رفتن به محتوای اصلی

خاوران را ویران و دانشگاه را گورستان می کنند!
25.02.2009 - 12:29

می گویند یک روز ملا نصرالدین ادعای پیغمبری میکند و چون مردم برای اثبات آن ادعا از او ارائه ی معجزه ای را طلب می کنند ، ملا می گوید : معجزه ی من این است که به کوه فرمان می دهم که به نزد من بیاید . ملا چندین بار با صدای بلند کوه را مخاطب قرار می دهد که : "ای کوه به نزد من بیا" و چون کوه از جای اش تکان نمی خورد ، ملا بطرف کوه حرکت می کند و به مردمی که منتظر دیدن معجزه بودند می گوید : "کوه گوش ندارد که بشنود ، ولی ملا که گوش دارد !" و اینک حکایت حکومت اراذل و اوباش حاکم بر ایران است که پس از 30 سال ، چون نتوانسته اند دانشگاه را به قبرستان تبدیل کنند ، قبرستان را به دانشگاه می آورند .

ظاهراً 30 سال تلاش بی وقفه ی حکومتگران اسلامی که با انقلاب فرهنگی ، کشتار هزاران دانشجو ، زندان و شکنجه و اخراج هزاران دانشجو و استاد دانشگاه و مستقر کردن هزاران دانشجو و استاد بسیجی در دانشگاههای ایران تؤام بوده است فضای دانشگاهها را هنوز آنچنان که باید و شاید اسلامی و باب طبع بیت رهبری نکرده است که اینک دست بدامان استخوان های "شهید" شده اند .

برای ما مردم ایران که قومی وحشی و عاری از هر صفت انسانی به مدت 30 سال بر کشورمان حکم رانده و به اندازه کافی با وحشی گری های این قوم تبهکار آشنا هستیم نه ، اما برای مردم جهان که خبر دفن استخوانهای مردگان را در دانشگاههای ایران می خوانند حتماً شگفت انگیز است و لابد از خود می پرسند که در ایران چه خبر است که حکومت اسلامی گورهای دسته جمعی خاوران که در گوشه ای دورافتاده و متروک تهران قرار دارد و محل دفن هزاران تن از قربانیان با نام و نشان این رژیم می باشد ، شب هنگام و مخفیانه با بولدوزر ویران می کنند و روزی دیگر استخوان های مرده گان بی نام ونشان را در روز روشن و با سلام و صلوات و طی مراسمی خاص به عنوان "شهید" در دانشگاههای ایران دفن می نمایند !

هر عقل سالمی که این دو خبر را در کنار یکدیگر قرار دهد می تواند به درجه ی توّحش و بربریت اراذل و اوباش حاکم بر ایران پی برد و با مردم شریف و بخت برگشته ایران که به اسارت این قوم وحشی در آمده اند اظهار همدردی نماید . آخر در کجای دنیا دیده و یا شنیده شده است که دانشگاه را که درسرتاسر گیتی ، مرکزی است برای علم وتحقیق و جائی است که در آنجا شادابی و نشاط و عشق و جوانی و خنده و شادی جوانان موج می زند به محلی برای دفن مرده در نظر گرفته شود ؟ بجز مرام ومکتب شهید بازی و مرده پرستی آخوندهای ریاکار کدام دین و آئین و مرام ومسلکی را می شناسید که استخوان های پوسیده مرده گان را هم به خدمت دستگاه تبلغاتی خود درآورند و از این رهگذر برای فریب و تحمیق مردم استفاده کنند ؟

دوسال پیش ، زمانی که زمزمه ی انقلاب فرهنگی دوم در میان باند نظامی و جمکرانی احمدی نژاد به گوش می رسید ، رئیس دانشگاه اصفهان گفته بود : « دانشگاهی که درآن دسته سینه زنی راه نیفتد دانشگاه اسلامی نیست» و پیشنهاد داده بود که برای اسلامی کردن دانشگاهها ، ملاحظات سیاسی را باید کنار گذاشت و مکتبی عمل کرد !! و چنین بنظر می رسد که تبدل نمودن دانشگاهها به قبرستان نیز در راستای انقلاب دوم فرهنگی است ، همچنانکه در ماههای گذشته ، دستگیری ها و اخراج ها و ستاره دار کردن ها ، سهمیه بندی کردن ها و جدا سازی های جنسیتی نیز بر یستر انقلاب دوم فرهنگی صورت گرفته است . اما مغز علیل و قرون وسطائی بیت رهبری پس از 30 سال تجربه ناکام ، گویا هنوز این را درک نکرده است که اگر هزار انقلاب فرهنگی دیگرهم راه بیندازند ، دانشگاه را نمی توانند به آن چیزی که در مغز متحجر خود ترسیم کرده اند تبدیل نمایند که سرشت دانشگاه با حوزه آخوندی و مدرسه دینی که آنان در نظر دارند از بنیاد در تضاد و تقابل قرار دارد .

