رفتن به محتوای اصلی

استمداد برای نجات جان یک انسان
25.12.2010 - 19:05

هیئت اجرایی محترم کنگره ملیت های ایران فدرال

همانگونه که مطلع هستید اخیرا ً عبدالرئوف ریگی سخنگوی جنبش جندالله در یک مصاحبه تلفنی با روزنامه " الشرق الاوسط" اظهار نموده است که امیر حسین شیرانی اسیر در بند خود را بزودی اعدام خواهند کرد. امیر حسین شیرانی یک کارمند نگونبخت در تاسیسات اتمی اصفهان بود که بر طبق بیانیه های جندالله که بعد از ربوده شدن به کوههای بلوچستان منتقل شده است. او ظاهرا حداکثر همکاری تبلیغاتی را با جندالله داشته و در ویدئوهای اعترافاتی منتشر شده توسط جندالله نیز ظاهر شده است

اولا ً شیرانی هیچگونه دخالت و یا ارتباطی به مسائل بلوچستان نداشته است. دوما ً او حداکثر همکاری تبلیغاتی را با جندالله داشته است. سوما ً حتی بر اساس معیارهای خود جندالله، شیرانی مرتکب هیچ جرم و گناهی نشده است. حال به چه جرم و گناهی اعدام می شود، واقعا ً غیرقابل قبول، حیرت آور و باورنکردنی است.

از آنجائیکه کنگره مجموعه ای از احزاب، سازمانها و فعالان وابسته به اقوام و ملیت های تحت ستم مضاعف در ایران می باشد، از آنحضرت تقاضا دارم، همانگونه که حقا ً و به درستی اعدام ۱۱ بلوچ بیگناه را محکوم نمودید، اینک برای نجات جان این اسیر بیگناه، که تنها جرم متصور برای او فقط "فارس" و یا "شیعه" بودن می تواند باشد، اقدام نموده و حداقل با انتشار درخواستی از جندالله برای رهایی این فرد اسیر و منع جندالله از این عمل غیر انسانی که نه تنها هیچ گونه سودی در راستای احقاق حقوق ملیت ها نخواهد داشت، بلکه بر عکس ممکن است باعث خدشه دار شدن مبارزات سیاسی و مطالبات بر حق اقوام و ملیت های ایرانی بشود.

استدعا می کنم هر چه زودتر این اقدام عاجل را بعمل آورده، تا یکبار دیگر برای همه جهانیان و بخصوص هموطنان ما ثابت شود که احزاب، سازمانها و فعالان و ابسته به اقوام و ملیت های ایرانی بدور از تنازعات خشونت گرا و واپسگرایانه قومی و مذهبی، در راستای منشور جهانی حقوق بشر و اصول انسانی برای برابری و مساوات مبارزه می کنند.

عبدالستار دوشوکی

یکشنبه ٤ دی ماه ١٣٨٩

کپی به :

جناب دکتر ضیا صدر الاشراف سخنگوی محترم کنگره ملیت های ایران فدرال

مدیر مسئول وب سایت کنگره ملیت های ایران فدرال

مدیران وبلاگ ها و سایت های ایرانی و فارس زبان

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.