رفتن به محتوای اصلی

جامعه اسلامی یک زندگی جهنمی را برای مردمش تجویز میکند
11.10.2014 - 14:47

دین اسلام تبعیض آمیز, ضد اصول حقوق بشری, و برای جامعه مدنی خطرناک است زیرا بر خلاف سایر دینهای ابراهیمی یک دین سیاسی است, بدین معنی که در زندگی روزمره مردم تحت سلطه خود دخالت مستقیم دارد. اگر کسی در یک جامعه اسلامی به سربرد برای آنکه از مجازات اسلامی (که میتواند شامل احکام اسارت در بند تا شکنجه و مرگ را در پی داشته باشد) در امان بماند بایستی برای ادامه حیات خود مطیع قوانین شریعت باشد, بعبارت دیگر باید تن به زیستن در یک زندگی جهنمی دهد. برای آنکه بهتر به این زندگی جهنمی آشنا شوید به چکیده قوانین مهم شریعت که از آیات قرآنی برداشت شده است در ذیل توجه نمائید:

اول) شریعت اسلام دستور میدهد که باده گساران و قماربازان را شلاق بزنند.

قرآن (سوره پنحم :٩٠-٩١) نوشیدن الکل و بازی قمار را ممنوع کرده است.

نظرنویسنده - شریعت اسلام کوشش دارد جزئیات زندگی یک فرد را در آئینش تعیین کند، به گونه ای که در اسلام هر گامی را که یک فرد در زندگی برمیدارد باید با خواست الله برابری داشته باشد و او آزادی و اراده آن را ندارد که درباره زندگی خود اندیشه کند و یا تصمیم بگیرد. در اسلام، فرض اينكه يك انسان اخلاقا قادر به گرفتن تصميمات فرزانه بوده و مسئوليت اعمال و رفتار آزادانه اش را خود پذيرش کند، وجود ندارد.این یک نقض آشکار حقوق بشراست, زیرا هر شخص بالغ حق این را دارد که خود سرنوشت خوب و یا بد خود را رقم زند و کسی یا گروه دیگر نمیتواند برای او تعین سرنوشت کند.

دوم) اسلام به شوهران اجازه میدهد که زنان خود را کتک بزنند. در شریعت اسلام گواهی زن در شهادت نصف گواهی مرد بحساب میآید. همچنین سهم زن در ارث برابر با نصف سهم مرد میباشد. اسلام به مرد اجازه میدهد که تا چهار همسر اختیار کند.

قرآن (سوره چهارم: ٣٤) میگوید: اگر احتمال تکبر و خودبینی را در زنان خود میبینید به آنها یادآوری کنید, سپس به هنگام رفتن به رختخواب آنها را نادیده بگیرید, آنگاه آنها را کتک بزنید.

قرآن (سوره دوم:٢٨٢) میگوید: ....... برای گواهی در شهادت دو مرد لازم است, ولی اگر دو مرد پیدا نشود, پس یک مرد و دو زن برای گواهی دادن لازم میشود...... بعبارت دیگر این آیه میگوید که شهادت یک مرد برابر شهادت دو زن میباشد.

قرآن (سوره چهارم: ١١) میگوید: ....... مرد برابر سهم دو زن را به ارث میبرد ...... بعبارت دیگر این آیه میگوید که زن نصف سهم مرد به ارث میبرد.

قرآن (سوره سی و سه: ٥٩) میگوید: ای پیامبر به زنان خود و زنان باورمند بگو که پوشش خود را بدقت بر روی خود بکشند, به آنها امر کن که قسمتی از حجاب را بر روی صورت خود بکشند, و در صورت نیاز تنها روی یک چشم را باز نگهدارند.

قرآن (سوره چهارم: ٣) به مردان میگوید: ...... با زنان مورد انتخاب خود ازدواج کنید, دو یا سه یا چهار همسر, ولی اگر هراس از این دارید که نمیتوانید در برابر آنها منصف باشید, پس تنها یک همسر اختیار کنید.

