رفتن به محتوای اصلی

نامه سرگشاده یک ایرانی ، به خانم فاطمه کروبی
15.02.2010 - 17:19

با عرض سلام و ادب ،

خانم فاطمه کروبی ، نامهً شما را در رابطه با دستگیری فرزند گرامی تان را،که به رهبر جمهوری اسلامی مرقوم فرموده بودید ، بد قت خواندم .نه تنها ، من صاحب این قلم ، این عمل دستگاه حکومتی نسبت به فرزند تان ، آقای علی کروبی را بی قید وشرط محکوم می کنم ، بلکه در هر نظامی که در آن آزادی بیان و اندیشه یک شهر وند ، پایمال شود من آن نظام را محکوم می کنم ، ومحکوم خواهم کرد ، تا چه برسد بر اینکه فرد را آزار و شکنجه داده ، تهدید به فلان عمل و مرگ بکنند.

خانم فاطمه کروبی ، چون شما فردی سیاسی و همسر ، آقای حجت الاسلام مهدی کرویی ، شخصیت ، مهم و معروف روحانی - سیاسی هستید ، وزند گی سیاسی و اجتماعی شخصیت های سیاسی ، متعلق به جامعه است، لذا چند نکته از زندگی سیاسی واجتماعی شما را ،که در سایت ها مختلف ، در اختیار عموم قرار دارند ، برای طراوت افکار خوانندگان در اینجا می آورم.

شما خانم فاطمه کروبی ، متولد 1327، از الیگودرز هستید ، دبیر کل مجمع اسلامی بانوان بودید ریاست بیمارستان الانبیا ء بودید ، .در دوره پنجم مجلس شورای اسلامی ، یعنی از سال 1375 تا 1379 نماینده مجلس بودید ، که ریاست آن بر عهده آقای علی اکبر ناطق نوری ، یکی از روحانیون سیاسی در جمهوری« اسلام ناب محمدی آیت الله خمینی »بود .

خانم فاطمه کروبی ، ادب حکم می کند ، که من صاحب این قلم ، نیز بطور مختصر ، خودم را معرفی بکنم ، تا حد اقل بدانید چه کسی این نامه را برای شما می نویسد.

من یک ایرانی مقیم خارج هستم، که 40 سال است به خاطر حاکمیت: استبدا د وجهل و جنایات وفساد شاهنشاهی و شیخ شاهی در وطن بلا کشیده ، در خود تبعیدی و درخارج زندگی میکنم ، در این 40 سال ، مدت 9 سا ل در رشته جامعه شناسی ، در فرانسه ، تا حد دکترا در جامعه شناسی سیاسی درس خوانده ام، ویک پژوهشگر در مسائل سیاسی هستم.، به عبارت دیگر ، تحلیل مسائل سیاسی تخصص من است. در طول عمر نزدیک به 70 ساله ام ، نه در زمان شاه ، نه در زمان شیخ ، در هیچ یک از رفراندم ها و انتخابات کذائی و مردم فریب شرکت نکرده ام و تا این رژیم با چنین قانون اساسی ، بر گرفته از نظریه ، ولایت مطلقه فقیه ، در ایران حاکم باشد، هرگز در انتخابات در چنین رژیم استبدادی شرکت نخوام کرد. این عدم شرکت من در انتخابات نظام مطلقه فقیه ، حمل بر بی تفاوتی من نسبت به سرنوشت وطن خود و ملت ایران نیست، درست برعکس ،در راستای افشاء این نظام خود کامه استبدادی است ، که تازه شما بعد از 31 سال ، بعد از دستگیری فرندتان آقای علی کروبی به ماهیت آن پی برده اید!!! چون علی آقای گرامی شما را 24 ساعت حبس و شکنجه کرده اند خشمگین و ناراحت هستید! عجب !!! از کراما ت شیخ ما این است ،بعد از 31 سال فهمید ،چه جهنمی برای ملت ساخته اند !

