رفتن به محتوای اصلی

حشمت الله طبرزدی: آقای روحانی دروغ چرا؟!
01.10.2014 - 19:46

یادم هست سال 78به دلیل سردبیری و اداره ی نشریه ی هویت خویش و درج بیانیه ی «ساختار سیاسی آینده ایران» که خواهان جمهوری سکولار و دموکراتیک شده بودیم، به زندان افتادم. البته کمتر از یک ماه پس از این بازداشت، حمله ی وحشیانه به کوی دانشگاه تهران و خلق جنبش 18 تیر 78 توسط دانشجویان اتفاق افتاد.
در همان زمان آقای خاتمی در جریان سفربه نیویورک و در پاسخ به یک خبرنگار، ادعا کرد؛ ما روزنامه نگار زندانی نداریم. در آن زمان همبندی آقای مهندس امیرانتظام، مهندس میر سعیدی، و دوستان دیگری چون صادق سیستانی و حسن کریمی بودم. آنها با برخوردی طنزآمیز از من پرسیدند؛ پس تو چه کاره هستی!؟
آن دوران گذشت تا محمود احمدی نژاد کشتی بان پست در نظام مقدس اسلامی!! شد. من همچنان زندانی بودم و او در سفر نیویورک، در پاسخ به خبرنگار مدعی شد؛ ما در ایران هیچ زندانی سیاسی نداریم.
در دوره ایشان البته به اندازه ای زندانیان سیاسی افزایش یافته بودند که سالن 12 زندان رجایی شهر همگی از هم پرسیدند پس ما را به چه دلیل زندانی کرده اند ؟
این دوره ی 8 ساله نیز بگذشت تا نوبت به آقای حسن روحانی رسید تا جانشین روسای پیشین شود تا همچنان پاسدار نظام مقدس اسلامی؟! باشد. اخیرا شنیدم گویا ایشان نیز مدعی شده اند کسی را به دلیل انجام وظیفه ی روزنامه نگاری بازداشت نکرده یا نمی کشند!؟
چند روزی ست زندانیان سیاسی سالن 12 رجایی شهر از من می پرسند بالاخره تو روزنامه نگار هستی یا نه؟
برای آگاهی خوانندگان عزیز توضیح می دهم که اگر لایحه ی دفاعیه ی من در مورد پرونده ی سال 88 که منجر به 8 سال حبس قطعی برایم شده است را بخوانید، متوجه خواهید شد که دلیل اصلی محکومیتم ، مطالبی است که در وبلاگ «پیام دانشجو» درج گردیده است.
من صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه ی پیام دانشجو، سردبیر هویت خویش و سردبیر روزنامه ی گزارش روز بوده ام. 20 سال گذشته هر نوع محرومیت اجتماعی ( به مدت 10 سال ) ، زندان و شکنجه ( به مدت 15 سال ) توقیف و انحلال ( توقیف سه نشریه ی مذکور و نیز توقیف ندای دانشجو و انحلال مجوز اتحادیه ی اسلامی دانشجویان و دانش آموختگان ) متحمل شده ام، مربوط به کار نویسندگی ، روزنامه نگاری و فعالیتهای مدنی و حقوق بشری بوده است. دروغهای روسای جمهوری اسلامی را به حساب وظیفه ی اسلامی آنها برای دفاع از نظام مقدس اسلامی!؟ بگذارید.

حشمت اله طبرزدی
هفتم مهر ماه 1393 خورشیدی
سالن 12 زندان رجایی شهر

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

محمد زمانی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.