رفتن به محتوای اصلی

آقای نگهدار! چرا حاشا می کنید؟
28.12.2013 - 14:52

آقای فرخ نگهدار ! دفاع شما ازآیت الله خمینی که از سال 1359 آغاز گردید همچنان ادامه دارد،چراکه درغیبت خمینی ـ شما از یاران و شاگردان وی مانند رفسنجانی ها ،خاتمی ها ،روحانی ها حمایت  بعمل می آوردید.

سازمان فدائیان خلق اکثریت پس از سال ها حمایت از حکومت اسلامی در دهه اول شکل گیری رژیم اسلامی در تشریح دفاع از سیاست های  خود به لنینیسم متوسل شده بود وبراین ادعا پافشاری میکرد که برابر آموزش های لنین ،یاری رسانی به رژیم اسلامی که در برابر امپریالیسم جهانی به سرکردگی امریکا ایستاده بود ،ناچارا یک وظیفه سیاسی خطیر و تاریخی شمرده می شد!

اگر سازمان فدائیان خلق ـ اکثریت در آنروزها  به بهانه مبارزه ضد امپریالیستی از جمهوری اسلامی دفاع می کرد اما این روزها به دلیل حمایت از جناح سازش گر نظام با امریکا به دفاع از رژیم اسلامی برخاسته است.

آقای فرخ نگهدار ! در پرونده سیاسی شما حمایت از سیاست های ویرانگر احمدی نژاد نیز دیده می شود.آیا همه اینها اتهام های توخالی به شماست؟

شما که خیلی سنگ حمایت از مهندس میرحسین موسوی را در جنبش سبز به سینه می زدید ،فراموش کردید که ایشان نیز مخالفت جدی دراجرای طرح هدفمندی یارانه های ویرانگر احمدی نژاد داشت!

دولت شیخ حسن روحانی بلافاصله پس از تشکیل دولت خویش ـ اجرای طرح هدفمندی یارانه ها را ویرانگر نامید.

ما از این مواضع اعلام برائت می کنیم!

فرخ نگهدار، به دنبال گفتگوهای خود با تلویزیون فارسی آمریکا، حمایت از طرح محمود احمدی نژاد برای غارت مردم ایران زیر عنوان پرطمطراق «طرح ملی»، اکنون مقاله ای نوشته است به نام «آقای خامنه‌ای! فردوست‌ها از شما آریامهر می‌سازند».

http://splashurl.com/prq5t7t

"شورای مرکزی سازمان فدائيان خلق ايران (اکثريت) درباره اوضاع کشور یک بیانیه تحلیلی منتشر کرد. در این بیانیه که جهت گیری آن ضرورت مذاکره با امریکا و اروپا و جلوگیری از ادامه فاجعه در داخل کشور است.

با ادامه وضع موجود، زندگی برای فرودستان جامعه هر روزە دشوارتر و تحمل ناپذیرتر می شود و می تواند به شورش گرسنگان بيانجامد.

اين خطر وجود دارد که ،،خامنه ای به جای اتخاذ تصميمات شجاعانه،، سياست های مطلوب راست افراطی و فرماندهان سپاه را پيش برد. "

سازمان فدائیان اکثریت به یکباره به هوش آمده است و متوجه شده است که خامنه ای مسئول اصلی همه بحران هاست ! سئوال اساسی در اینجاست که تا کنون چه کسی مسئول بحران ها بوده است؟آقای فرخ نگهدار، يکی از چهره های شاخص سياستی است که چندی قبل اعلام کرده است، که نبايد با مقام رهبری و خامنه ای درافتاد، بلکه بايد خواهان «تغيير رفتار رهبری» شد.

پس از انتشار بیانیه اندرز گونه سازمان فدائیان اکثریت در قبال حکومت اسلامی ،   جریان " راه توده " از بیانیه فوق  بسیارخوشش آمد! و آنرا تحسین کرد.

http://splashurl.com/oyqnsrj

بیانیه تحلیلی سازمان فدائیان اکثریت
علی خامنه ای زیر فشار
مردم و دو گروه حکومتی

این چنین تحسین هائی را قبلا در سالهای 59 و 60 ـ نور الدین کیانوری بعنوان دبیر اول حزب توده ایران از سازمان فدائیان اکثریت بعمل می آورد اما در این روزها در فقدان کیانوری ـ جریان راه توده در سایت پیک نت آن ماموریت را به عهده خویش گرفته است تا فدائیان اکثریتی را در راه سیاست صحیح! ارشاد نماید؟!

از کوزه همان برون تراود که در اوست ـ به دزدان دریائی درس سیاست ندهید ! آنها برای نابودی و غارت ثروت های ملی آمده اند!

