رفتن به محتوای اصلی

یاد داشتی بر: ثبت روز کوروش در تقویم ملی
22.11.2008 - 09:27

این یاد داشت کوتاه را نوشتم تا در ذیل گزارش ـ ثبت روز کوروش در تقویم ملی ـ بگذارم که بعلت درج نشدن ناشی از تکنیک سایت، آنرا در خود سایت در ج میکنم.

من باور نمیکنم اقدام به تعمیر یا مرمت این ابنیه تاریخی فارغ از سوء نیت نبوده و به قصد تبدیل کردن آن به یکی از امامزاده های اسلامی با ضریح، مقبره و کلاً معماری اسلامی صورت نگیرد.

هدف زدودن تاریخیت تمدن قبل از اسلام ما است. این مقبره بیش از دو هزار سال است که دوام آورده و هیچ دلیلی برای دستکاری آن وجود ندارد. اگر اعتراض امروز نتواند جلوی خرابکاری رژیم را در این بنای تاریخی بگیرد فردا دیر است.

در دوران ریاست آقای کروبی بر مجلس اسلامی و در دورانی که هنوز خون قتل عام شدگان زندانیان سیاسی به دستور خمینی خشک نشد بود، عده ائی از معممین و مکلا های اسلامی مجلس برهبری و ابتکار شخص کروبی تصمیم گرفتند تابرنامه ائی به مناسبت سالروز تولد صفرخان (قهرمانی) به عنوان زندانی دوران شاه در مجلس اسلامی بر گزار کنند . این آقایان، این مزاسم را به عنوان مراسم بزرگداشت اسلامی ِ!!! صفر خان نام گذاری کردند و پر رویانه از وی هم دعوت کردند تا در مراسم زاد روز و بزرگداشت اسلامی خود!! ! شرکت کند که او دعوت را رد کرد . در این ضیافت ریا شر کت نکرد.

اصلاح طلبابان ما که با تاریخ زندگی زندگان ما این کرده و میکنند، جمکرانیان با تاریخ بیش از دو هزار و پانضد سال پیشن ما چه خواهند کرد؟؟؟

عظمت تاریخ پیش از اسلام ما در جز ء جزء خود برهان سیاه وارگی و چرکینی آن فرهنگی است که اسلام و حمله اعراب با اسلام خود به میهن و مردم ما تحمیل کرد . این دو در یک تقابل تاریخی آشتی ناپذیر باهم قرار دارند و ... . زیرا، دور از تعصبات ناسیونالیستی، چیرگی بادیه نشینان عرب بر ایران با تمدن پیشرفته آنروزش، در حقیقت مدفون شدن بخش بزرگی از دست آورد های کل بشریت و نه تنها ایرانیان در زیر آوار بر بریت بود. کما اینکه حمله هون ها به رم و مغول ها به ایران ( با عواقبی به مراتب کمتر زیان بار و ماندگار) همین اثر را در توسعه تاریخی جهان به جای گذاشتند.

در همین رابطه جالب است یاد آوری شودکه برابر سایت تابناک: آقای رئیس جمهور خندان پیشین فرموده اند که خدا آنها را که اسلام را در برابر ملیت یا ایرانیت ما قرار میدهند نخواهد بخشید!!!

اصل خبر به نقل از تابناک:

خاتمي: خداوندازكساني که اسلام را در برابر ايران قرار دهند، نمي‌گذرد

كد خبر: ۲۶۲۶۷ تاريخ انتشار: ۲۰:۱۶ - ۰۱ آذر ۱۳۸۷ تعداد بازديد: ۵۱۴۱

سيدمحمد خاتمي گفت: امروز دوست داشتن ايران تنها احساس نيست، بلکه عزم و اراده‌اي براي ساختن و آبادکردن وطن است.

به گزارش ايسنا، حجت الاسلام و المسلمين سيدمحمد خاتمي طي سخناني در مراسم بزگداشت بيستمين سالياد آيت‌الله حاج سيدروح الله خاتمي در جمع مهمانان شرکت کننده در اين مراسم و تعدادي از مردم استان يزد در مصلي بزرگ اردکان با اشاره به اين سخن از پيامبراکرم(ص) که " حب الوطن من الايمان" خاطرنشان كرد: اين سخن از رسول‌الله که وطن را دوست داشتن از ايمان است به واقع سخني حکيمانه است، شايد هيچ کسي جز انساني که دچار بيماري باشد را نتوان پيدا کرد که به وطن و سرزمين خود عشق نورزد.

وي ادامه داد: طبيعي است، ديني که دين فطرت است نيز نمي‌تواند اين مساله را نفي کند، ولو اين‌که اين سخن از پيامبر(ص) هم نباشد، با نگاه عميق و ژرف‌نگر، مي‌توانيم دريابيم که دوست داشتن وطن امري واقعا ايماني و مورد تاييد اسلام است.

وي به شعري از مولوي اشاره و اظهار كرد: مولوي نگاهي عارفانه به اين قضيه دارد؛ دوست داشتن سرزميني که در آن انسان به دنيا آمده، در آن زيسته است و بخش عمده شخصيت عمده او که عبارت است از خاطرات متبلور شده در وضعيت او، همين سرزمين است.

رييس بنياد باران ادامه داد: من ايران را دوست دارم؛ چراکه ايران سرزمين من است، ايران در موقعيت ممتاز تاريخي و جغرافيايي است، ايران مرکز انديشه‌ها، تمدن و فرهنگ‌ است که جهان را وامدار خود کرده است....

دروغ ریا ، دروغ و ریا و وقاحت !!!!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.