رفتن به محتوای اصلی

آئینامه داخلی
16.08.2010 - 17:09

- ایران گلوبال اساسا علیه سانسور در جنبش سیاسی ایران زاده شده است و تنها مطالبی که جنبه ایدوئولوزیک، ستیزگرانه، پرخاشگرانه، توهین آمیز، اتهام زنی به افراد حقیقی و حقوقی و افراطی دارند در واقع "سانسور" می شوند.

-  سایت ایران گلوبال سایتی اشتراکی است که توسط اعضای مدیریت و همکاران سایت در طول شبانه روز Updates  می شود.

-  اعضای مدیریت سایت برابر حقوق هستند.

-  اعضای مدیریت 5 نفر می باشند که به ایمیل های سایت دسترسی دارند.

-  اعضای مدیریت سایت به ایمیل و تلفن همدیگر دسترسی دارند .(SMS)

-  تصمیمات با رای اکثریت اتخاذ می شود

-  تصمیمات اصلی از قبیل حذف مطلب، معرفی عضو جدید، بلوک کردن IP اعضای مدیریت و همکاران سایت تنها در صلاحیت مدیریت سایت است و مسئول فنی و سوپر ادمین ها تنها مجری تصمیمات هئیت مدیره می باشند و هیج حقوق برتری نسبت به دیگران ندارند.

-  مطالب تکرای توسط سوپر ادمین ها بطور موقت از صفحه اصلی برداشته می شود و تنها خود مطلب گذار، حق حذف کامل مطلب خود را دارد.

-  اجباری برای چاپ مقالات و اخبار رسیده توسط اعضای مدیریت نیست و یا بعبارتی تعیین مطلب بعهده هر یک از اعضای مدیریت است

-  ذکر منبع اخبار و مقالات ضروری است.

-  اخبار و مقالات ارسالی به آدرس سایت با منبع ایران گلوبال است.

- «صفحه شما» مسئول جداگانه ای دارد (کیومرث نویدی) ولی کلیه اعضای مدیریت حق حذف کامنت های توهین آمیز را دارند ولی حتما باید با نام خود دلیل حذف کامنت را در آن صفحه توضیح دهند.

-  در صفحه شما هیج نظری سانسور نمی شود و تنها مطالب توهین آمیز، اتهام زنی و نام بردن از افرادی که به سایت ایران گلوبال دسترسی ندارند، می باشد.

-  جلسات اعضای مدیریت شش ماهه و جلسه عمومی ایران گلوبال با شرکت اعضا و همکاران سایت، سالانه تشکیل می شود که گزارش سالانه توسط مسئول سایت ارائه و پس از نقد و بررسی در صورت ضروری؛ در سایت انتشار می یابد.

- همکاران سایت، نویسندگان و علاقمندان سایت می باشند که علاوه بر مقالات خود، اخبار و مقالات جالب را در سایت می گذارند.

-  ایران گلوبال دارای مانیفست پیشنهادی است که بایستی پس از نقد و بررسی توسط مدیریت تصویب شود.

-  سیستم مدیریت افقی و غیرمتمرکز و مسئولیت در ایران گلوبال فردی است و اعضای مدیریت حقوق برابر دارند بدین معنی که سوپر ادمین ها حق حذف مطلب اعضای دیگری را ندارد هر کسی مسئول مطلبی است که آن را چاپ می کند و تنها مطالب تکراری از صفحه اصلی برداشته می شود و مطالب تکراری توسط منتشر کننده حذف می شود.

-  ستون سمت چپ سایت به لوگوها اختصاص دارد که بخشی از آن به لوگوهای تبلیغی اختصاص دارد که منبع درآمدی برای سایت است. گزارش مالی توسط مسئول سایت در جلسات عمومی ارائه می شود.

مقالات ارسالی را در کدام کاتاگوری چاپ کنیم:

به چند نکته اساسی در باره مقالاتی که به آدرس ایران گلوبال می رسد .1-  نگاهی هر چند سطی به مقاله بیاندازید و درجه کیفیت آن را ارزیابی نمائید (درجه یک، 2 و درجه 3) ..2-  ایا نویسنده مقالات خود را قبلا برای 10 سایت مطرح ارسال کرده اند و در انجا چاپ شده است .3-  آیا نویسنده ثابت سایت است و یا اینکه برای اولین بار برای ایران گلوبال مطلب می فرستد....4-  ایا مطلب او با گرایش سیاسی شما بشدت در تضاد است...

نتیجه: اگر مقاله نویسنده ای درجه دو محسوب می شود و همزمان برای دهها سایت ارسال می شود(به گوگل بدهید فورا مشخص می شود که در چند سایت دیگر چاپ شده داده است) جای این مطلب در ایران گلوبال در بخش اخبار مجاز است یعنی 12 ساعت در بالا می ماند و سپس به ستون وسط می آید و یا اگر مقاله درجه 2 باشد ولی قبلا در هیج سایتی درج نشده باشد به انتخاب نویسنده بستگی دارد که ان را در کاتاگوری سیاسی، تحلیلی بگذارد و یا نه !- - - ولی اگر مقاله علمی و درجه یک باشد و نویسنده همزمان برای چندین سایت دیگر هم بفرستد باز به انتخاب شما بستگی دارد ----اما اگر مقاله درجه یک و برای اولین بار برای ایران گلوبال ارسال شده باشد؛ جایش در ستون وسط است و تنها برخی از مقالات درجه یک که قبلا در سایت های دیگر چاپ شده باشد و با تمایلات نویسنده همخوانی داشته باشد، بعیارتی اعضای مدیریت و همکاران تنها مجازند روزی یک مقاله را بدین ترتیب در ستون وسط بگذارند ....بدین ترتیب از هرج و مرج کنونی و از سنگین شدن بیش از حد صفحه اول ایران گلوبال جلو گیری می شود و تنها مقالات اعضا و همکاران مدیریت + نویسندگان ثابت + مقالات بسیار علمی -  تحقیقی در ستون وسط خواهد بود.. -  نکته مهم: اگر مقاله ای بشدت با مواضع سایت و یا شخص شما در تضاد باشه، با افزدون یک پاراگراف بعنوان توضیح منتشر کننده می توانید چاپ کنید.... در ضمن من مقالات اعضا ی مدیرت را 2 و یا سه روز در بالا نگاه می دارم و همچنین مقالات دوستان را در سایت فرهنگ گفتگو می گذارم.... لطفا در این باره نظر بدهید تا در اولین جلسه مدیریت که تا یک ماه دیگر برگزار می شود به تصویب برسد

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.