جای بیژن جزنی ها خیلی خالی هست! که ببیند چه کسانی سکان بزرگترین سازمان جپ خاورمیانه را دست گرفته اند و چگونه به همه اهداف آنها پشت پا می زنند و به آرمانهای آنان ریشخند می زنند!
کم کم احساس می کنم که از دوران گذشته تاکنون یک هم جنسی ما بین بخشی از نیروهای اسلامی و چپ وجود داشته است.
نظام حاکم بر ایران کشور را به پرتگاه سوق داده است.مردم را گرفتار بیکاری ، فقر ، اعتیاد ، فحشا ،کودک آزاری واداشته است.اقتصاد را ۴۵ درصد متورم کرده تا اورانیوم را غنی سازد و در این راستا مردم را فقیر و تهیدست کرده است!

• سازمان فدائیان خلق ایران (اکثریت) اعلامیه ای در مورد تشدید بحران ها منتشر کرده و آیت اله خامنه ای رهبر حکومت را مسئول وضعیت نابسامان کنونی معرفی کرده است ...

در بیانیه سازمان فدائیان اکثریت هیچ حرفی از سرنگونی حکومت جهل و جنایت در کار نیست! خون هزاران انسان در ۳۴ سال گذشته پایمال شد که آخرش اینچنین بیانیه های برای مشورت دهی به حکومت اسلامی بیرون بیاید
اگر قرار براین باشد که جمهوری اسلامی بطور سعادتمند بر سرقدرت بماند وهیچ اتفاقی نیافتد ،باید به نصحیت های داهیانه سازمان فدائیان خلق اکثریت گوش فرا دهد!
بقول فردوسی ـ تفو بر تو ای چرخ گردون تفو!

آقای نگهدار !اگر شما و سازمان فدائیان خلق اکثریت  بتوانید از دوران سیاهی که از حکومت اسلامی حمایت نظری و عملی نموده اید را به هرگونه ای ـ کتمان ،هاله ای در ابهام قرار دهید  ویا به فراموشی بسپارید اما یاری های بی دریغ کنونی شما از جمهوری اسلامی را چگونه  می توانید پاسخگو باشد؟

پاسخ فرخ نگهدار درباره وقایع سالهای پس از 60

آقای نگهدار!شما ونحله فکری که ازسیاست های شما دنباله روی می کند، این روزها رسما  از جمهوری اسلامی به بهانه های گوناگون چه در سطح نظری وعملی دفاع جانانه به عمل می آورند ـ آنها اخیرا در تبعیت از سیاست های شما ، آرای خود را در انتخابات  ریاست جمهوری اسلامی به شیخ حسن روحانی دادند وعملا در کنار حکومت اسلامی ایستاده اند.

آقای نگهدار !به دلیل حمایت های رسمی شما ازحاکمیت ـ اگر این روزها هر جنایتی بنام دولت جمهوری اسلامی به وقوع بپیوندد ، شما نیز همانند دهه شصت ، مسئول و پاسخگو همه اتفاقات هستید.

شما از جمهوری اسلامی به بهانه سوریه ای نشدن ایران دفاع می کنید اما هیچگاه به مردم نگفته اید که  رژیم اسلامی عامل ویرانی و تباهی کشور سوریه بوده است.

وزیر دادگستری کابینه  شیخ حسن روحانی که مورد حمایت شما ست ، شخصی است بنام مصطفی پورمحمدی که در کشتار دهه 67 شرکت فعالانه داشته است وبسیاری از فقای سازمانی  شما را به خاک وخون کشیده است و خانواده قربانیان همچنان در سوگ از دست دادن عزیزانشان درماتم نشسته اند اما شما از قاتلین جانباختگان دفاع می کنید!

آقای فرخ نگهدار ! دفاع شما ازآیت الله خمینی که از سال 1359 آغاز گردید همچنان ادامه دارد،چراکه درغیبت خمینی ـ شما از یاران و شاگردان وی مانند رفسنجانی ها ،خاتمی ها ،روحانی ها حمایت  بعمل می آوردید.

رزمندگان حامی آیت الله هاشمی رفسنجانی

آقای نگهدار ! شگرد شما در حمایت از رژیم ضد انسانی جمهوری اسلامی در طول بیش از سه دهه در تقسیم حاکمیت  به دو جبهه  دیو صفت و فرشتگان نهفته است.

اگر در دوم خرداد 76 در ضدیت با دیوی ساختگی بنام علی اکبر ناطق نوری در برابرفرشته ای بنام  خاتمی  دفاع  حمایت کردید اما این روزها کارتان به جائی رسیده است که از علی اکبر ناطق نوری دیو صفت نیز حمایت های نظری و عملی بعمل می آورید و اورا فرشته خطاب می کنید تا اصلاح طلبان را نجات دهد!

آقای نگهدار ! معلوم نیست که در منظومه فکری شما چگونه  فرشتگان و دیو صفتان در جمهوری اسلامی  دست به جابجائی های تاریخی می زنند و یا اینکه شما در هر دوره ای به میل خود موقعیت آنها را تغییر می دهید!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.