رفتن به محتوای اصلی

روزقدس، روز رفراندم علیه کودتاچیان جنایتکار
17.09.2009 - 16:18

سردسته کودتاچیان جنایتکار ، سید علی خامنه ای فاسد و دروغگو ، در آخرین روضه خوانی خود که بیشتر به هذیان های دم مرگ شباهت دارد چنین می گوید : « بر خلاف شایعات ضد انقلاب ، پشتیبانی مردم از نظام جمهوری اسلامی کم نشده است و مردم در روز قدس یکباردیگر پاسخ دندان شکنی به دشمنان نظام مقدس اسلامی خواهند داد»

کمیته تحقیق در مورد ناآرامی های اخیر که مجری فرامین بیت کودتا است اعلام داشته است که : « اسناد و مدارک کروبی در مورد شکنجه و تجاوز در زندانهای جمهوری اسلامی جعلی است و مفتریان و شایعه پراکنان باید مورد تعقیب و محاکمه قرار گیرند .»

فرمانده نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی که مسئول کشتارها و شکنجه ها است می گوید که : « توطئه آشوب گران و طراحان انقلاب مخملی که قصد متزلزل نمودن پایه های نظام جمهوری اسلامی را داشته اند خنثی شده است و در روز قدس هیچ اتفاقی نخواهد افتاد .»

آخوند مزدور و تازه به دوران رسیده ای که ازجانب بیت کودتا به سمت رئیس جدید قوه قضائیه گماشته شده است و ابلهانه قصد دارد بقول معروف "گربه را دم حجله بکشد" چنین می گوید : « دستگاه قضائی در مورد تمام کسانی که در اغتشاشات اخیر به سمت قانون شکنی و زیر سئوال بردن اصل نظام و اشاعه کذب با هدف تشویش افکار عمومی و بالا تر از آن هتک حرمت نظام حرکت می کنند در هر جایگاهی که باشند تصمیم گیری خواهد کرد.»

و نمایندگان اصول گرای طویله شورای اسلامی و کیهان شریعت مداری و سایر بوق های تبلیغاتی شان هم مدام شکوه وشکایت دارند که : « چرا دانه درشت ها هنوز دستگیر نشده اند و چشم فتنه هنوز کاملاً کور نگردیده است.»

این همه دروغ گوئی و این همه چنگ ودندان نشان دادن برای چیست ؟ آیا نشانه ی قدرت رژیم کودتا و تسلط اش بر اوضاع است ؟ یا اینکه زوزه هائی است ناشی از ترس و وحشت از قدرت مردم و نمایش مجدد این قدرت در روز قدس ؟ اگر براستی و آنچنانکه سران جنایتکار حکومت اسلامی مدعی اند مردم ایران پشتیبان این حکومت فاسد وتبهکار اند پس دیگر چه نیازی به این همه خط و نشان کشیدن است ؟ حکومتی که از حمایت مردم ایران و مسلمانان روی زمین برخوردار است ! و افزون براین جواز قداست و مشروعیت از خدا و پیغمبر و ائمه اطهار را در جیب خود دارد ! و از جانب امام زمان نیز دوقبضه بیمه شده است ! دیگر چه نیازی به این همه تهدید و ارعاب مردم بی سلاح دارد ؟

حقیقت این است که حکومت جهل و جنون اسلامی از بدو تأسیس تا به امروزه با چنین یک چنین بحرانی سخت و سهمگین که از درون و بیرون موجودیت آنرا به چالش گرفته است مواجه نبوده است . همه چیز فراهم است تا این رژیم تبهکار به خاکدان تاریخ سرنگون شود و سران جنایتکارش به پای میز محاکمه کشانده شوند .

اینکه سید علی خامنه و باند نظامی – امنیتی پیرامون او حتی به رفسنجانی که این رژیم دوام و بقای اش مدیون خدمات او است اعتماد نمی کند و او را که 30 سال است امام جمعه روز قدس است از این مقام خلع می کنند و آخوند آدم کش و کریه المنظری بنام احمد خاتمی را مأمور اجرای نماز جمعه روز قدس می نمایند ، و اینکه سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه را احمدی نژاد شخصاً بر عهده می گیرد ، همه حکایت از این دارد که در خیمه گاه ولایت مطلقه فقیه آشوب و غلغله ای بپا است که تا به امروز سابقه نداشته است ، و همه حکایت از این دارد بیت رهبری کودتا چقدر از حضور مجدد مردم در خیابانها وحشت دارند و حاضر نیستند که در این زمینه کوچکترین ریسکی را تقبل نمایند.

بیت کودتا و کسانی که 30 سال خون ملتی را در شیشه کرده اند بدرستی دریافته اند که یک قدم عقب نشینی در مقابل مردم ، مساوی است با آغاز فروپاشی و درهم پیچیده شدن بساط نظام اسارت بار و ضدبشری جمهوری اسلامی . یک قدم عقب نشینی و پاسخ دادن به خواسته های برحق مردم ستمدیده مساوی است با نابودی تمام عیار، چراکه ظلم و ستمی که از جانب این حکومت تبهکار در خلال 30 سال گذشته بر مردم شریف ایران رفته است یکی دوتا نیست و جنایات این رژیم محدود به جنایات سه ماهه اخیر و پس از کودتای انتخاباتی بیت رهبری نمی گردد و اگر قرار باشد دفتر جنایات این رژیم گشوده گردد این رشته سر دراز خواهد داشت .

