رفتن به محتوای اصلی

تداوم اعتصاب غذای افشین سهزاب زاده
22.09.2013 - 09:55

گفتنی است او در اوایل مردادماه که خونریزی داخلی و دردهای طاقت فرسا وی شدت گرفته بود مسئولین زندان میناب ناچار شدند او را برای انجام عمل جراحی در یکی از بیمارستانهای بندر عباس به زندان بندر عباس منتقل کنند اما در آنجا به این زندانی گفته شد که بودجه بستری کردن و انجام عمل جراحی وی را ندارند و او را چند روزی در زندان بندرعباس نگه داشتند که روزانه با تزریق ۳ آمپول قوی تسکین دهنده که فقط باعث کاهش تا حدودی درد وی می شد اکتفا کردند. این زندانی سیاسی کرد هم اکنون در زندان میناب در وضعیت حاد جسمی بسر میبرد و احتیاج به مداوای فوری دارد.
افشین سهراب زاده فرزند بهروز که در تاریخ 17 آذر 1388 در شهر کامیاران دستگیر و مدتی زیادی در اداره اطلاعات این شهر توسط شهرام رحیمی معاون اطلاعات کامیاران بیرحمانه شکنجه میشود و بطوری که از ناحیه دماغ دچار شکستگی و بر اثر ضربه شدید ین مامور اطلاعات فتق این زندانی سیاسی پاره میشود که بعد از آن به رجایی شهر کرج فرستاده میشود و بعد از 20 روز دوباره به اداره اطلاعات سنندج باز گرداننده میشود و هنگامی که چند بار از شدت درد از هوش میرود، در یکی از بیمارستهای شهر سنندج تحت عمل جراحی فتق قرار می گیرد بصورتی که بعد از این عمل حدود 9 ماه به وی سوند وصل میشود.
افشین سهراب زاده ۲۳ ساله به اتهام همکاری با یکی از احزاب کرد در شعبه 2 دادگاه انقلاب اسلامی شهر سنندج به قضاوت مصطفی طیاری به 25 سال زندان و تبعید به میناب محکوم شد.
گفتنی است که روز چهارشنبه ۱۲ تیرماه سال جاری این زندانی اهل کردستان در اعتراض به آنچه «شرایط اسفناک» این زندان گفته شده و تبعیدش از زندان مرکزی سنندج به این زندان اقدام به خودکشی کرده بود.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.