رفتن به محتوای اصلی

حکم دستگیری همتای سودانی سید علی خامنه ای صادر شد
04.03.2009 - 12:29

دادگاه بین المللی لاهه ، درروز چهارشنبه 4 مارچ 2009 ، حکم تاریخی خود را در مورد دستگیری عمر البشیر، رئیس جمهور سودان صادر کرد . تاریخی بودن این حکم از این جهت است که : برای نخستین بار است که یک دادگاه جهانی ، رئیس جمهور و رهبرکشوری که هنوز در قدرت است را محاکمه و حکم دستگری او را صادر می نماید . احکامی که پیش از این توسط دادگاه بین المللی لاهه ، درخصوص نسل کُشی و جنایت علیه بشریت صادر شده بوده است همگی مربوط می گردیده است به جنایتکارانی که در هنگام صدور حکم این دادگاه ، در مسند قدرت نبوده اند . بدین لحاظ برای نخستین بار رهبر و رئیس جمهوری کشوری که علیه شهروندان کشور خویش مرتکب جنایت شده است و هنوز بر اریکه قدرت تکیه دارد ، در یک دادگاه جهانی محاکمه و محکوم و حکم دستگیری اش صادر می شود .

عمر البشیر ، همتای سودانی سیدعلی خامنه ای ، که او نیز بساط خلیفه گری اسلامی و اجرای قوانین "شرع مقدس" را در کشور گرسنه و محروم خویش برعهده گرفته است ! یک روز قبل از صدور حکم دادگاه لاهه در مورد خویش ، دادگاه لاهه و حکم آنرا به سخره گرفته و اظهار داشته است که :

« حکم دادگاه لاهه برای من ، به اندازه جوهری که این حکم با آن نوشته می شود ارزش ندارد ، دادگاه لاهه این حکم را "بگذارد در کوزه و آب اش را بخورد" مردم سودان به این گونه دادگاههای استعماری و حکم ها اهمیتی نمی دهند » !!

چنین اظهاراتی که به ادبیات آخوندهای مکّلا و معمّم ایران بی شباهت نیست ، از جانب کسی که مانند سیدعلی خامنه ای ، از اعماق تاریخ سر برآورده و به ضرب نسل کشی و شکنجه و زندان و تجاوز به زنان و دختران بر مردم کشور خود مسلط گشته ، البته تعجب آور نیست چون این موجود حقیر و تهی مغز ، که اینک بر اریکه قدرت تکیه دارد و خود را در پناه تانک و توپ و حلقه محافظان و نیروهای نظامی پنهان ساخته و احساس امنیت و قدرت می نمایند ، هنوز از تبعات حقوقی و اخلاقی چنین حکمی در جامعه جهانی بی خبر است و نمی داند که چه سرنوشت شومی در انتظارش می باشد .

ماهها قبل از صدور چنین حکم تاریخی ، اتحادیه کشورهای عربی ، سازمان کشورهای اسلامی ، و کشورهائی نظیر چین ، کوبا ، برمه ، کره شمالی و تمام رژیم هائی که متهم به نقض حقوق بشر در کشورهای خود می باشند ، از ترس اینکه مبادا این شتر روزی به درِ خانه خودشان بنشیند ، از طریق سازمان ملل تلاش کردند که در روند رسیدگی به پرونده ی جنایات عمر البشیر در دادگاه بین المللی لاهه اخلال نمایند و از صدور حکم محکومیت او در این مرجع قضائی جهانی ، جلوگیری بعمل آورند ، در همین مدت ، فرستاده گان ویژه بیت رهبری خامنه ای و نمایندگان دولت فاشیستی اسلامی سودان ، بین تهران و خرطوم در رفت و آمد بودند و از یگدیگر پشتیبانی می کردند و از توطئه "امپریالیسم و صهیونیسم" علیه جهان اسلام خبر می دادند ، اما گویا تمام آن تلاش ها بی ثمر می ماند و سر انجام علیرغم میل دیکتاتورها و جنایتکارانی که در قدرت اند ، دادگاه لاهه رأی تاریخی خود را صادر می نماید و بدین ترتیب برای تمامی بشریت متمدن و مدافعان آزادی و حقوق بشر در سرتاسر جهان ، پیروزی بزرگی دیگری به ثبت می رسد .

صدور حکم دستگیری عمر البشیر رئیس جمهور سودان ، به جرم نسل کشی و جنایت علیه بشریت ، یکبار دیگر نگارنده این سطور را برآن می دارد که این سئوال را برای چندمین بار تکرار کنم که : " آیا عمر البشیر و دولت اسلامی او در سودان ، بیشتر از خامنه ای و اراذل و اوباش حاکم برایران مرتکب جنایت وتبهکاری شده اند ؟؟" آیا ما ایرانیان حافظه تاریخی خود را از دست داده ایم و یا اینکه لبخند اصلاح طلبان دروغین و رایحه خوش سهیم شدن آنان در قدرت ، ما را آنقدر مدهوش کرده است که فراموش کرده ایم که : سید علی خامنه ای و رهبر راحل اش روح الله خمینی و جانیان ریز و درشت پیرامون آنان ، طی 30 سال گذشته بر سر مردم و میهن ما چه آورده اند ؟