بنابراین اگر می بینید که قداره بندان کودتاچی و دررأس آنان باند کثیف خامنه ای – احمدی نژاد این روزها شمشیر را از رو بسته اند و مصمم اند که هر حرکتی را در نطفه خفه سازند و حتی به کسانی مانند رئیس مجمع مصلحت نظام خود و رئیس مجلس خبرگان خود یعنی آقای رفسنجانی این یار غار امام و پوشاننده ردای خون آلود ولایت فقیهی بر پیکر ناقص خامنه ای نیز رحم نمی کنند و او را مانند ظرف تهی شده ی کالائی یک بار مصرف به دور می افکنند پس بدانید که این حکومت وحشی و ضد ایران وایرانی به آخر خط رسیده است و اینها همه دست و پا زدن های پیش از مرگ است به شرط اینکه مردم ایران در روز قدس یکبار دیگر قدرت خویش را در خیابانهای تهران و شهرستانها به نمایش در آورند و این روز را به رفراندومی علیه حکومت ضد بشری جمهوری اسلامی تبدیل نمایند .

آنچنانکه نگارنده این سطور قبلاً هم متذکر شده ام روز قدس امسال ازجوانب مختلف ، هم برای کودتاچیان جنایتکار و هم برای مردم زجردیده و سلحشور ایران روزی است سرنوشت ساز.

کودتاچیان پست فطرت که اسفالت خیابان ها را با خون نداها و سهراب های ایران زمین رنگین ساخته اند ، در شکنجه گاههای خود به دختران و پسران ایران تجاوز کرده اند ، پیکر ترانه ها و سعیده ها را با آتش و اسید سوزانده اند تا آثار جنایت خویش را محو نمایند اینک می خواهند در روز قدس تسمه سیاست رعب و وحشت خود را محکم سازند و بقول خودشان : «حکومت اسلامی را برای 20 سال دیگر بیمه کنند» .

اتوبوس های دولتی فردا راهی حاشیه شهرها و روستاهای اطراف خواهند شد تا انبوهی از بی خبران گرسنه ومدهوش را با وعده ای در این دنیا و یا وعده ای در آخرت به محل برگزاری نمازهای جمعه بیاورند و از آنان سیاهی لشکری بسازند جهت مشروع ومردمی جلوه دادن حکومت کودتائی و جنایت پیشه خامنه ای – احمدی نژاد . تا در بوق های تبلیغاتی خود بدمند که : "مردم ایران در روز قدس یکبار دیگر با ولایت فقیه و مقام معظم رهبری بیعت کردند و مخالفان این نظام مقدس تعدادی فریب خورده و عامل بیگانه بوده اند که برخی دستگیر شده و بقیه را هم دستگیر میکنیم " این توطئه کودتاچیان را می توان و باید برهم زد .

شما مردم دلیر ایران ، شما همه زجردیدگان و ستمدیده گان که داغ جور وستم جمهوری نکبت بار اسلامی بر تن دارید ، همه کسانی که خواهان آزادی و احیای عزت و شرف ایران و ایرانی هستید ، همه کسانی که در ماههای اخیر حماسه اجتماعات چند ملیونی در اعتراض به کودتای انتخاباتی و دزدیده شدن رأی خود آفریدید و همه ی شما زنان ومردانی که طی 30 سال گذشته شلاق تبعض و نابرابری رژیم قرون وسطائی حکومت اسلامی را با پوست و گوشت خود تحمل کرده اید آری شما ایرانیان پاک نهاد با هر دین و آئین و مرام ومکتب سیاسی و از هر قوم و ملیت ایرانی می توانید با حضور ملیونی و سبز خود ، روز قدس را به روز تعیین تکلیف رژیم اسارت آور جمهوری اسلامی تبدیل نمائید . نماد سبز رمز وحدت و یگانگی ملت بزرگ و شریف ایران در مقابل کودتاچیان بیت رهبری و تمامیت حکومت ضدبشری اسلامی است و این نماد در انحصارهیچ فرد و گروه و فرقه ای و هیچ مرام و مذهب ومسلکی نیست .

آنچنانکه مردم سلحشورایران برای کسب آزادی و استقلال خویش روزی رمز سرخ جامگی و روزی دیگر رمزسپید جامگی را به نمادی برای مبارزه با تازیان اشغالگر تبدیل کرده بوده اند امروزه نیز همین مردم برای مقابله با نوتازیان وحشی که 30 سال است ایران را به اشغال خود در آورده و ملتی شریف و آزاده را به اسارت گرفته اند رمز سبز را برای برچیدن حکومت ننگین این نوتازیان جنایتکار برگزیده اند . پس چه مناسبتی بهتر از روزی موسوم به روز قدس که سبز جامگان ایران به دنیا نشان دهند برای پاک ساختن وطن خویش از لوث وجود نوتازیان برآمده ازاعماق توحش و جاهلیت ، عزم خویش را جزم کرده اند و تا کسب آزادی و استقلال و تأسیس حکومتی مبتی بر آراء مردم از پای نخواهند نشست .

مبارک باد جامه رزمی را که فردا جوانان ایران زمین در مصاف با کودتاچیان پلید و ضدایران و ایرانی برتن خواهند کرد ، گوار باد جام پیروزی بر اهریمن صفتان که فردا ملت شریف و آزاده ایران نوش خواهد کرد .

26 شهریورماه 1388

17 سپتامبر 2009

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.