نظرنویسنده - سطح فرهنگ هرگونه دموكراسي در دنيا را میتوان بر پايه ارزشي كه آن جامعه براي زنان و اقليتها در نظر گرفته، تعیین کرد، در شريعت اسلام حقوق زنان انكار میشود, زنان در اسلام پست تر از مردان به شمار ميروند و از حقوق و مزاياي كمتري برخوردارند. تبعیض جنسی ازخصوصیات بارز فرهنگ بربری اسلام است که مرد را برتر از زن میانگارد, در امر زناشویی او را شریک زندگی نمیداند بلکه با دید یک حیوان خانگی که برای ادب کردنش تربیت لازم دارد با وی رفتار میکند, وبه برابری مرد و زن اعتقادی ندارد. این تبعیض, تا محدود کردن انتخاب زن در پوشش وی, و در ازدواج که همچون کالایی بی ارزش خرید وفروش میگردد, پیش میرود , یک نقض آشکار حقوق بشری علیه زنان.

سوم) اسلام به اصل قصاص اعتقاد دارد - چشم در برابر چشم.

قرآن (سوره پنجم: ٤٥) میگوید: ما برای آنها مقرر کردیم که : زندگی در برابر زندگی, چشم در برابر چشم, بینی در برابر بینی, گوش در برابر گوش, دندان در برابر دندان.

نظرنویسنده - هر جرمی باید توسط قانون قضائی در دادگاه و هیئت منصفه و وکیل مجرم به دادخواهی برسد. قصاص, انسان ها را در برابر قانون قرار نمی دهد، بلکه به مقابله و کینه توزی نسبت به یکدیگر تشویق می کند و مردم را به جان یکدیگر می اندازد که میتواند موجبات بی نظمی واغتشاش را در اجتماع فراهم نماید.

چهارم) اسلام دستور میدهد که دستان یک دزد ( چه مرد باشد و چه زن) بایستی قطع گردد .

قرآن (سوره پنجم: ٣٨) میگوید: دستان یک دزد, چه نر و چه ماده, را ببرید, این مجازات کاری است که آنها انجام داده اند, این سلاح باز دارنده از طرف الله است, الله قادر و داناست.

نظرنویسنده - جوامع غیر تولیدی که بیشتر در کشورهای جهان سوم یافت میشوند معمولا دچار رکود اقتصادی هستند در چنین جوامعی فقر و بیکاری رشد کرده ، جوانان روی به اعتیاد و تنگدستان برای رفع نیاز خود به اعمال دزدی و سرقت روی میاورند. مجازات جرم دزدی قسمتی از کار سالم سازی یک اجتماع است ولی همزمان بایستی پژوهش های لازمه جهت درمان این نوع کاستی های موجود در جامعه را بعمل آورد. درمان چنین اجتماعات مریض ایجاد بخش های تولیدی جهت فراهم کردن کار و شغل برای بیکاران میباشد که از بهره آن بتوان فقر و بیکاری را از بین برد. اسلام بی آنکه به ریشه یابی درد های اجتماع در اینمورد توجهی داشته باشد وانگیزه دزدی را مورد برسی قرار دهد حربه ایجاد رعب و ترس در اجتماع را جهت دزدی زدایی بکار میگیرد که نه تنها دردی را درمان نمیکند بلکه اجتماع را مریض تر و ناتوانتر میسازد, تجسم کنید آن فردی که با داشتن دست موفق به گرفتن شغل نمیشده چگونه بدون دست میتواند برای خود شغلی بیابد.

پنجم) اسلام دستور میدهد کسانی را که با الله و پیامبر او جنگ میکنند مصلوب و دست و پایشان قطع گردد.

قرآن (سوره پنجم: ٣٣) میگوید: آنهایی که علیه الله و پیامبرش جنگ براه میاندازند و بدین ترتیب موجب فساد در سرزمین میشوند بایستی مورد مجازات های مرگ, بر صلیب آویزی, قطع یک در میان دست و پا, و یا اخراج از سرزمین قرار داده شوند: یک بد نامی در این دنیا, و مجازات مهیبی در دنیای آخرت.

