رفتن به محتوای اصلی

صفوی: 80 ‌هزار موشک‌ آماده‌شلیک‌به‌ تل‌آویو‌ است
20.05.2015 - 21:27

کشورهائی که زیر پرچم عربستان گرد آمده اند خود را همسو با امریکا و اسرائیل دانسته و توجهی به پرگوئی های حاکمان ایران ندارند. واقعیت اینست که حکومت اسلامی و عربستان منطقه را بسوی وضعیت بسیار خطرناک سوق داده اند و هر جنگی آغاز شود، ملت ایران بازنده خواهد بود؛ چراکه آخوندها از کانال آقازاده ها سرمایه مردم را به خارج از کشور منتقل کرده و تدارکات فرار فراهم است.

سیاستهای حکومت اسلامی در ارتباط با امریکا و کشورهای همسایه یادآور واکنش های قزلباش ها و شاه اسماعیل صفوی در پاسخ به سلطان سلیم عثمانی است. شعارهای خامنه ای (بویژه سخنرانی امروز او) و قرلباش هایش، موقعیت ایران در آستانه جنگ چالدران را تداعی می کند. اسلامگرایان حاکم نیز مانند قزلباش های دوران صفویه هیچ پیوندی فرهنگی، عاطفی و تاریخی با ایران و ایرانیت ندارند و از کشور بعنوان چراهگاهی برای چریدن استفاده می کنند.

__________________________

به گزارش فارس، سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به سخنان تهدید‌آمیز مقامات آمریکایی و صهیونیستی اظهار داشت: صهیونیست‌ها خوب می‌دانند که نتوانستند در جنگ 33 روزه در مقابل حزب‌الله و جنگ‌های 22 و 50 روزه در مقابل مردم غزه پیروز شوند در حالی که اینجا یک حکومت مقتدر و قدرتمند وجود دارد.

وی افزود: حضرت آقا فرمودند اگر آنها غلطی کنند حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم. این حرف شعاری نیست و ایران به کمک حزب‌الله و دوستانش این قدرت را دارد که حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان کند.

صفوی تاکید کرد: صهیونیست‌ها مشکلات زیادی دارند و می‌دانند قدرت ایران فراتر از آن است که بخواهند با آن گلاویز شوند. مسئولین آمریکایی و صهیونیستی با این اظهاراتشان به دنبال فضاسازی هستند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: آنها از قدرت ایران و حزب‌الله آگاه هستند. بیش از 80 هزار موشک آماده شلیک به تل‌آویو و حیفا است و ایران کشوری قدرتمند است که پاسخ شکننده‌ای به آنها خواهد داد.

وی ادامه داد:‌ما بخشی از توانمندی نظامی خود را نشان دادیم و بسیاری از دستاوردها و توانمندی خود را مخفی کرده‌ایم و نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه هر متجاوزی بخواهد اقدامی کند پاسخ ما به آنها شکننده خواهد بود.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.