برای آنانکه سالها است وجدان انسانی خود را به مرخصی فرستاده اند و آنانکه سالها است خود را به خواب زده اند و صدای مهیب هیچ فاجعه ای نمی تواند آنان را بیدار کند ! در اینجا فهرست وار به قطره ای از جرایمی که روح الله خمینی و سیدعلی خامنه ای به عنوان رهبر جمهوری اسلامی علیه مردم ایران مرتکب شده اند ، فهرست وار اشاره می کنم تا آنرا مقایسه کنید با جنایاتی که عمر البشیر و رژیم اسلامی او در جنوب سودان مرتکب شده است و بدانید که ابعاد جنایات و تبهکاری هائی که رهبران و اراذل و اوباش اسلامی ، طی 30 سال گذشته درمیهن بخت برگشته ما مرتکب شده اند بسیار گسترده تر از جنایات عمرالبشیر رهبر سودان است که امروزه دادگاه جهانی لاهه ، حکم دستگیری اورا صادر کرده است .

عمر البشیر از جانب دادگاه لاهه مجرم شناخته شده و حکم دستگیری اش صادر شده است چونکه نیروهای وابسته به ارتش سودان ( بخوانید بسیجی های در خدمت رهبر) در جنوب این کشور، بطور سیستماتیک به کشتارهای دسته جمعی ، آواره و بی خانمان کردن مردم و تجاوز به زنان و دختران و غارت اموال و دارائی های مردم ، دست زده اند .

حال ببینید حکومت اسلامی تحت رهبری خمینی و خامنه ای در کارنامه 30 ساله خود چه دارد ؟ :

1 – صدور هزاران حکم اعدام توسط آخوندهای روضه خوان از قماش خلخالی و گیلانی که هیچگونه اطلاعی از شغل قضاوت ، قانون و حقوق شهروندی نداشته اند . در به اصطلاح دادگاه انقلاب ، یک آخوند فقط با در دست داشتن حکم چند خطی از خمینی ، هم قاضی بوده است ، هم رئیس دادگاه ، هم دادستان و هم وکیل مدافع و در مواردی حتی بدون اینکه متهمین را ببیند حکم اعدامشان را صادر کرده ، اموالشان را مصادره و خانوتده های آنان را آواره نموده اند .

2 - تخریب و به آتش کشیدن خانه های پیروان بهائیان ایران واعدام صدها تن از پیروان این دین و آواره کردن هزاران تن از آنان در سرتاسر دنیا ، به اتهام واهی جاسوس اسرائیل و امریکا !

3 – حمله به استانهای مرزی ایران و کشتار هزاران تن از ایرانیان کُرد ، ترک ، عرب ، بلوچ ، ترکمن به اتهام واهی تجربه طلبی و ارتباط با بیگانگان !

4 - آتش زدن کتابفروشی ها و روزنامه ها و نشریات و تخریب مراکز دگر اندیشی به اتهام واهی ضد انقلاب !

 

5- دستگیری و شکنجه و اعدام رهبران دینی مسیحی و کلیمی و زرتشتی و مسلمانان سنی مذهب به اتهام واهی اخلال در امنیت کشور ، ارتباط با بیگانگان و آواره ساختن دهها هزاران تن از پیروان این ادیان در سرتاسر دنیا !

6 - عدم پذیرش آتش بس و ادامه جنگ 8 ساله با عراق به امید فتح کربلا و سپس قدس که بیش از یک ملیون کشته و مجروح بر روی دست مردم ایران گذاشت !

7 حمله به دانشگاه تهران و به رگبار بستن دانشجویان و کشته و مجروج کردن دهها تن از آنان به بهانه براه انداختن انقلاب فرهنگی اسلامی !

8 کشتار فجیع جوانان آزادیخواه ایران در روز 30 خرداد 1360 در خیابانهای تهران ، به بهانه واهی مقابله با شورش مسلحانه ضد انقلاب !

9 دستگیری و شکنجه و اعدام دهها هزار تن از اقشار و طبقات مختلف و بویژه دانشجویان و دانش آموزان ایران به اتهام واهی ضد انقلاب ، ملحد ، منافق ، محارب و مفسد فی الارض !!

10 حمله و اسید پاشی به سر و روی زنان و دختران ایران به بهانه امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با بی حجابی و فساد !!

11 فراری دادن و آواره کردن صدها هزار تن از صاحبان حرفه و تخصص و صدها هزار دگراندیش ایرانی در سرتاسر دنیا ومحروم کردن کشور و مردم ایران از این نیروی عظیم و سازنده !

12 تخریب و سهل انگاری در حفظ آثار باستانی قبل از اسلام که متعلق به گنجینه تمدن بشری است به بهانه شرک آلود بودن و اسلامی نبودن آن آثار!!

