رفتن به محتوای اصلی

شکار چهره موتورسواران اسیدپاش با دوربین های ترافیکی
دوربین ها؛ لطفن چند گام جلوتر!
19.10.2014 - 08:31

اگر دوربین ها ردها را ادامه دهند، به "بیت های علما و مساجد (بخوانید لانه های توطئه علیه ایران و ایرانیت) خواهند رسید؛ بنابراین باید گفت: دوربین ها؛ لطفن چند گام جلوتر!

واقعیت اینست که اسلامگرایان کوشش می کنند تا با تهدید زنان ایرانی به پاشیدن اسید به صورت های شان، پوشش اسلامی - عربی را به آنها تحمیل کنند. و باید اعتراف کرد که؛

تا ارتجاع، خرافات، بردگی آئینی و دیکتاتوری کفن نشود؛ این وطن وطن نشود!

*******

سلامت نیوز : اسیدپاش های موتورسوار که به زنی پشت فرمان خودرویش حمله کردند، تحت تعقیب ویژه پلیس اصفهان قرار گرفتند. - به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران کارآگاهان با بررسی دوربین های مداربسته و ترافیکی خیابان های اصفهان و مشاهدات رهگذران به سرنخی از موتورسوارهای اسیدپاش رسیدند.شامگاه چهارشنبه 23 مهرماه سال جاری در خیابان مهرداد اصفهان اسیدپاشی هولناکی رخ داد و در آن زن جوانی هدف توطئه مهاجمانی موتورسوار قرار گرفت ...

*******

ماجرای اسیدپاشی‌های به زنان اصفهانی
شب‌ گذشته در خیابان مهرداد اصفهان به یک خانم جوان اسیدپاشی شد.
به گفته شاهدان عینی و کسبه این خیابان، زن جوان در حالی که سوار بر خودروی سمند خود بود توسط مهاجمان ناشناس موتورسوار مورد اسیدپاشی قرار گرفت.
شاهدان عینی این حادثه، گفته‌اند که این زن به شدت از ناحیه صورت و دست دچار سوختگی شده و به بیمارستان سوانح و سوختگی منتقل شد.
علی شجاعی یکی از کسبه خیابان مهرداد می‌گوید: زن جوان حدود 27 ساله بود و حجاب معمولی داشت.
سرهنگ حسین حسین‌زاده، جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان، با تأیید این خبر گفت: پلیس اصفهان در حال برنامه‌ریزی برای شناسایی متهمان است.
وی از علل وقوع این حادثه اظهار بی‌اطلاعی کرد.
هم‌چنین فضل‌الله کفیل، فرماندار اصفهان در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود این چندمین مورد از اسیدپاشی روی زنان در اصفهان در روزهای اخیر است، گفت: چند مورد اسیدپاشی اتفاق نیفتاده بلکه این دومین مورد بوده و هر دو حادثه با فاصله زمانی اتفاق افتاده و پلیس در حال بررسی این موارد است.
وی در پاسخ به اینکه آیا علت اسیدپاشی‌ها در اصفهان می‌تواند مربوط به مطالب منتشر شده مبنی بر اسیدپاشی بر زنان بدحجاب باشد یا خیر گفت: یکی از خانم‌ها که مورد اسید پاشی قرار گرفته متأهل است و احتمال دارد این حادثه مربوط به اختلافات شخصی باشد.
فرماندار اصفهان تاکید کرد: موضوعات این‌چنینی باید با دقت بررسی و سپس منتشر شود. باید حواشی کار را بررسی کنیم زیرا اگر خبر خامی در این خصوص منتشر شود به ایجاد نگرانی و عدم احساس امنیت در مردم کمک می‌کند و به پلیس اعلام شده که هر چه سریع‌تر در این زمینه اطلاع‌رسانی کند.

*******

رادیوفردا نیز در گزارشی، به نقل از یک «منبع مطلع»، نوشته است که در هفته‌های اخیر، حداقل شش زن جوان قربانی اسیدپاشی، تنها در بیمارستان فیض اصفهان بستری شده‌اند. 

این منبع مطلع افزوده که یکی از قربانیان، دختر ۲۱ ساله‌ای است که اسید هم صورت او را سوزانده و هم به علت وارد شدن به دهان، به اندام داخلی‌اش آسیب رسانده است. 

به گفته این فرد، یک موتور با دو سرنشین در کنار خودروی حامل این دختر توقف کرده، سرنشین پشتی موتور با انگشت به شیشه ضربه زده و به بهانه پرسیدن آدرس، اسید را که در درون سرنگ بود به صورت دختر پاشیده است. 

این منبع مطلع افزوده که جوان، زیبا و غیرچادری بودن، خصوصیات مشترک تمام زن‌هایی است که در هفته‌های اخیر در اصفهان قربانی اسیدپاشی شده‌اند.

برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در جلسه ۱۷ مهرماه، طرحی را ارائه کرده‌اند که در صورت تصویب نهایی٬ زنان «بدحجاب» و کسانی که «عفت عمومی را جریحه‌دار می‌کنند» به ۲ تا ۱۰ میلیون ریال جریمه محکوم می‌شوند. در یکی از مواد این طرح، از پلیس خواسته شده با استفاده از نیرو‌های آموزش‌دیده، به زنان فاقد «حجاب شرعی» تذکر بدهد و زنان با پوشش «نامناسب» را متعهد به شرکت در دوره‌های آموزشی کند.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.