رفتن به محتوای اصلی

چوبه های دار برچیده شوند!
07.11.2013 - 12:27

 

چوبه های دار برچیده شوند!

صدای گلوله های دهه 60 در قلب های عاشق فرزندان ایران هنوز خاموش نشده است که اسلامگرایان حاکم بر میهن ما؛ چوبه های دار را در سراسر این سرزمین بر پا کرده اند و هر روز جوانانی را که خود قربانیان بربریت، بیعدالتی و جباریت هستند بدار می آویزند تا با پندار واهی رعب و وحشت عمومی، ایجاد عزم  و اراده دمکراتیک ملی برای برچیدن جمهوری اسلامی را بتاخیر اندازند.

از کردستان تا بلوچستان، از جنوب تا شمال چوبه های دار برپا شده تا صدای آزادیخواهی ملت ایران را خفه کنند. بحران ایدئولوژیک، سیاسی، فرهنگی و اخلاقی سراسر نظام پوشالی و متعفن را فرا گرفته است. جنبش پان اسلامیستی خمینی که بخش های بزرگ فریب خورده جامعه را به دنبال خود داشت، اکنون به قلیلی مزدور و کاسه لیس سقوط کرده است. حاکمان و نهادهای سرکوب کاملن از ملت جدا شده اند و مورد نفرت ملی قرار دارند و مردم نظام را مانع مقدم هر گونه تحول سازنده در جامعه می شناسند.

در شرایط بحران و از هم گسیختگی نظام، بازار تبلیغات تغییرات "مسالمت آمیز" در نظام بربرمنش اسلامی داغ شده است. تاکیدات بر تغییرات "صلحدوستانه" بسیار انسانی، مدرن و قابل تحسین است، مشروط بر این که دستاویزی برای توهم پراکنی و تحریف  ماهیت رژیم اسلامی نگردد.

موجوداتی که بر ایران حکومت می کنند، شمشیرهای تجاوزگرانه اجداد آئینی شان را در دست دارند و تنها با زبان الله، قرآن و اشرافیت اسلامگرایان شیعه با ایرانیان سخن می گویند. خشونت، تجاوزگری و سرکوب فرهنگی، آئینی و سیاسی در جمهوری اسلامی نهادینه است و امکان تغییرات آزادیخوانه، دمکراتیک و ایراندوستانه در نظام سلطه اسلام و اسلامگرایان بر ایرانیان (بر اساس تجربه 35 ساله) ناممکن بنظر می رسد و راهی جز برکناری نظام با استفاده از همه اشکال مبارزه در برابر ملت ایران قرار ندارد!

براستی تحمل هم تحملی دارد!  تا کی نظاره گر اجساد جوانان مان بر چوبه های دار بنشینیم؟ یکروز بایستی متحد، یکصدا ایران فریاد برآرد نه! نه به اعدام! نه به چوبه های دار! نه به شکنجه و نه به سلطه اسلام و اسلامگرایان!

طناب های دار بایستی برچیده شوند! احکام اعدام بایستی از جامعه رخت بربندند! به سلطه اسلام و اسلامگرایان در ایران باید خاتمه داده شود و برای تحقق این اهداف بایستی برای حضور قدرتمند در جنبش خیابانی آماده شد و خاک اصلاح طلبی در چشمان مردم نپاشید، صفوف انها را با حربه دین، قومیت، نژاد، خطر حمله خارجی و امکان تجزیه کشور متفرق نکرد.

ایران و ایرانیان در شرایط بسیار حساس  سرنوشت سازی قرار دارند و بنظر می رسد با حضور هوشمندانه، دوراندیشانه و جسورانه در جنبش های خیابانی، می توانند سرنوشت خود را تعیین کنند

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.