خانم فاطمه کروبی ، حتمأ قتل های سالهای 1361 و 1366 ، قتل های زنجیره ای ، گورستان «لعنت آباد » گور های دسته جمعی ، فرزندان این ملت را که که به حکم آیت الله ها و حجت الاسلام ها درشت و کوچک ، با ریش پهن و کم ریش کوسه ، در پهنای جغرافیای ایران ،بعد از شکنجه های وحشیانه و حتی تجاوز، اعدام شده اند،شما بعنوان نماینده مجلس شورای اسلامی و همسر گرامی تان ، آقای مهدی کروبی ، یکی از مهره های نظام « اسلام ناب محمدی آقای خمینی » رئیس مجلس شورای اسلامی دوره ششم را می دانید و می شناسید. اگر بگوئید که من و همسرم از این جنایت ها تا کنون با خبر نبودیم ، بعد از دستگیری علی فرزند دلبند و دوردانه ام تازه می فهمم که در این مملکت چه می گذرد ، ، من صاحب این قلم ، هرگز بی نزاکتی نخواهم کرد ، و نخواهم گفت :خانم محترم ، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ، دروغ می فرمائید .. نه بلکه خواهم گفت ،نه شما و نه همسر گرامی تان ، به وظیفهً نمایند گی از طرف ملت و دفاع از حقوق و کرامت انسانی ملت ایران را انجام نداده اید ،ولو اینکه در این مدت 31 سال ، از دسترنج و سرمایه ملت و مملکت ، حد اکثر استفاده را کرده اید و هنوز هم استفاده می کنید!!!

خانم فاطمه کروبی ، به عنوان مادر ، آیا یک لحظه به حال مادران و خانواده آن هزاران قربانی ، که با یک فتوی آیت الله خمینی در طول 3 ماه اعدام شدند ، فکر کرده اید؟ آیا می دانید آن مادران در چه درد جانفرسا ، از این دنیا رفتند و اگر زنده هستند ، چه دردی می کشند،که حتی نمی دانند ، در اسلام ناب محمدی آقای خمینی ، فرزندانشان کجا خاک شده اند؟

خانم فاطمه کروبی ، 31 سال ، بر معیار عمر انسان ، تقریباً نصف عمر انسان است. به عبارت دیگر ، ملت ایران اصل و نسب شما خانواده های روحانی را می شناسند. اغلب روحانیون ، از خانواده های فقیر این مملکت بودند ، که البته فقیر بودن نه عیب است و نه ننگ . اما پاک و صدیق زندگی کردن ،و از راه نامشروع ثروت نیاندوختن ،و از مقام های دولتی ،برای کسب ثروت سوء استفاده نکردن ، کار هرکس نیست.خانم فاطمه کروبی در زبان فرانسه یک ضرب المثل است ،که می گوید : قدرت فساد می آورد ، قدرت مطلق ، مطلقأ فساد آور است. این روحانیون صاحب قدرت و ثروت ،که حتمأ معرف حضورتان هستند، وقبل از انقلاب ،اغلبشان ، حتی یک وعده غذای گرم در روز نمی خوردند. اگر امروز مثل نمرود ها و شداد ها بر ملت اسیر و دربند، حکم می رانند ، بخاطر اسلام نیست ، بخاطر همان جاه و مقام است ،که روزه خوان دیروز که برای پنج تومان روضه حضرت سکینه می خواند ، امروز با اتوموبیل ضد گلوله 380 هزار دولاری رفت آمد می کند (منظورم اتوموبیل ضد گلوله همسرتان نیست ، قیمت اتوموبیل ضد گلوله هسرتان را از کمپانی های ایتوموبیل فروشی قیمت کردم ، قیمت اش بین 150 هزار تا120 هزار دولار است خدا برکت بدهد به جمهوری اسلام ناب محمدی را ، که روضه خوان دیروز را به این مقام رسانیده است. )

خانم فاطمه کروبی ، این جنایت ها ، مختص و در انحصار حاکمان اسلام ناب محمدی نیست.اما ایران از برکت شما شخصیت های سیاسی و مذهبی ،که در مدت 31 سال در مصدر تصمیم گیری های کلان دولتی بودید به نسبت جمعیت اش از لحاظ اعدام ، اعتیاد ، مقام اول در دنیا را دارد. در ایران اسلام ناب محمدی آقای خمینی ، بنا به اسناد مرکز آسیب شناسی دانشگاه تهران ، سن دختران تن فروش ، به 11 سال رسیده است . یعنی دختر 11 ساله ایرانی در هزاره سوم ، از برکت شما نمایندگان مجلس و رئیس مجلس شورای اسلامی چون آقای حجت الاسلام مهدی کروبی ، به تن فروشی روی آورده است . .« خدایا خدایا تا انقلاب مهدی ، خمینی را نگهدار !!!! خدا هم نگه داشت!».