13 تخریب محیط زیست تا جائی که در این اواخر به بهانه مبارزه با خرافات ! به جان طبیعت و درختان کهنسال ایران افتاده اند و آنها را قطع می کنند .

14 سنگسار و قطع دست و پای صدها ایرانی به بهانه اجرای قوانین شرعی ، قوانینی که حتی امروزه در سرزمین های قبایل بدوی بیابان گردی که این قوانین از آنجا نشأت گرفته است نیز اجرا نمی گردد!

15 حمله به دانشگاهها و خوابگاههای دانشجوئی در روز 18 تیر وبه خاک وخون کشیدن جنبش دانشجوئی و با نعره های الله اکبر و یا زهرا ، دانشجویان مبارز را از طبقات بالا به بیرون پرتاب کردن !

16 تجاوز جنسی به دختران آزادیخواه و دگر اندیش ایران قبل از اینکه آنان را اعدام کنند به بهانه اینکه منافقان و ملحدان باکره ، مبادا به بهشت بروند !! شرمتان باد ای جانوران رذیل که با اینگونه توحش های خویش ، سیاه ترین برگ تاریخ ایران را بنام خود رقم زدید .

17 اعدام هزاران انسان محروم و درمانده جامعه که نیاز به درمان دارند نه مرگ ، به اتهام واهی اراذل و اوباش ، معتاد و قاچاقچی و غیره !

18 گستردن بساط شکنجه علنی و شلاق و تازیانه بر سر هر کوی و گذر و تحقیر نوع بشر و درهم شکستن شخصیت و حرمت شهروندان جامعه ایرانی ، تحت عنوان تعزیر اسلامی !!

 

19 کشتار چندهزار زندانی سیاسی در سال 1367 و آنان را بدون نام و نشان در گودال های دسته جمعی و با بولدوزر دفن کردن !! و اخیراً هم برای پاک کردن آثار آن جنایت هولناک ، به تخریب خاوران دست زدن !!

20 بمب گذاری در مرکز یهودیان ساکن آرژانتین که موجب کشته و زخمی شدن صدها یهودی مقیم آن کشور شد . (به موجب رأی دادگاه عالی جنائی آرژانتین ، 5 تن از سران جمهوری اسلامی که در آن بمب گذاری مسئول شناخته شده اند ، غیاباً محاکمه و حکم دستگیری شان از طرف دادگاه عالی آرژانتین صادر گردیده است . رئیس جمهور آرژانتین دراجلاس عمومی گذشته سازمان ملل متحد از تمام کشورها درخواست کرد که برای دستگیری مقامات ایرانی ، آرژانتین را یاری نمایند )

21 ترور صدها شخصیت و چهره های شناخته شده ایرانی در خارج از کشور توسط تروریستهای جمهوری اسلامی در لباس دیپلمات و کارکنان سفارت و همچنین به کارگیری و اجیر کردن تروریست های لبنانی و فلسطینی برای کشتن و اذیت وآزار فعالان و مبارزان ایرانی در خارج از کشور !

22 – وخلاصه 30 سال است که حتی یک روز آن ، بدون ضرب و شتم و کشتار و شکنجه و زندان و اعدام زن و مرد و پیر و جوان ایرانی از هر قشر و طبقه و دسته ای و از هر دین و مرام و مسلکی نگذشته است .

 

براین لیست می توان صدها مورد دیگر را از جنایات و تبهکاری های رژیم اسلامی خمینی و خامنه ای اضافه کرد که هرکدام از این جنایات به تنهائی می تواند پرونده ای را علیه رژیم جمهوری اسلامی و سران تبهکارش در دادگاههای جنائی کشورهای مختلف و نیز دادگاه بین المللی لاهه به جریان اندازد . اگر نیروهای براستی آزادیخواه و مدافع حقوق بشر ایرانی دست بدست هم داده ومتحد شوند بدون شک راه برای کشاندن جنایتکاران اسلامی حاکم بر ایران به پای میز محاکمه ، هموار خواهد شد . مادام که ما ایرانیان ، آستین های خود را بالا نزنیم و به عنوان یک نیروی فعال و متحد وارد عرصه ی کشاندن سران جنایتکار جمهوری اسلامی به پای میز محاکمه نشویم ، هیچ دولت اروپائی و امریکائی دل شان به حال مردم اسیر و دربند ایران نخواهد سوخت ، که تجربه سالیان دراز نشان داده است ، آنان در درجه نخست ، بدنبال منافع اقتصادی و سیاسی خویش در ایران و خاورمیانه اند نه احیای حقوق بشر و دفاع از ابتدائی ترین آزادی های فردی و اجتماعی که توسط مشتی جانیان بر آمده از اعماق تاریخ از مردم ایران سلب گردیده است .

به امید روزی که ما ایرانیان آسیب دیده از جور و جنایت بیت رهبری ، در موقعیتی قرار گیریم که مجامع جهانی و دادگاه بین المللی لاهه ، صدای ما و صدای قربانیان رژیم جنایت و جنون اسلامی ایران را هم بشنوند .

15 اسفند ماه 1387

4 مارس 2009

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.