نظرنویسنده - هر ایده لوژی همواره موافقین و مخالفین خود را داشته است. اسلام مخالفان خود را نمیتواند تحمل کند, آیا پیامبر و الله او آنقدر ضعیف هستند که تاب دیدن یک مخالف خود را ندارند که براحتی دستور کشتار وحشیانه دشمنان خود را صادر میکنند. اسلام این آزادی را از انسان میگیرد که مخالفت خود را نسبت به آن اعلام دارد. نیاز ریشه ای جهت شکوفایی و پیشرفت هر جامعه, آزادی است. آزادی است که امکان بر رسی و سنجش به نظرات و ایده های گوناگون را میدهد. آزادی است که ایده های نادرست و آسیب رسان را شنا سائی کرده و آنها را کنار میگذارد و از همه پدیدهای موجود بهترین را بر میگزیند. بعبارت دیگر آزادی است که ایده ها وپدیده های نو و بهتر و برتر را میسازد و نتیجتا در کنار آزادی است که انسان میتواند خردمند گردد. اسلام مي خواهد با مطيع كردن غير مسلمانان بر دنيا مسلط شود وبا فرمان جهاد وكشتارغير مسلمانان وعده پيروزي كامل اسلام را در جهان مي دهد. بدین سان اسلام مانعی بزرگ برای ایجاد صلح و شکوفایی انسانيت ، دمكراسي ، مد نيت وكاميابي بشری است.

ششم) اسلام دستور میدهد که همجنس گرایان بایستی کشته شوند.

قرآن (سوره هفتم: ٨٠-٨٤) میگوید: و ما لوت را فرستادیم: بیاد آورید که او به مردمش گفت, "آیا شما چنان بیشرم شده اید که مرتکب چنین عمل ناشایست, که قبل از شما کسی آنرا انجام نداده, میشوید؟ شما شهوت خود را با مردان, بجای آنکه با زنان باشد, ارضا میکنید: در حقیقت شما مردمی هستید که پا فرا تر از حد خود نهاده اید! ....... و ما بر آنها بارش فرود آوردیم؛ آنگاه بنگرید که در آخر چه بر سر آنهایی که تقصیر کار بودند آمد.

نظر نویسنده - در هر دوره ای از تاریخ بشریت, انسانها مسائل اجتمایی بخصوص خود را داشته اند که هر کدام بنا به مقتضیات زمانه, راه حل های مربوط به خود را پیدا کرده اند. امروزه مشخص گردیده که همجنسگرایی ریشه های روان شناسی و بیولوژی داشته وعلت پیدایش آن در افراد را به فاکتور های زیست شناختی و ژنتیک ارجاع میدهند. در مدنیت متمدن عصر حاضر این دسته از افراد نه تنها مورد قبول اجتماع واقع شده اند بلکه بتدریج دارای حقوق و امتیازات مدنی از قبیل ازدواج با جنس همنوع را نیز بدست آورده اند. اسلام همجنسگرایی را مردود دانسته و بدون رسیدگی به ریشه های زیست شناختی آن برایش مجازات مرگ را صادر میکند, یعنی رجوع به همان فرهنگ خشن شریعت اسلامی که بیگانه با هر نوع فنون علمی و چیستایی است.

هفتم) اسلام دستور میدهد افراد مجرد را که روابط سکسی دارند مورد مجازات شلاق و افراد زنا کار را مورد سنگسار تا حد مرگ قرار دهند.

قرآن (سوره بیست و چهار:٢) میگوید: مجازات زنان و مردان مجرد که روابط سکسی دارند یکصد ضربه شلاق به هر کدام است. و بگذارید گروهی از دین باوران شاهد مجازات آنها باشند, اما اگر اشخاص همسردار مرتکب زنا شدند, مطابق قانون الله مجازات آنها سنگسار تا مرگ است.