خانم کروبی ، من صاحب این قلم نیز شخصأ از نظام صهیونیستی اسرائیل ، نسبت به ظلمی که به ملت مظلوم فلسطین در طول 62 گذشته روا داشته و روا می دارد ، متنفرم ،و مقلات متعددی در افشاء این جنایت ها نوشته ام. امٌا از شما و از شوهر شما ،که هرکدام ، یکی از مهره های نظام هستید ، سئوال می کنم، آیا تا حال دیده اید ،که نظام حکومتی اسرائیل ، به روی هموطنان یهودی خود ،که مخالف سیاست دولت شان باشند ، آتش بگشاید و آنها را به قتل برساند ،و یا آنها را زندانی و شکنجه بکند؟ دولت صهیونیستی اسرائیل در سال از طریق لابی های صهیونیستی ، ملیارد ها دولار خرج می کند، که یهودیان جهان را به زندگی در اسرائیل جذب بکنند، در حالیکه با به قدرت رسیدن اسلام ناب محمدی ،که شماو همسرتان یکی از مهره های اصلی آن هستید ، بیش از 3 ملیون ایرانی را شما ها آوراه خانه و کاشانه کردید ،و از این سه ملیون نفر ، حد اقل 400 هزار نفر قشر تحصیل کرده در رده های بالا بودند، که این تحصیل کرده ها ، با هزینه ملیارد ها دولار سرمایه مملکت و خانواده هایشان تربیت شده بودند ،که به وطن و ملت شان خدما بکنند. این ها ، بزرگترین سرمایه مملکت بودند، که بخاطر حاکمیت جهل و خرافات و استبداد ، این سرمایه را شما ها مفت و مجانی از دست دادید و کشور های خارجی چون آمریکا ، کانادا ، آلمان ، فرانسه ، انگلیس ، استرالیا مفت و مجانی بر آنها صاحب شدند ؟و بجای آن آن قشر تحصیل کرده های واقعی یک مشت کاسه لیسان رژیم را با مدارک تحصیلی تقلبی ، که هر روز افتضاح آنان در مطبوعات چاپ و منتشر می شود، بر امور مملکت ، ثنا گویان بر جان « رهبر فرزانه جمهوری ناب محمدی !!!» حاکم کردید ، امروز نگران آن هستید که فرزند شما ، آقای علی کروبی بازداشت شده است و بازداشت کنندگان فرزند شما را تهدید به ....و مرگ کرده بودند!!!؟؟؟

خانم فاطمه کروبی ، لازم می دانم در اینجا خاطره کشیش پروتستان آلمانی بنام :مارتن نایمولر(Martin Niemöller - متولد 1892 – مرگ1984) که در سال 1937 ، توسط نازی ها بازداست شد و به بازداشتگاه (Sachsenhausen) زندانی شد ،و در سال 1941 ، به اردوگاه معروف داخو (Dachau ) منقل گردید ، و بلاخره در سال 1945 ، بعد از شکست آلمان نازی ، آزاد گردید ، و این کشیش ، در راستای چونگونه به قدرت رسیدن یک باند جانی و قاتل نازی ها را ، در چند بیت شعر کوتاه ولی بسیار عمیق بیان می کند، که گویای زبان حال امروز شما و شوهر گرامی تان است. من این شعر را از زبان فرانسه به فارسی ترجمه کرده ، وترجمه این شعر را را تقدیم شما وهمسر گرامی شما و هزاران ایرانی که در استقرارنظام جهل و جنایت و چپاول ثروت های معنوی و مادی مستقیم و غیر مستقیم نقش داشتند و دارند، تقدیم بکنم ، که شاید بعد از 31 سال بخود بیایند ، وبفهمند ،که چقدر در حاکمیت این نظام مطرود ، مسئول بودند و مسئول هستند. شما خانم فاطمه کروبی ، بعد از 31 سال ،آنهم بعد از دستگیری ،و بازداشت 24 ساعته فرزند تان تازه فهمیدید ، که درطول 31 سا ل در این جهنم «جمهوری جمهوری اسلام ناب محمدی آقای خمینی چه می گذرد؟!!!!

