رفتن به محتوای اصلی

تریتا پارسی، وکیل مدافع بی‌ آبرو شده شیطان در لوزان
30.03.2015 - 17:12

 

تا چندی پیش هر کسی‌ که نایاک را لابی جمهوری اسلامی در آمریکا می‌نامید، با واکنش تند عده‌ای پرخاش جو مواجه میشد. حتی نایاک از حسن داعی به دادگاه شکایت برد و ادعای حیثیت کرد که چرا این سازمان را لابی جمهوری اسلامی در آمریکا نامیده، که در نهایت هم پس از سالها مفتضحانه شکست خورد و اکنون موظف است به حسن داعی جریمه پرداخت نماید.

۱۰ فوریه ۲۰۱۵، دادگاه تجدید نظر واشنگتن نظر نهائی خود در مورد مجازات مالی نایاک و تریتا پارسی را اعلام کرد و با اشاره به دروغگوئی‌های مستمر و تقلبات گسترده آنان در جریان شکایت حقوقی‌شان از حسن داعی، رأی دادگاه اولیه را تأیید و نایاک و تریتا پارسی رابه پرداخت جریمه مالی محکوم نمود.

و حسن داعی پس از پیروزی در دادگاه تجدید نظر واشنگتن نوشت: به تریتا پارسی و دیگر دلالان رژیم نیز باید گفت که میتوان روی خون مردم ایران تجارت کرد و با دلالی و خدمت به آخوندهای خونخوار، به مال و منال رسید اما لعن و نفرین مردم ستمدیده ایران و همه آزادیخواهان، در هر مکان و هر زمان، همراه آنان خواهد بود.

و حال که پرده‌ها به زمین افتاده، تریتا پارسی‌ رییس شکست خورده در دادگاه واشنگتن، به لوزان آمده و به صورت علنی در کنار مقامات جمهوری اسلامی، از جمله حسین فریدون برادر حسن روحانی عکس انداخته و نفوذ خود را در این سطح به رخ می‌کشد. و جالب است که برادر رئیس جمهور اسلامی نیز اینطور در مقابل او سر به زیر ایستاده است.

آیا توافقی که با حضور افرادی چون تریتا پارسی‌ در حال شکل گرفتن است، میتواند توافقی آبرو مند برای طرفین باشد؟

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل امروز در جلسه کابینه اسرائیل گفت که چارچوب توافقی که قدرت‌های جهانی در مذاکره با ایران در پی دست یافتن به آن هستند، حتی از آنچه اسرائیل نگران آن بود هم بدتر است. او گفت که توافقی که مبانی آن در لوزان در حال مذاکره است، تحریم‌ها علیه ایران را بر می‌دارد، اما توانایی اولیه لازم برای تولید سلاح اتمی را در دست ایران باقی می‌گذارد.

نتانیاهو با اشاره به تحولات یمن گفت که ایران در حال «فتح کامل خاورمیانه» است. نخست وزیر اسرائیل افزود: «محور ایران-لوزان-یمن برای بشریت خطرناک است و باید متوقف شود.»

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کاوه جویا
برگرفته از:
تارنمای سیمرغ

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.