رفتن به محتوای اصلی

مذاکرات ژنو1= قمار و باخت اول،ثروت ایرانیان
17.10.2013 - 00:17

به نظر شما اینکه به یکباره حکومت کثیف اسلامی تصمیم می‌گیرد شعار مرگ بر آمریکا را حذف و واقع هولوکاست را در لفافه بپذیرد ناشی‌ از چیست?

این رژیم در لبه کامل پرتگاه و سقوط حتمی به خاطر شورش و طغیان گرسنگان داخل می‌باشد،بدیهی‌ ‌ست که چاره‌ای ندارند جز اینکه  به تمامی‌ خواسته‌های غرب و آمریکا تن‌ بدهند،البته این پروسه از زمان روی کار آمدن شیخ حسن و در یافت مدرک دکترا از انگلستان،قابل پیش بینی‌ بود که چه باج‌های گزافی داده و خواهند داد.

چه شده است که بعد از ۳۴ سال عمر ننگین،به این نتیجه رسیده اند که می‌بایست شعار مرگ ٔبر آمریکا را که بزرگترین حربه جهت کسب مشروعیت از دنیای مجازی اسلام خرافی بود را به یک شب بخواهند عوض کنند،البته با بودن خواب گذار اعظمی همچون اکبر(رفسنجانی‌) شاه ،شنیدن و تعبیر چنین خواب‌ها‌ای که همیشه چاره ساز بوده چندان دور از ذهن نیست،نشستن خامنه‌ای ٔبر مسند قدرت، خود دلیل محکمی ٔبر این ادعاست.

بدون شک در قمار اتمی‌ که رهبر نادان ایران جهت بقای حکومت دیکتاتوری خود، زندگی‌ و نا‌ن سفره مردم را به بازی گرفته و در گرو گذاشته، شکست خورده وهمه را پیش پیش باخته است،در این شرایط طبیعیست که نرمش قهرمانانه را پیش بکشد،چون به هر حال بودن و تکیه بر اریکه قدرت داشتن و حافظ منافع غرب و آمریکا بودن بهتر از نیستی‌ و نابودی ابدیست،چرا که در صورت عدم رام بودن به سرنوشت سایر دیکتاتور‌ها دچار خواهند شد.

سوال اینجاست طی‌ ۱۰ سال گذشته که همواره شعار انرژی هست‌ای حق مسلم ماست و در همه جا توسط سران جاهل جمهوری اسلامی نعره زده میشد در حال کمرنگ شدن است، حالا این مقدار عقب نشینی برای چیست،چرا از ابتدا قبل از اینکه مردم به دریوزگی ملی‌ بیفتند این کار صورت نگرفت؟ آیا لازم بود که فقر و فحشأ و ستم اسلامی، ملی‌ شود؟

امروز مذاکرت ۵+۱ در ژنو بوده،و ظاهراً طرفین از روند آن ابراز رضایت نسبی‌ داشتند، هر چند که این مذاکرات جهت آبروی حکومت کثیف اسلامی و چوب حراج زدن ٔبر ثروت ملی‌ ایرانیان محرمانه بوده است،پر واضح است که آمریکا و غرب ٔبر خلاف ادعا‌های پوچ،به دنبال منافع کشور و مردم خود هستند،اگر دقت کرده باشید در تمامی‌ این مذاکرات ذره‌ای  به نقض آشکار موارد حقوق بشر و اعدام‌های  گله‌ای روزانه در ایران اشاره‌ای نشده است.

در قمار اتمی‌ ۲ سر باخت حکومت اسلامی، میلیارد‌ها دلار سرمایه‌ای که خرج زراد خانه‌های هسته‌ای و زیر زمینی‌ اسلامی شده،می‌توانست صرف آبادانی و نجات مردم از فقر ملی‌ شود،البته ذره‌ای از آن،چون مطمئناً عمده آن به تاراج و غارت میرفت و صرف صدور تروریسم اسلامی در منطقه میشد.

ای کاش میشد فهمید که خامنه‌ای در حال حاضر در کجا خزیده است،چون صدایی از او شنیده نمیشود،کسی‌ که می‌خواست تل آویو را با خاک یکسان کند و فکر میکرد و می‌کند که با اصرار ٔبر شعار مرگ ٔبر آمریکا میتواند به مانند معلم دجال خود خمینی نادان،شخصیتی کاریز ماتیک کسب کند.

بگذریم:

دوستان تا حکومت اسلامی با داشتن امام فراری و گریخته در چاه  جمکران هست،هر روز شاهد بیش از پیش فقر و گرسنگی بدبختی ملی‌ خواهیم بود،تنها راه نجات مردم و ایران سرنگونی کامل و بی‌ چون و چرای حکومت کثیف اسلامیست.

نا‌ن،آزادی کرامت انسانی‌،در جامعه انسانی‌ حق همه انسانهاست.

زنده با د سوسیالیسم

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.