نظرنویسنده - در اسلام یک فرد اختيار آن را ندارد که هدف هاي زندگي اش را بر پايه ميل و دلخواه خويش تعيين كند و زندگي خود را به هر گونه ای كه ميل دارد، هدايت نمايد. در اسلام، الله و قانون مقدس او، براي انسان و چگونگي زندگي او تصميم ميگيرند و تكليف تعيين ميكنند. طبق این قانون اگر یک جوان مذکر مجرد لحظاتی از زندگی اش را صرف داشتن روابط خصوصی با دوست دخترش نموده به مجازات ضربات شلاق محکوم میگردد, در حالیکه امروزه ثابت شده که روابط دختر و پسر قبل از ازدواج به آنها کمک کرده تا بهتر بتوانند همسر شایسته خود را بیابند و نتیجتا دارای زندگی زناشویی با دوام و موفقتری باشند. ولی اسلام بیسواد خرافاتی چون نمیتواند کلمه مار را بخواند عکس مار را میبیند و بر اساس آن حکم میراند. ارتکاب زنا هر چند عملی است شنیع ولی یک امر خصوصی در زندگی افراد بحساب میآید و جنبه قانونی ندارد, معهذا به وجهه و اعتبار اجتماعی شخص لطمه شدید وارد میکند که نه تنها میتواند موجبات متلاشی شدن زندگی زناشوئی افراد را فراهم آورد بلکه احتمال از دست دادن امتیازات مدنی زناکار را سبب گردد. اسلام دستور مجازات بدوی سنگسار افراد زناکار را صادر میکند که نه تنها دخالت صریح در زندگی خصوصی افراد بشمار میآید بلکه طبیعت حیوانی و خشونت آمیز قوانین شریعت را آشکار میسازد.

هشتم) اسلام دستور بر کشن منتقدین از محمد و قرآن و حتی قوانین شریعت میکند.

قرآن (سوره سی و سه: ٥٧) میگوید: آنهایی که نسبت به الله و قرآن رفتاراهانت آمیز دارند و آنهایی که پیامبر را منکر میشوند مورد تنفر الله در این دنیا و در آخرت هستند. الله مجازات تحقیر کننده ای برای آنها تهیه دیده - آنها مورد طرد قرار خواهند گرفت ,هر کجا که پیداشان شود, و سپس دستگیر و کشه خواهند شد, الله بسیار بخشنده و با گذشت است.

نظرنویسنده - در اسلام هر نوع انتقاد از قرآن و پیامبر جز موارد دشمنی و اهانت به اسلام تلقی میشود, با این روش منتقدین اسلام را ساکت میکنند. بدینگونه است که در اسلام دگر اندیشی و انتقاد نه تنها مجاز نبوده بلکه كفر به شمار ميرود و مجازاتش مرگ است. اسلام با خردگرايي، بحثهاي دگرانديشانه, و هرگونه استدلال و دید منطقي كه زيربناي دموكراسي و پيشرفتهاي علمي و اخلاقي را به وجود مي آورد، دشمني ميورزد. این چنین است که فرهنگ استبدادی دینی در سرزمین های اسلامی, که در تمامی موارد خشن و وحشیانه عمل میکند, موجب آن شده که این کشورها قرنها از رسیدن به تمدن انسانی به عقب رانده شوند.

نهم) اسلام دستور کشتن از دین بر گشتگان را میدهد.

قرآن (سوره نهم: ١١, ١٢, ١٤) میگوید: اگر آنها توبه کردند و به عبادت روی آوردند و جزیه پرداختند, پس آنها از برادران دینی شما هستند. و اگر آنها عهد خود را پس از بستن پیمان شکستند و دین شما را تکذیب کردند, با سران آنها بجنگید, الله آنها را مجازات و با دستان شما آنها را از بین خواهد برد.

قرآن (سوره چهارم: ٨٩) میگوید: آنها خواهان آن میشوند که شما همچون آنها از دین بر گردید, از آنان پیروی نکنید تا آنکه آنان به راه الله باز گردند, سپس اگر آنها از این راه باز گشتند آنها را در هر جا که بیابید بگیرید و بکشید.

