رفتن به محتوای اصلی

بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج
در حمایت از خواسته های دراویش زندانی و خانواده های آنها
21.09.2014 - 01:23

 

 
******* 
بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج در حمایت از خواسته های دراویش زندانی و خانواده های آنها و نگرانی نسبت به دستگیری خانواده های آنها جهت اطلاع عموم و انتشار در رسانه ها  در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » قرار داده شده است که متن آن به قرار زیر می باشد:
مطلع شدیم که جمع کثیری از دراویش و خانواده هایشان که به خاطر اینکه عزیزانشان دست به اعتصاب غذا زده اند در جلوی درب دادستانی تجمع کرده بودند دستگیر و به زندان اوین برده اند.
 ما زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر ضمن اظهار نگرانی از دستگیری خانواده ها و حمایت از خواسته های اعتصاب کنندگان ،  مردم شریف ایران و همه مجامع حقوق بشری را متوجه این موضوع می کنیم که مگر آنها چه جرمی را مرتکب شده اند ؟ جز مراجعه به دادگاه برای بیان خواسته هایشان و پیگیری سلامتی عزیزانشان در زندان .
راستی هموطنان عزیز ، دراویش ما در خانه و وطن خودشان هم حتی به اندازه علویان  دردانه  سوریه و یا شیعیان ترکمن  و الحوثیهای یمن که دفاع از حقوقشان موضوع صبح تا شب همه شبکه ها ، رادیوها ، تلویزیون سراسری دولتی است از حقوق شهروندی برخوردار نمی باشند .
چگونه است که دراویش ما همه مجرم ، مفسد و محاربند ولی آن  دردانه  ها همه محبوب ؟ آیا نرمش و اعتدال قهرمانانه تنها در مقابل زور قدرتهای خارجی است و نصیب مردم و شهروندان ایرانی  و حتی مسلمانان شیعه ۱۲ امامی دراویش تنها دار و درفش و سرکوب و زندان  است .
 درود بر عزیزان دراویش مان و بویژه خانواده های مصمم و مقاوم شان که تابوی  زندان را هم شکسته  و برخی خود داوطلبانه   به زندان  می روند تا طلسم آن را شکسته و حبسهای ناعادلانه را هم  با عزیزانشان  سهیم شوند .
جمعی از زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر (گوهردشت کرج)
۲۹ شهریور ۱۳۹۳
رضا اکبری منفرد ، محمد بنازاده امیر خیزی ، ماشالله حائری ، خالد حردانی، لطیف حسنی ، افشین حیرتیان، شاهرخ زمانی ، جواد فولادوند ، صالح کهندل، سعید ماسوری ، محمد علی منصوری، اسدلله هادی ، میثاق یزدان نژاد ،حشمت الله طبرزدی   

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.