمندان و روشنفکران و دانشمندان و هنرمندان واقعی مردم میگیرند به مانند کودتای انتخاباتی 88 از دست یک هنرمند نقاش و معمار گرفته و به دست شخصی همچون احمدی نژاد میدهد و نظر و رای او را به خود نزدیکتر از دیگران میداند نتیجه اش میشود گفتمان و فرهنگ لمپنی اقای احمدی نژاد که شرکت ملیونی مردم در راهپیمایی عظیم  25 خرداد را به خس و خاشاک و یا در همایش ایرانیان خارج از کشور در سالن اجلاس سران این جملات را از دهان خود جاری میکند که بابا ان ممه را لولو برد و یا گفتش اب را همان جا بریز که میسوزه و یا انقدر قطعنامه صادر کنید تا قطعنامه دانتان پاره شود و بسیاری اراجیف دیگر.

زمانی که رهبری تصمیم گرفت این گفتمان را همراه باقدرتی فراگیر به اینگونه اشخاص و جریان ها بسپارد و با حمایت های بی دریغ خود و با جلوگیری از افشای فساد و جنایتهای انها و مخالفت علنی که نباید این موضوعات کش داده شود نتیجه اش میشود  به قول احمد توکلی نماینده مجلس (فساد سیستماتیک در جمهوری اسلامی).

به هنگامیکه تمامی دلسوزان و روشنفکران این مرز و بوم به مانند اقای زید ابادی اقای سیف و بهاره هدایت و نسرین ستوده و نرگس محمدی و جعفر پناهی و صدها و هزاران نفر دیگر یا به زندان و تبعید و یا ممنوع القلم و تصویر و یا مجبور به مهاجرت اجباری میشوند و عرصه تاخت و تاز و گفتمان را به کوتوله های سیاسی و نظامی همچون خانواده لاریجانی و جنتی ها و محسنی اژه ای و یا احمدی مقدم و قالیباف و مرتضوی و غیرو می سپارند حاصل گفتمان انها رویش علف های هرز هم چون بابک زنجانی وخاوری و........... و فرار مغز ها و عدم رشد و بالندگی در همه عرصه های کشورمیشود.

از هنگامی که پرچم گفتمان به نظامیان و بی خردان سپرده شد پر واضح است که گفتمان سازان واقعی را باید به زندان بانان سپرد تا کسی قادر به نفس کشیدن نباشد. اما هیچ گاه مروجان دورویی و تزویر در تاریخ ملتها جایگاهی نداشته و با ورق خوردن تاریخ به دست مردم این ریاکاران و متظاهران هستند که رسوا میشوند و ناچارا پرچم گفتمان را به دست وارثان اصلی ان خواهند سپرد این جبر تاریخ است.

محمد خوشامن

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال
برگرفته از:
ایمیل دریافتی از نویسنده

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.