رفتن به محتوای اصلی

اگر آمریکا تهدید کرد مذاکرات را رها کنید، تعیین تکلیف آنها با ما
06.05.2015 - 23:33
به گزارش پارسینه،سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در گفت‌وگو با اخبار ساعت 21 شبکه یک در پاسخ به تهدیدهای مقامات آمریکایی در روزهای اخیر، با بیان این مطلب که فصل به دست آوردن برتری‌های سیاسی از طریق تهدید به پایان رسیده است، گفت: آنها بار اولشان نیست که تهدید کرده‌اند. به قدرت نیروهای مسلح ایران واقف هستند و می‌دانند که ما چه قدرت انباشته‌ای داریم.
 
سردار سلامی خاطر نشان کرد: توصیه من به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان این است که اگر دیدند که آمریکایی‌ها در میز مذاکره به دنبال زیاده‌خواهی و برتری به هر نحو ممکن هستند مذاکره را رها کنند تا ما در یک فضای تهدید در صورت اشتباه طرف مقابل پاسخ آنها را بدهیم.
 
سردار سلامی تصریح‌کرد: ما به تیم هسته‌ای که حامل امانت الهی و عزت، کرامت و استقلال ملت در عرصه نبرد دیپلماتیک هستیم، توصیه می‌کنیم با آرامش، وقار و اعتماد به نفس در مذاکرات حاضر شود و هیچ گونه توافقی را که ذره‌ای خدشه به عزت ملت ایران می‌زند،‌ نداشته باشد.
 
جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران به تیم هسته‌ای کشورمان توصیه کرد که اگر آمریکا مجددا با ادبیات ارعاب یا تهدید و تحقیر در مذاکرات به دنبال برتری‌طلبی سیاسی بود، میدان مذاکرات را ترک کنند و این قضیه را به ما بسپارند تا در فضای تهدید با آنها تعیین تکلیف کنیم.
 
سردار حسین سلامی با بیان این مطلب که فصل به دست آوردن برتری‌های سیاسی از طریق تهدید به پایان رسیده است، گفت: آنها بار اولشان نیست که تهدید کرده‌اند. به قدرت نیروهای مسلح ایران واقف هستند و می‌دانند که ما چه قدرت انباشته‌ای داریم.
 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.