رفتن به محتوای اصلی

سرکوب درداخل و صدورانقلاب(اسلحه، پول، تروریست) به خارج
08.11.2009 - 18:03


در روزهای اخیر که حکومت اراذل واوباش اسلامی با تمام قوا در خیابانهای تهران و شهرستانها مشغول یورش و سرکوب مردم آزادیخواه ایران بودند و همه نگاهها و حواس ها متوجه مسائل داخلی و وحشی گری های اراذل و اوباش در مقابله با آزادیخواهان بود ، در فاصله کوتاهی چند رویداد مهم ، بدون آنکه توجهی بدان جلب شود ، در میان سایر رویدادها محو گردید. این چند خبر که خبرگزاری های معتبر جهان به فاصله چند روز یکی پس از دیگری به سرتاسر جهان مخابره کردند عبارت بودند از :

1- ممنوع شدن شبکه خبری و تلویزیون "العالم" که بوسیله جمهوری اسلامی و با بودجه این رژیم راه اندازی شده است ، توسط کمپانی های ماهواره ای "نیل ست" و "عرب ست" ، بنا به درخواست مسئولان رسانه ای پنج کشور عربی و این پنج کشور عربی ، همگی به اتفاق ، شبکه تلویزیونی "العام" وابسته به جمهوری اسلامی را به دروغگوئی ، تفرقه افکنی در بین مسلمانان ، تبلیغ برای تروریسم و اعمال خشنونت در میان مردم و غیره متهم کرده اند .

2- توقیف یک کشتی ، حامل صدها تن اسلحه و مهمات و ساز و برگ جنگی که در ایران بارگیری کرده بوده است ، توسط دولت یمن در آبهای ساحلی این کشور .

3- توقیف کشتی دیگری بازهم حامل صدها تن اسلحه ، و موشک و خمپاره انداز و مواد منفجره که این کشتی نیز در ایران بارگیری کرده است ، توسط نیروهای اسرائیلی در دریای مدیترانه .

و اماّ عکس العمل حکومت دروغگوی اسلامی در مورد این سه رویداد :

در مورد اول ، یعنی تعطیل شدن شبکه "العالم" ، دستگاههای دروغ پرداز بیت رهبری ، این خبر را با سکوت برگزار کردند و با ممنوع شدن این شبکه در کشورهای عربی ، پخش برنامه های شبکه "العالم" را بدون سر وصدا از ایران آغاز کردند ، البته بدون اینکه به بیندگان و شنوندگان عرب ، علت اخلال در پخش برنامه های شبکه "العالم" را در کشورهای عربی توضیح دهند .

در مورد دو رویداد دیگر ، یعنی توقیف دوکشتی اسلحه و مهمات توسط دولت های یمن و اسرائیل ، دستگاههای تبلیغاتی بیت رهبری ، بطور کلی این دوخبر را از بیخ وبن انکار نمودند و آنرا و ساخته و پرداخته ی دستگاههای تبلیغاتی صهیونیست ها و استکبارجهانی اعلام نمودند که گویا این اخبار به منظور ضربه زدن به "اعتبار" جمهوری اسلامی درجهان ساخته وپرداخته شده است !! در حالی که کارکنان کشتی های توقیف شده که دریمن و اسرائیل در بازداشت بسر می برند ، مبدأ و مقصد خود را اعلام داشته و محموله های خود را متعلق به جمهوری اسلامی دانسته اند ، سخنگوی وزارت خارجه حکومت اراذل و اوباش اسلامی نیز با وقاحت اعلام داشته است که "این سناریو توسط صهیونیست ها برای انحراف افکار عمومی از جنایت صهیونیست ها در غزه ساخته شده است" ، ولی کیست که نداند انکار دو کشتی با صدها تن اسلحه و مهمات از جانب دروغگویان و شیادان حاکم بر میهن ما به همان اندازه آسان است ، که انکار چند ملیون رأی مردم ایران در انتخابات قلابی اخیر ، انکار اعتراضات ملیونی مردم در خیابانهای تهران و شهرستانها و انکار شکنجه و تجاوز در زندان ها و شکنجه گاههای جمهوری اسلامی ، چرا که تمام دنیا می دانند که این اولین باری نیست که جمهوری اسلامی ، مبادرت به ارسال اسلحه و مهمات و پول برای گروههای بنیادگرای شیعه وسنی به کشورهای منطقه می نماید . همه می دانند که جمهوری اسلامی ، از همان ابتدای تولد نامیمون اش تا به امروز ، میهن ما را به بزرگترین پایگاه تروریسم در خاورمیانه و دنیا تبدیل کرده است و همه ساله ملیون ها دلار از پول مردم محروم ایران را به حلقوم تروریست های منطقه می ریزد ، و همه می دانند که اثر انگشت خون آلود بیت رهبری و باند مافیائی ولایت فقیه را همه جا می توان مشاهده کرد ، ازعراق و افغانستان و لبنان و فلسطین گرفته تا یمن و بحرین و سودان و مصر و سومالی و غیره وغیره ، که این ها همه در چارچوپ "صدورانقلاب اسلامی" است که جزء جدائی ناپذیری از سیاست خارجی حکومت اسلامی را تشکیل می دهد. سیاستی که توسط شخص خمینی ، رهبر و بنیان گذار این حکومت پایه گذاری گردیده و از 30 سال پیش تا به امروز توسط بیت رهبری ، بی وقفه دنبال گردیده است و این سیاست تا تا واپسین دم حیات ننگین بیت رهبری ادامه پیدا خواهد کرد ، زیرا حکومتی که به کمک غارتگران جهانی و برپایه ی ایدئولوژی اسلامی در میهن ستمدیده ما شکل گرفته است حیات و بقای خود را در توسعه ایدئولوژی خویش ، در فرا سوی مرزهای جغرافیائی می پندارد . و طنز تاریخ این است که یک حکومت ایدئولوژیک ، هرچه بیشتر به کمک متحدین برون مرزی خود بشتابد و هرچه بیشتر دست وپای خود را در اطراف بگستراند ، لحظه مرگ اش زودتر فرا خواهد رسید . بیاد آورید حکومت ایدئولوژیک آلمان نازی را و حکومت ایدئولوزِک شوروی "سوسیالیستی" را .

و اینک نوبت به حکومت ایدئولوژک جمهوری اسلامی رسیده است که پس از 30 سال جنایت و ویرانگری و به تباهی کشاندن ملت و کشوری ، با دست توانای مردمی سلحشور و با فرهنگ و تمدن ، به خاکدان تاریخ سپرده شود .

16 آبان 1388

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.