وقتی که نازی ها آمدند... شعر از مارتن نایمولر کشیش آلمانی قربانی نازیسم .

*******

وقتی که نازی ها آمدند کمونیست ها را بگیرند،

من اعتراض نکردم، به خود گفتم ، من کمونیست نیستم.

وقتی آمدند سندیکالیست ها را بازداشت کردند،

من اعتراض نکردم ،بخود گفتم ،من سندیکا لیست نیستم.

وقتی که آمدند یهودیان را بازداشت کردند،

من اعتراض نکردم ،و بخود گفتم ، من یهودی نیستم.

وقتی که آمدند، کاتولیک ها را بازداشت کردند ،

من اعتراض نکردم و بخود گفتم ، من کاتولیک نیستم.

بعدأ آمدند مرا بازداشت کردند،

امٌا دیگر کسی باقی نمانده بود ،که به بازداشت من اعتراض بکند.

(پایان )

خانم فاطمه کروبی ، روزی که یک مشت جانی و قاتل ، به نام اسلام ناب محمدی آقای خمینی ، در زندان ها ، قبل از قتل دختران باکره ایرانی ، به آنها تجاوز می کردند، و فردایش لباس این دختران را با مقدار پول ، صیغه ، تحویل مادران و پدران این دختران می دادند، شما و همسر شما ، روحانی حکومتی ، که از اولین روز در این دستگاه جنایت بودید و هستید ، چگونه در چشمان فرزندانتان نگاه می کردید ،و آنها را در آغوش مهر و محبت پدرانه و مادرانه می گرفتید؟چگونه با وجدان راحت در آن جهنم به وسعت جغرافیای ایران به خواب می رفتید؟ امروز تعجب می کنید ، که این نظام جهل و جنایت فرزند شما را 24 ساعت بازداشت کرده و او را تهدید به فلان عمل و مرگ کرده است ؟

خانم فاطمه کروبی ، من صاحب این قلم مطلقأ ، مخالف اعدام ،و شکنجه هستم ، تا پایان عمرم نیز مخالف آن خواهم بود ، ولو اینکه جنایتکار ، قاتل فرزند من باشد. من با این قلم ناچیز ، تا پایان عمرم در را هی مبارزه می کنم، که روزی در ایران آینده ، حتی برای مسئولین عالی رتبه نظام فعلی ، که تا مفرق دست شان به خون فرزندان این ملت آغشته است ، نه چوبه دار ونه چوبه اعدام برپا شوند و نه دستگاه های شکنجه فراهم گردند.

خانم فاطمه کروبی ، مسلماً این نظام جهل و خرافات ، جنایت ، روزی چون نظام های کمونیستی سرنگون خواهد شد.وظیفه فرد فرد هر ایرانی وطن دوست و آزادیخواه این است ،که نگذارند ، ، چوبه های دار ، اعدام ها برای تسویه حساب ها ی گروهی ، حزبی ، دینی ، سیاسی ، بار دیگر در این مملکت مستقر شوند .البته برای درمان روان - اجتماعی جامعه ایران ، مسئولین ، امران و عاملان جنایت های ایکه در طول حیات ننگین ولایت مطلقه فقیه با داشتن حق وکیل ، در دادگاه های شایسته این نام این جنایتکاران باید به ملت و نمایندگان ملت جواب بدهند. امیدوارم خانواده های قربانیان این جنایت ها ، با شهامت و شجاعت ، این جانیان را ببشخشند. البته بخشیدن و بزرگواری این خانواده ها ، دلیل بر چشم پوشی از حقوق اجتماعی ملت نیست. این جنایتکاران باید به ملت ایران حساب پس بدهند. اماً یقین می دانم برای ساختن ایران آینده ، با یک نظام جمهوری بدون پسوند و پیشوند، برخاسته از رأی آزاد ملت و دولت مسئول در مقابل نمایندگان ملت ، هیچ عقل سالمی برگزاری وراه انداختن حمام خون بنام انتقام را انتخاب نخواهد کرد.

با نهایت احترام : کاظم رنجبر . پاریس 15 فوریه 2010 .

پی نوشت : درپایان از خوانندگان گرامی و هموطن تقاضا دارم در تکثیر و انتشار این نامه ، به این خد متگزار یاری بکنند.قبلأ از زحمات شما در این راه ، سپاسگزارم.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.