رفتن به محتوای اصلی

مانور امنیتی به بهانه مبارزه با شیطان پرستی
17.02.2011 - 18:23

حرکت های اعتراضی مردم خاورمیانه جهت کسب و استقرار دمکراسی، بطور طبیعی بر یکدیگر تاثیر میگذارند، و از این رهگذر نظام ایران به عنوان یک حکومت عمیقا دیکتاتور زده و امنیتی، خواه نا خواه از این بحران هم نصیبی خواهد برد که لرزه بر اندام ساختار امنیتی رژیم انداخته است، و اگر این اعتراضات به مناطق و اقالیم اتنیکی به شکل منسجم شده ایی برسد، بی شک خواستها چند برابر خواهد بود، بخصوص که وضع اجتماعی،اقتصادی و امنیتی موجود در این مناطق اتنیکی بسیار بدتر از مناطق مرکزی و یا پایتخت هستند و فلاکت اقتصادی مناطق قومی و غیر فارس چنان اسفناک است که هر بیننده خارجی با ورود به اقالیم اتنیکی به وضوح درک خواهد کرد که علت وجودی اعتراضات و موج دمکراسی خواهی بسیار فراتر از خواستهای مرکز نشینان است، که فقط در محدوده اصلاحات نظام گام برمیدارند.

در این میان اقلیم اهواز(عربستان) که از 1936 خوزستان نام گرفت، به دلیل دارا بودن منابع نفتی و گازی، از اهمیت استراتژیک زیادی برای حکومت ایران برخوردار است، و ثروت ان حافظ حفظ نظام ایران و تمامی سیاست های ان در داخل و خارج است، و چنانکه این منطقه دچار بحرانی شود، ولایت فقیه اولین لرزش را بر اندام خود حس خواهد کرد.

در استان اهواز سالی دوبار مانورهای نظامی و امنیتی به بهانه مبارزه با نفوذ اجنبی ، ضد انقلاب و حرکتهای نرم افزاری دشمن!! انجام میگیرد، که کلا در خدمت چگونکی سرکوب اغتشاشات مردمی و یا به قولی اعتراضات جوانان عرب اهوازی است، و تا کنون در تمامی اقلیم بیش از 10000 نفر از افراد بسیجی و لباس شخصی را اموزش و در شهرهای مختلف عربستان مستقر کرده اند، که در این اواخر میتوان از دعوت به ماندن بیش از 3000 نفر از گروههای راهیان نور و با دادن امکانات شغلی و مسکن، که هر سال انان را در عید نوروز به اقلیم مردم عرب اهواز(خوزستان) به بهانه حفظ ارزشهای جنگ و زنده نگه داشتن تفکر شهادت،می اورند.

خبرگزاري فارس: نماينده ولي فقيه در منطقه مقاومت بسيج عربستان( خوزستان) گفت: رزمايش بزرگ غدير با حضور 6 هزار نفري رزمندگان ولايي، فردا 27 بهمن ماه(16 فوریه) در منطقه برومي شهر اهواز آغاز مي‌شود.

وي افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در سال‌هاي اخير، با انجام مانورها و رزمايش‌هاي متعدد، آمادگي بالا و توان دفاعي قدرتمند خود را به نمايش گذاشته‌اند اما با اندكي درنگ در وضعيت استراتژيك منطقه و در نظر گرفتن نقش حياتي اين منطقه، مي‌توان به اهميت اين رزمايش پي برد.

بهرام به اهداف برگزاري رزمايش بزرگ غدير اشاره و گفت: با توجه به اينكه امروزه عرفان‌هاي سياسي نامشروع و نوظهور متعددي به وجود آمده‌اند هدف مهم و اساسي اين رزمايش، رفع شبهات و براندازي چنين فرقه‌هايي از جمله قرفه نوظهور شيطان پرستي(وهابیت) است.

توجه به حرفهای اقای حجت الاسلام بهرام که در کمیته امنیتی سپاه و بسیج در منطقه حضور دائم دارد و یک چهره امنینی است، بخوبی میداند که از چه حرف میزند، از نقش حیاتی منطقه عربی اهواز میگوید، که ثروت و نفت ان نصیب قداره بندان عالی مقام سپاه و بیت رهبری میشود، در حالی که مردم عرب عربستان اب برای نوشیدن ندارند، و اب کارون را که هزاران سال کشاورزان عرب اقلیم به نسیم و بوی ان خو گرفته اند، خشک کرده اند. پس باید محیط رعب را گسترش داد و با سرکوب هر حرکتی هر چند که کوچک باشد،نفس را از مردم گرفت، چرا که خمودگی و سکونت و توام با سرکوب جوانان عربستانی ، اینده ما و ولایت فقیه را تضمین میکند.

16 فوریه 2011-02-

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.