رفتن به محتوای اصلی

سال نو میلادی و سایت فرهنگ و هنر
01.01.2007 - 18:50

 سال نو میلادی نیز آمد. , تقویم سال 2007 رقم خورد و گروه فرهنگ و هنر نیز به همراه یاران همیشه همراه , همکاران و دوستان دور و نزدیک , سال جدید مسیحی را فرخنده داشته و با بهترین آرزوها و شادکامی ها سال 2007 میلادی را به همگان تبریک می گوید.

 گروه فرهنگ و هنر آرزومند است سال جدید میلادی پیام آور صلح و دوستی میان مردمان جهان از همه ی فرهنگ ها و ادیان گوناگون باشد. سالی که می تواند به همگان فرصت درک حضور دیگری داده و جدای از تفاوت ها و رنگ ها بتواند تکثر و پذیرش دیگری را در کنار خود به اثبات برساند.

 سال 2006 برای گروه فرهنگ و هنر نیز سالی پربار بود و علی رغم انتقادات و نیز مشکلات , توانست به عنوان پربازدیدکننده ترین سایت هنری ( غیر سیاسی) فارسی زبان معرفی کند. و با ارائه 36 برنامه سخنرانی با صاحب نظران و اندیشمندان داخل و خارج از کشور پل ارتباطی موثری در تحلیل اندیشه های متفاوت ادبی و هنری ارائه کرده و به همراه آن بیش از 100 برنامه تولیدی و پالتاکی در اتاق فرهنگ گفتگو را برنامه ریزی و اجرا کند.

 در این میان ارئه جدیدترین و مهم ترین حوادث و اخبار ادبی بدون تاکید بر خودمحوری و کمک گرفتن از سایت های ویژه خبری و تحلیلی از برنامه های دیگری بود که توانست علاقمندان خاص خود را به این سایت جلب نماید.

 تقدیم بیانیه ها و شرح وپاسخ ها و سایر برنامه های این سایت نیز در سال 2006 پل ارتباطی خوبی با نویسندگان و هنرمندان فارسی زبان در جای جای جهان را موجب گردید.

 در پایان لازم است از بی شمار تماس های دوستان چه به صورت تماس تلفنی و چه ایمیل از اقصا نقاط جهان ، به خاطر پیام تبریکشان سپاسگزاری نموده و از اینکه برای ما مقدور نیست به همه ی آنان پاسخ گفته , پیشاپیش عذر خواسته و سال نو را به همه ی آنان و تمامی مردم جهان تبریک می گوییم.

 با بهترین آرزو و سرورها

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.