رفتن به محتوای اصلی

علی‌ آغا و ۸ دزد
31.05.2013 - 01:50

چیزی به مضحکه انتخاباتی ایران نمانده، بعد از کلی‌ بگیر و ببند و فیلتر و هزار  دوز و کلک سرانجام، ۸ نفر،از جنس و بدنه حکومت  کثیف اسلامی تائید و کاندیدا شدند.

با نگاهی‌ گذرا به کارنامه این افراد ،می‌توان درک کرد که همیشه در خدمت نظام بوده و هستند،هر چند در مصاحبه‌های تبلیغاتی خود طوری وانمود میکنند،که انگار از سیاره دیگری به ایران آمده اند،و از مشکلات روزمره خبری ندارند و با وعده‌های سر خرمنی فقط سعی‌ در کشاندن مردم به پای صندوق رای را دارند،چرا که رسالتشان همین است و بس,نظامشان در سراشیبی سقوط و انزوای کامل جهانی‌ قرار گرفته و می‌بایست مشروعیت بین‌المللی کسب کنند.

در حال حاضر بر کسی‌ پوشیده نیست،که حکومت ایران کاملاً نظامی شده و توسط سپاه به فرماندهی خامنه‌ای کنترل میشود،چون این  آغا‌ای مثلا مجتهد ،نه کاریزمای لازم را در بین مردم داشت و،نه خرافات بیشتری نسبت به سایر مجتهدین می‌دانست برای کسب جایگاه در بین روحانیون،بنابر این می‌بایست برای چسبیدن به صندلی و اریکه ولایت فقیه،از چسب محکمی به نام سپاه و مزدورانش استفاده کند.

خمینی دجال در زمان حیا ت خود،به صورت ضمنی‌ اشاره کرده بود،که نظامیان نباید در سیاست دخالت نمایند،اما کلاهی شرعی نیز برای رفع این مورد دوختند و بر سر ملت نهادند به طوریکه امروز،حتا مدیر‌های رده پایین ادارات شهرستانها نیز سپاهی میباشند،البته تمام این کاندیداهای فعلی‌ نیز با افتخار از بودنشان  در سپاه یاد میکنند.،در واقع دوره‌های پیشین کاندیدا‌ها فقط پاچه‌خواری روحانیون را میکردند که متاسفانه در این دوره چاپلوسی و پاچه‌خواری سپاه و بسیج نیز به آن اضافه شده است.

سوال اینجاست آیا مردم واقعیت را نمی‌بینند،یا نمی‌خواهند ببینند؟

در کدام دوره روسای جمهور به وعده‌های تو خالی‌ خود عمل کرده اند، طّی این ۳۴ سال، سال به سال وضعیت بدترو بدتر شده است،حتا کوچک‌ترین روزنه امیدی برای بهبود وضعیت نیست،چرا که این فیلمی ‌ست که هر ۴ سال یکبار به کارگردانی  ولایت وقیح نمایش داده میشود،و اتاق فرمان حکومت اسلامی و تمامی‌  سیاست‌های سفیهانه  آن توسط رهبری دیکتاتور و خود شیفته کنترل، و به زیر دستان یا همان مزدوران  دیکته میشود.

در قوانین اسلامی و حکومت اسلامی جایی برای اختیار انسان پیشبینی‌ نشده،همیشه می‌بایست جانشینان خدای خرافی و تقلبی در قالب پیامبر و امام و ولایت فقیه  بر مردم حکومت کنند،تا زمانیکه چنین اندیشه هایی بر جامعه حاکم است،وجود چنین حکومت هایی با کمی‌ تغییر رنگ ظاهر ,اجتناب ناپذیر است.

کمی‌ تامل کنیم،ببینیم با رای ندادن چه میشود؟ مگر بالاتر از سیاهی رنگی‌ هست،یعنی‌ از این بدتر هم  میشود؟

فقر و فحشا و بدبختی در جامعه بیداد می‌کند،برای این مزدوران به هیچ عنوان درمان چنین مواردی مهم نبوده و نیست،فقط به دنبال بقای خود و تقویت تروریسم در منطقه هستند،به طوریکه تمامی‌ نیاز‌های قشر انبوه جامعه و دسترنج خیل کارگران را فدای،دستیابی به بمب اتمی‌ برای بقای خود نموده اند،بدیهی‌ ‌ست هر جای دنیا عملیاتی ضّد انسانی‌ و تروریستی صورت می‌گیرد رده پای  حکومت کثیف اسلامی و سربازان گمنام آغا را می‌توان یافت.

نکته جالب و خنده آور اینجاست،که این ۸ دزد با کمال بیشرمی از برکات نظام اسلامی،طّی ۳۴ سال گذشته سخن میگویند،چیزی که هیچ ایرانی‌ با چشم مسلح خود ندیده و نخواهد دید،البته حتما قرار است در بهشت وعده داده شده نسیب این مردم (مذهب فریب) شود.

آغا و سربازان گمنامش (سپاه و بسیج)در حال بلعیدن ایران و مکیدن خون تک‌ تک‌ افراد جامعه هستند,در همین دولت احمدی نژاد،۵ وزارت خانه کلیدی که ۸۰% بودجه دولت را میگیرند توسط سپاهیان اداره میشود،که مطمئنا با نظر خود خامنه‌ای منصوب شده اند.(نفت،مسکن و راه،کشور،دفاع,اطلاعات).

خلاصه اینکه به خود بیاییم،در مضحکه انتخابات شرکت نکنیم،و شریک جنایات‌هایشان نشویم،تاریخ را ورق بزنیم و ببینیم قربانیان و شاهدان زنده این نظام ضّد انسانی‌ را،و کمر همت را برای حذف این مزدوران محکم کنیم.

مگر نه اینکه این ۸ دزد ,به صورت مستقیم و غیر مستقیم در مصاحبه‌هایشان با وقاحت و بیشرمی تمام به کشتار و سرکوب و ضرب و شتم مردم اقرار کرده و به آن افتخار میکنند.

زبانم قاصر است نمی‌دانم به چه صورت (التماس،خواهش،دستور،....) عنوان کنم،نگذاریم تاریخ تکرار شود.

تنها راه نجات،سرنگونی کامل و بی‌ چون و چرای حکومت کثیف اسلامیست،و روی کار آمدن حکومت شورایی و مردمیست.

نان ،آزادی،کرامت انسانی‌ در جامعه انسانی،حق همه انسان هست.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.