رفتن به محتوای اصلی

ترور دانشمند هسته ای از سوی هر دولت و سازمانی محکوم است
24.07.2011 - 17:25

تــــرور دانشمند هسته ای توسط سرویس جاسوسی اسرائیل

پرویز

آقایان محترم شما هم که مثل کیهان تهران این داستانها را فورا از قول ناظران سیاسی ؟؟ متوجه اسرائیل کردید ! این ترور هم دنباله همان ترور هائی است که کودتاچیان براه انداخته اند برای پیش برد اهداف پلید خودشان در رابطه با آژانس اتمی و مظلوم نمائی و در داخل هم ایجاد رعب و وحشت و حاکم کردن دائمی جو امنیتی ! مطوئن باشید دستگاه ولایت و سپاه ولایت خودشان این جنایات را انجام میدهند .

جواد

ترور دانشمند هسته ای ایرانی از سوی هر دولت و سازمانی محکوم است.دشمنی و مخالفت ما نظام اسلامی هرگز دلیلی برای نابودی دانشمندان کشورمان نخواهد شد.اگر دولتهائی کارگزارن خودرا به ترور این دانشمند موظف کرده اند راهی خطا برای مقابله با جمهوری اسلام برگزیده اند.سازمانهای سیاسی از جمله سازمان مجاهدین خلق باید این ترور را بدون اما و اگر محکوم کنند.

امیر

نباید فراموش کرد که این استاد فیزیک هسته ای یکی از فعالان جنبش ملی آزربایجان بود و شاید این ترور نه از طرف سازمان جاسوسی اسرائیل بلکه از طرف خود سپاه پاسداران برای جلوگیری از فرار وی به آزربایجان بوده است. ثانیا با این ترور خود را تبرعه کنند. مگر بر همگان معلوم نیست که سپاه چطور خودیها را برای بقای خود قربانی میدهد و آشکارترین آن در سوریه میبینیم. لذا با توجه به کارنامه ج.ا.باید با چنین ترورها با تامل برخورد کرد در عین حال که ترور از هر نوع خود محکوم است

مجی

اسرائیل بطور جدی در مقابل برنامه های هسته ای کشورهای اسلامي واکنش سخت نشان داده است در گرما گرم جنگ ایران و عراق ، اسرائیل مرکز اتمی عراق را بمباران کرد و سپس چند سال پیش یکي از مراکز اتمی سوریه را بمباران کرده است و برای بمباران مراکز هسته ای ایران هم برنامه هایی را تدارک دیده است ولي تا کنون به دلیل سیاسي _ فنی موفق نشد ه است که مراکز هسته اي ایران را بمباران بکند از این رو دست به ترور دانشمندان هسته ای ایران زده است چند ماه پیش ماه دانشمند هسته ای ایران را ترور کرده است . موساد برای اجرای این ترور ها از میان پناهجویان ایرانی در ترکیه و کشورهای همجواراستفاده کرده است.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.