رفتن به محتوای اصلی

جمهوری اسلامی و آینده ای که در انتظار آن است
09.09.2013 - 23:48

صفحه‌ای ننگین از تاریخ ایران که به دست خمینی جلاد تاسیس گردید و در حال حاضر بر خاک ایران سایه افکنده و هر روز در  حال عقب راندن این آب و خاک از علم و دانش و اعتبار جهانی‌ است و ما در تاریخ کثیف جمهوری اسلامی جز قتل و غارت و تجاوز چیز دیگری ندیدیم و آنها دستاورد دیگری جز به ریختن خون مردم و ظلم و اسارت برای آنها چیز دیگری ندارند و مثلث اسارت مردم را با فقر و اسلام و ترس به وجود آورده اند و تاریخ هرگز نمونه‌ای از مردمی را تحت تسلط روحانیون هستند نشان نمیدهد که توانسته باشند یک دولت آزاد و متمدن را تشکیل داده باشند.

در سرزمین من چندی است واژه‌ها واژگون شده اند ،آنها گنج را جنگ می‌خوانند،درمان را نامرد و قهقهه را حق حق ،اما دزد را همان دزد، درد را همان درد و گرگ را همان گرگ می‌خوانند، می‌دانید چرا؟

چون در سرزمین من نادان همان نادان است و ماهیت حاکمان جمهوری اسلامی این چنین است و مشکل ما روحانی یا خامنه‌ای نیست، ما با کلیت حکومت اسلامی مخالفیم و باید خرافاتی را که ساخته آنها است را تحریم کنیم. تا دکان آخوندها تعطیل شود.

یکی‌ از خصوصیات شیعه گری تبادل عقل با خرافات است.کدام انسان عاقلی است که عقل خویش بدهد و خرافات و دروغ هایی به نام اسلام بگیرد؟ آخوند جماعت به دروغ می‌گوید که زیارت بارگاه و خواندن زیارتنامه ثواب دارد.چه ثوابی دارد؟ خواندن زیارت خمینی چه ثوابی دارد؟

مگر خمینی با وعده دروغ و فریب آب و برق مجانی‌ و دمکراسی از نوع فرانسوی به حکومت نرسید و جنگ را بعد از فتح خرمشهر ادامه نداد؟مسئولیت کشتار مخالفان در ده شصت و کشتار جوانان ایرانی‌ در جبهه‌ها اگر بر دوش خمینی نیست ! بر عهده کیست؟

میگوئیم و مدعی هستیم که نظیر همین خرافات را اسلام و آخوند جماعت وارد ایران کرده و به مرور زمان مردم ساده دل‌ و عوام فریب خورده اند و با این باور به زنان ایرانی ظلم و ستم و بردگی و حجاب اجباری را تحمیل کرده اند.

ای امام راحل ، جوانی ما را  نابود کردی و روشنفکران و دگر اندیشان را اعدام کردی و یا به زندان انداختی و زنان ایرانی‌  را سنگسار و زنده به گور کردی و به پایین‌ترین جایگاه جهانی‌ رساندی تا عقاید احمقانه و قرون وسطائی  تو و هم پیمانانت اجرا شود ،اما حال نوه‌ و نتیجه ات هم برای آن عقاید تره هم خورد نمیکنند.ای امامی که چون یک شهروند،اوشین را زن نمونه خواند ، گفتی‌ که باید اعدام شود و خواستی‌ حق زن‌ها را نادیده بگیری و از بین ببری.

ای امامی که با دستور تو ، وزیر دادگستری کنونی‌ ، پنج هزار نفر را سلاخی کرد،ای امامی که بر اثر هوس بازی‌های تو ،هشت سال جنگ و یک میلیون کشته و زخمی را دیدیم و تو نادان میگفتی‌ اگر جنگ بیست سال هم طول بکشد ، ما ایستاده ایم ! سرت را از مرقدت که با پول و جان مردم ساخته‌ای بیرون بیاور و ببین که نتیجه ات نیز. عقاید تو را قبول ندارد و چون حق رأی به زنان داده شد ، دود از عمامه و نقاط دیگر بدنت بر خواست و علم شنگه به پا کردی ،بیا و ببین که نتیجه ات چه می‌کند و با پایمال کردن حق و خون زنان ایرانی‌ برای شما مقام‌های جعلی می‌‌آورد که از دستان انسان هایی گرفته میشود که شما آنها را شیاطین و کفّار می‌نامید و همواره خواهان نابودی آنها بوده اید و با وجود این همه دلیل و مدرک و اوضاع کنونی‌ تنها این را می‌توان دریافت که اسلام برای شما وسیله‌ای است ایران را غارت و تکه پاره کنید و آن را رو به نابودی کامل ببرید، ولی‌ باید این را خوب بدانید که تاریخ نشانگر آن بوده است که ظلم و ستم هیچ وقت پا بر جا نبوده و نخواهد ماند و آن روز نزدیک است که مردم ایران با اتحاد و یکپارچگی اسلام و وجود آخوندها را از سرزمین مقدس آریایی پاک خواهند کرد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.