سرکردگان رژیم خون و جنون اسلامی گویا هنوز نفمهیده اند که اگر در وجب به وجب زمین دانشگاههای ایران ، استخوان "شهید" دفن کنند مادام که در کلاس های دانشگاه ها ، فیزیک و شیمی و زیست شناسی و کامپیوتر و اقتصاد و جامعه شناسی و روانشناسی و غیره و غیره تدریس می شود هیچ دانشگاهی اسلامی نخواهد شد و فراورده های اسلامی برای نظام جهل و جنایت ببار نخواهد آورد ( حساب مشتی تحصیل کرده مزدور و بی وطن از قماش قبیل احمدی نژاد جدا است) . تنها راهی که برای اسلامی کردن اساسی دانشگاهها در مقابل سیدعلی خامنه ای و یاران تبهکارش وجود دارد این است تمام کلاسهای علوم نظری و عملی دانشگاهها را تعطیل کرده و بجای آن ها ، کلاس های فالگیری و روضه خوانی و دعا نویسی و مداحی و مرده شوری وغیره وغیره دایر نمایند .

آقای خامنه ای ! بدانید که اگر قداستی بر دانشگاههای ایران متصور باشد در سکولار بودن این مراکز علمی و تحقیقی نهفته است نه در یک مشت استخوانی که شما فرمان دفن آنرا در آنجا صادر کرده اید ، و نیز بدانید که ارواح "شهدا" ئی که قرار است شما را درسرکوب و خفه کردن صدای آزادیخواهانه دانشجویان مبارز ایران ، یاری نمایند هرگز شما را از منجلابی که بدست خویش خودرا درآن غرق ساخته اید نجات نخواهند داد . دانشگاه با این حقه بازی های شما اسلامی نخواهد شد که اگر می خواست اسلامی بشود ، آن زمان که رهبر راحل تان هزاران دانشجوی آزادیخواه و بی گناه را بر دار کرد و هزاران هزار دانشجو و استاد سکولار و دگر اندیش را اخراج و روانه زندان ها وشکنجه گاه ها کرد ، اسلامی شده بود .

و نکته آخر اینکه برخی از عناصر و محافل به اصطلاح "اپوزیسیون" در داخل و خارج از ایران که خود را خود را قیّم و وکیل جنبش دانشجوئی ایران می دانند و در مقابل تظاهرات اعتراض آمیز دانشجویان دانشگاهها نسبت به دفن استخوان های مرده گان در دانشگاهها ، تلاش دارند که این اقدام شایسته ی دانشجویان مبارز ایران را تفسیر به مطلوب نمایند بطوریکه اعلام داشته اند که : "دانشجویان معترض قصد توهین و یا کم اهمیت دادن به مقام شهید را نداشته اند بلکه با استفاده ی ابزاری دولت از مقام شهید مخالفت کرده اند" !! درجواب این فرصت طلبانی که در کمین سهیم شدن در قدرت نشسته اند و کاسه گدائی خود را به سمت سیدعلی خامنه ای دراز کرده اند باید گفت که سرشت جنبش دانشجوئی ایران صرفنظر از اینکه چه گروههائی و با چه نام ها ونشانه هائی در آن شرکت می کنند ، سرشتی است سکولار و آزادیخواهانه ، و تعبیرها و تفسیرهائی که برای وابسته نشان دادن جنبش دانشجوئی ایران به یک جریان فکری ، مذهبی و ایدئولوژیکی صورت می گیرد محکوم به شکست است . این عناصر و جریان های فرصت طلب بدانند که جنبش دانشجوئی ایران علیرغم تمام توطئه ها و تفرقه افکنی های رژیم تبهکار اسلامی ، دیر یا زود خود را در یک پیکر واحد ملی و سکولاریستی ، فارغ از هر نام و نشان مذهبی و قومی و قبیله ای نشان خواهد داد .

بازار سکه "شهید و شهادت طلبی" که کاراندازان حکومت اسلامی بوسیله آن جان و جوانی میلیون ها تن از جوانان ایران را بباد دادند ، مدت هااست که از رونق افتاده است و بجز ازاذل و اوباشی که با انگیزه های مالی و منافع شخصی به خدمت رژیم فاسد اسلامی در می آیند دیگر کسی فریب تبلیغات و شهید بازی های رژیم سر تاپا دروغ اسلامی را نخواهد خورد .

6 اسفند 1387

25 فوریه 2009

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.