رفتن به محتوای اصلی

کشف تأسیسات جدید اتمی در حوالی چاه جمکران!
26.09.2009 - 16:18

دروغگو و کودتاچی نابکار درپنجمین نطق "تاریخی" خود در سازمان ملل متحد مردم روی رمین را بشارت داد که : بزودی موسی و عیسی و سایر پیامبران در رکاب مهدی موعود برای اصلاح و سر و سامان دادن به وضع آشفته دنیا ظهور خواهد کرد و همه جا را سرشار ازعدل و داد خواهد کرد ولی این تهی مغز فریب کار فراموش کرد که جهانیان را مژده دهد که مهدی موعودش و همراهان ! مسلح به سلاح اتمی ، در حاشیه ی کویر قم و از قعر چاه جمکران ، برخلاف همه بندگان خدا که از عالم فانی به سرای باقی می شتابند ! آنان ازعالم باقی به دار فانی خواهند شتافت .

هردم از این باغ بری می رسد تازه تر از تاره تری می رسد .

خبر کشف تأسیسات اتمی در اطراف قم ، سران و نمایندگان کشورهای دنیا که هنوز در نیویورک بسر می برند را آنچنان دچار حیرت کرد که برخی از آنان اعلام داشتند : " باورکردنی نییست که رژیمی در حجمی به این وسعت به فریب کاری بپردازد " . آقای اوباما و برخی از سران کشورهای اروپائی که در ماههای اخیر و بویزه پس از سرکوب خونین مردم ایران درجریان کودتای انتخاباتی ، در پشت پرده به رد و بدل پیام با بیت رهبری پرداخته و به وعده و وعیدهای کودتاچیان جنایتکار دل خوش کرده بودند اینک متوجه شده اند که چگونه توسط یک مشت اراذل و اوباش قرون وسطائی به بازی گرفته شده اند .

احمدی نژاد که در نیویورک ، در مقابل دوربین های شبکه های تلویزیونی جهانی چشم در چشم ملیون ها بیننده در سرتاسر جهان دوخت و ایران را آزاد ترین کشور جهان و کودتای خونین انتخاباتی اخیر را آزاد ترین انتخابات جهان توصیف کرد و همچنین مدعی شد که کشته شدگان و مجروح شدگان وقایع اخیر از طرفداران حکومت اسلامی بوده اند ، احمدی نژاد با انتشار خبر کشف تأسیسات اتمی در حوالی قم ، درعین خون سردی اعلام داشت که : حکومت اسلامی چیزی برای پنهان کردن ندارد و وقتی از او سئوال کردند که چرا تأسیسات اتمی قم را به آژانس گزارش نکرده است با وقاحت تمام در جواب می گوید : ما 18 ماه دیگر برای اطلاع به آزانس بین المللی اتمی وقت داشته ایم و حالا که این خبر زود تر از موعد پخش شده است باید ما را مورد تشویق قرار دهند نه اینکه علیه ما جار وجنجال راه یبیندازند !!

وقتی کسی وقاحت و بی شرمی را به چنین درجه ای برساند که در روز روشن ، خورشید را انکار کند ، مثل آب خوردن چپ وراست دروغ بگوید و تلاش نماید که تمام دنیا نیز دروغ هایش را باور کنند با چنین موجودی چه باید کرد ؟ وقتی مصاحبه گر شبکه سی ان ان از احمدی نژاد در باره کشته شدن ندا سئوال می کند و او بیشرمانه در مقابل دیدگان جهانیان ، کشته شدن ندا را یک سناریوی از پیش ساحته شده توسط مخالفان و برای بدنام کردن جمهوری اسلامی !! اعلام می دارد با چنین موجود تبهکاری چه می توان کرد ؟

راست این است که آفتاب عمر حکومت 30 ساله دروغ و جانیان دروغگوی حاکم بر سرنوشت ایرانیان بر لب بام است و هرچه به لحظه مرگ این حکومت اسارت بار اسلامی نزدیک تر می شویم گفتار و کردار سران تبهکار حکومت دروغ ، جنون آمیز تر و دروغ هایشان بزرگ تر و درعین حال مضحک تر می شود .

هیچکس نمی داند که بیت قاتل و خائن رهبری با چه انگیزه ای حوالی شهر قم را برای احداث تأسیسات اتمی مناسب تشخیص داده است ؟ آیا براستی خامنه ای و اراذل و اوباش پیرامونش تصور می کرده اند که مجاورت این تأسیسات با چاه جمکران و استعانت از "کرامات" مهدی موعود ، موجب خنثی شدن کارائی ماهواره های جاسوسی قدرت های بزرگ خواهد شد ؟ آیا تصور می کرده اند که در صورت حملات هوائی "کفار و دشمنان اسلام" به تأسیسات اتمی تهران و اصفهان و نطنز ، این یکی یعنی تونل های اتمی قم که شاید با نقبی به چاه جمکران وصل شده است از حملات هوائی مصون خواهد ماند ؟ هیچکس براستی نمی داند که در مغز علیل بیت رهبری چه میگذرد که چنین تصمیماتی ازآن تراوش میکند ! ولی بدون شک در فردای آزادی ایران ، بیت فاسد خامنه ای و باند جنایتکار پیرامون او اگر که از آتش خشم توده ها جان سالم بدر برده باشند برای ملت شریف وآزاده ایران توضیح خواهند داد که درمخیّله معیوب شان چه می گذشته است !

4 مهرماه 1388

26 سپتامبر 2009

انتشار از: Shayan

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.