رفتن به محتوای اصلی

مجوّز سرنگونی حکومت فقیه خون ریز را از کجا باید گرفت؟
11.06.2010 - 16:18

پیش از اینکه چند حزب و نهاد اسلامی وارد بازی قانونی و تقاضای مجوز از وزارت کشور برای راهپیمائی 22 خرداد گردند ، آقایان موسوی وکروبی اطلاعیه هائی صادر نموده و از مردم دعوت کرده بودند که به مناسبت سالگرد قیام سبز و باشکوه ملت و کشتار وحشیانه ی جوانان وطن بدست اراذل و اوباش دولتی ، در این روز از میدان امام حسین تا میدان آزادی راهپیمائی نمایند.

درست 48 ساعت قبل از برپائی راهپیمائی ، آقایان موسوی و کروبی در اطلاعیه مشترکی اعلام می دارند که چون احزاب اصلاح طلب موفق به اخذ مجوز برای برگزاری راهپیمائی نشده اند لذا "برای حفظ جان ومال مردم" ، راهپیمائی برگزار نخواهد شد ! در اطلاعیه مشترک آقایان موسوی و کروبی همچنین از مردم خواسته شده است که چون نیروهای سرکوبگر دولتی ، قصد یورش و سرکوب مردم را دارند "خواسته ها و مطالبات به حق خود را از مجاری کم هزینه تر و موثرتری دنبال کنند."

دستور لغو راهپیمائی 22 خرداد از جانب آقایان موسوی وکروبی بدون تردید سئوال هائی را در ذهن مردم ایران و بویژه نسل جوان این کشور که طی یکسال گذشته در راه کسب آزادی واحیای ابتدائی ترین حقوق بشر در ایران جانفشانی ها کرده اند مطرح نموده است . اینجانب نیز به عنوان یک شهروند ایرانی و یکی از ملیون ها هوادار جنبش سبز حق دارم که در اینجا چند سئوال را که این سئوال ها و مشابه آن می تواند سئوال بسیاری از شهروندان ایرانی و هواداران جنبش سبز باشد در مقابل آقایان موسوی و کروبی قرار دهم .

1- مگر نه اینکه باند نظامی – امنیتی احمدی نژاد با پشتیبانی کامل بیت رهبری و شخص سیدعلی خامنه ای و با اجرای کودتای انتخاباتی و توسل به کشتار و شکنجه وزندان و تجاوز در مقابل مردمی که درنهایت نظم و آرامش رأی خود را طلب می کردند ، مشروعیت خود را بطور کامل از دست داد و شما آقایان در بیانیه های خود بارها برعدم مشروعیت دولت کودتا تأکید نهادید . اگر چنین است که حتماً چنین است ، آیا از دولت کودتاچی و نامشروع می توان انتظار داشت که این دولت مجوزی بدست مردم دهد تا مردم قدرت خویش را به رخ دولت بکشانند و خواسته های مشروع خود را به گوش جهانیان برسانند ؟ یا اینکه برعکس این مردم و رهبران دوراندیش آنان هستند که نه با عقب نشینی بلکه با تغییر تاکتیک های خود ، قدرت مردم را می توانند به کودتاچیان تحمیل می نمایند؟

2- مگر نه اینکه از کودتای انتخاباتی 22خرداد سال گذشته تا به امروز ، هیچیک از تظاهرات و راهپیمائی های مردم ایران دارای مجوز از وزارت کشور نبوده اند ؟ نه تنها یکسال گذشته بلکه تمام تاریخچه عمر 31 ساله جمهوری اسلامی را ورق بزنید و ببینید که آیا تا کنون سابقه داشته است که این رژیم خون ریز به معترضین و مخالفان خود مجّوز تظاهرات و راهپیمائی داده باشد . اگرچنین است کدام نبوغ سیاسی و با چه هدفی راهپیمائی 22 خرداد را مشروط به گرفتن مجوّز از دولت نامشروع کودتا می نماید؟