نظرنویسنده - مسلمانی موروثی بی ارزش است, هر انسانی بایستی که اعتقادات و ايمانش را با تحقيق، تفکر و تعقل کسب کند و سپس پايه های ايمانش را مستحکم نمايد. انسانهای خردگرا کند و کاو میکنند تا بهترین روش را برای زندگی خویش انتخاب نمایند, در این راه و در طول عمر خود روش های سعی وخطا را باره ها میآزمایند تا به بهترین ها دست یابند, وخواسته های خود را مطابق با نتایج بهینه بدست آمده تغیر و مطابقت دهند. انسانی که امروزش با دیروز وی تفاوتی ندارد از زیستن خود بهره ای حاصل نکرده است. پس افراد خرد پیشه در جهت بهینه سازی انسانی با تغیرزمان در تغیر و تحول هستند و هرگز ثابت نمیمانند, این شرط رسیدن به یک جامعه مدنی مترقی و کامیاب است که افراد آن ویژگی های نیکساز خود را به روزآوری محک میزنند. اسلام نه تنها بازدارنده تکامل وفرگشتن انسانیت است بلکه دستور به هلاکت انسان های متحول شده را میدهد, براستی این چه توحشی است که جز سیر قهقرایی یک جامعه باورمند عاقبتی برای آن متصور نمیباشد!

دهم) اسلام دستور جهاد پرخاشگرانه و تهاجم آمیز و غیرعادلانه را صادر میکند.

قرآن (سوره نهم: ٣٣) میگوید: او است که پیامبر (محمد) را همراه رهنمود ها و دین حقیقت فرستاد, تا دین اسلام را بر تمام ادیان دیگر برتری دهد, هر چند ناباوران از آن تنفر دارند.

قرآن (سوره سی و سه: ٢٥-٢٧) میگوید: الله نا باوران را در حالیکه خشمگین بودند به همانجای اولیه خود بر گرداند, چنانچه چیزی حاصل آنها نگردید, و الله پیروزی جنگ را به باورمندان خود ارزانی داشت. الله بدرستی که توانگر و پایدار است. و اوست که حامیون آنها (ناباوران) را که اهل کتاب هم بودند از جای امن بیرون آورد و ترس و وحشت در دل آنها انداخت تا بعضی از آنها را شما بقتل رساندید و بعضی را اسیر نمودید. و او شما را وارث زمینهای آنها, خانه های آنها, و اموال آنها نمود, همراه زمین هایی که هرگز به آنجا پای نگذارده بودید. الله بر همه چیز قادر است.

نظرنویسنده - دراین آیه, الله از ناباوران همچون غده سرطانی که میبایست نابود گردند سخن میگوید, این الله بمانند پیامبرش بین انسانها تبیعض میگذارد, در دل ناباوران ترس و وحشت میاندازد و تنها آنهایی را که به او سجده میکنند و از او افرمانبرداری دارند مورد حمایت خود قرار میدهد.زمین و اموال ناباوران را گرفته و به باورمندان میدهد, مگر ناباوران مخلوق او نیستند, آیا این همان الله ای است که میگوید من بخشنده و باگذشتم؟ چگونه میشود که این خصوصیات رحمانی را با فرهنگ خشن مرگ و ستیزه جویی در هم آمیخت؟ محمد پس از هجرت به مدینه ٨٥ جنگ را در مدت زمان یازده سال انجام داد که شخصا در بیست و هفت تای آنها شرکت داشته است و در بقیه یک از اصحاب را به سرکردگی سپاهیان تعین میکرده است. در اولین سال پس از هجرت, پیامبر, عبداله ابن انیس را به فرماندهی جنگ سریه برای سرکوب خالد ابن سفیان ال حتالی که از مخالفان اسلام بود فرستاد و از او خواست که سر خالد را برای او بیاورد, و عبداله نیز چنین کرد و سر خالد را برای پیامبر آورد. اگر امروزعمل شنیع سر بری توسط گروههای تروریستی اسلامی در اقصاء نقاط کره خاکی مورد ملامت جهانیان قرار میگیرد دلیل آن عدم آگاهی مردم نسبت به ریشه های دین اسلام است که از همان ابتدا بر پایه توحش, توسط پیامبر و الله او بارور شده است.

در حقیقت قوانین دین اسلام بزرگترین مانع وجود دمکراسی درجوامع بشری است و سرنوشت ملتی که تحت سلطه این قوانین اداره میشود زندگی در جهنمی خواهد بود که مولود کاستی های فرهنگی مردم آن میباشد که بر پایه ذهنیت دینی آنان شکل گرفته است.

منصور راستانی - PhD

دهم اکتبر ٢٠١٤

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.