3- مگر نه اینکه بسیاری از سران و فعالان احزاب و گروههای اصلاح طلبی که چند روز پیش از وزارت کشور دولت نامشروع کودتا تقاضای مجوز راهپیمائی کردند هم اینک در زندان وشکنجه گاه بسر می برند و حتی خود این احزاب و گروههای اصلاح طلب از جانب دولت کودتا غیر قانونی اعلام شده اند، تقاضای مجّوز راهپیمائی از جانب احزابی که خود تحت تعقیب اند را چگونه توجیه می نمائید ؟ آیا مردم مار گزیده ایران حق ندارند که به اینگونه حرکات شک نمایند ؟ آیا مردم ایران و بویژه نسل جوان این کشور که در طی یکسال گذشته در راه کسب حقوق اولیه و انسانی خود ، آنهمه درد و رنج را متحمل شده اند حق ندارند بدانند که در پشت پرده چه می گذرد ؟

4 – مگر نه اینکه شما آقایان موسوی و کروبی تا کنون بارها اعلام داشته اید که رهبر جنبش سبز، مردم اند و شما فقط عضوی از ملت شریف ایران اید که از خواسته های به حق و قانونی این ملت محروم پشتیبانی می نمائید ، پس چگونه است که در مورد راهپیمائی سالگرد جنبش به یکباره در قامت رهبری جنبش ظاهر می شوید و فرمان لغو راهپیمائی را صادر می نمائید ؟

5 – مگر نه اینکه طی یکسال گذشته ، اراذل و اوباش و جیره خواران دولت کودتا و بیت رهبری ، تبهکاری و دنائت را به اوج رساندند و در این سرزمین جنایاتی را مرتکب شدند که پشت بشریت متمدن را در سرتاسر جهان لرزاند ، پس چگونه است که به یکباره "حفظ جان ومال مردم" در مورد راهپیمائی 22 خرداد برجسته می گردد تا جائی که شما آقایان را به یک چنین عقب نشینی غیرقابل توجیهی وادار می سازد ؟ مگر در مورد روز قدس ، عاشورا، 16 آذر ، 22 بهمن وغیره "جان ومال" ایرانیان مهم نبود ؟ آیا فقط خطر سرکوب و بیم کشتار مردم ، موجب لغو راهپیمائی شده است یا مسائل دیگری در میان است که هنوز ملت صغیرایران نباید از "مصالح اسلام" با خبر شود ؟

6 - شما آقایان موسوی وکروبی پس از لغو راهپیمائی 22 خرداد از مردم و معترضان تقاضا می کنید که : "خواسته و مطالبات به حق خود را از مجاری کم هزینه تر و موثرتری دنبال کنند." اما نمی گویند که این مجاری کم هزینه تر و مؤثر تر کدام است ؟! شگفتا گوئی که هزینه را مردم تعیین میکنند !

کلام آخر اینکه : حکیمی یونانی در 2500 سال پیش از این گفت : در یک رودخانه بیش از یک بار نمی توان شنا کرد ، نادانی شنید و گفت : در یک رودخانه من می توانم هرچقدر که دلم بخواهد شنا کنم. حکیم گفت : مگر نمی بینی که آب رودخانه درگذر است و هرلحظه تغییر می کند . یعنی که آقایان به هوش باشید و بدانند نه مردم ایران به دوران قبل از کودتای انتخاباتی باز می گردند و نه فقیه خون ریز و دولت کودتاچی اش حاضراند از اریکه قدرت بزیر آیند و قدرت را دودستی تقدیم ملت ایران کنند و در هیچ کجای تاریخ هم دیده نشده است که گردنکشان دیکتاتور، مجوّز سرنگونی خود را بدست مخالفان خویش و آزادیخواهان بدهند . این مجوز را مردم در مبارزه ی متحد و متشکل خویش و در پیکار بی امان علیه حکومت دروغ و فساد تباهی ولایت فقیه بدست می آورند.

همچنین تاریخ جواز دفن این حکومت فاسد و ضدبشر که روی تمامی حکومت های فاسد و تبهکار تاریخ را سفید کرده است ، بدست ملت بزرگ و شکست ناپذیر ایران سپرده است .

21 خرداد ماه 1389

11 ژوئن 2010

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.