رفتن به محتوای اصلی

تحریم (مضحکه) انتخابات
18.05.2013 - 01:41

حدود ۱ ماه به شو ی انتصاباتی نظام اسلامی مانده است، بیاییم گپی‌ خودمانی بزنیم و با خود رو راست باشیم.

به قول معروف،دزد حاضر بز هم حاضر.

۳۴ سال از عمر ننگین حکومت اسلامی می‌گذرد،حکومتی که از ابتدا با دوز و دغل بنیان نهاده شد،چرا که خمینی دجال سکاندار این قایق شکسته بود،فردی که در مسائل دینی و مذهبی‌ هم چیزی برای گفتن نداشته،چه برسد به اداره مملکت.

از ابتدا گفتن که مردم به نظام جمهوری اسلامی رأی دادند،حتا اگر این مورد درست باشد،که نیست ,کلاهی بس بزرگ و گشاد بر سر مردم نهادند،چرا که عموم مردم گول خدای آسمانی را خورده بودند،به همین خاطر فکر میکردند که جانشین او در ته چاه گیر کرده،و نماینده این خردسال گیر کرده در چاه(ولایت فقیه)،حتما گره از مشکلات مردم باز خواهد نمود و همه به رفاه و عدالت نسبی‌،آن هم از نوع عدل علی‌ خواهند رسید. 

البته در این بین نیروهأیی بودند،که پی‌ به این دغل بازی برده بودند،اما ماشین کشتار اسلامی از همان ابتدا دست به کار شد و ،خیل انبوه مخالفین و منتقدین را به ‌قتل رساندند و گلستان هایی همچون خاوران پدید آوردند.(ای کاش احمدی نژاد به جای ،مطرح نمودن هولاکاست یهودیان،پرده از هولاکاست حکومت کثیف اسلامی به رهبری ولایت وقیح بر میداشت،چون چراغی که به خانه رواست به  مسجد حرام است)

 این مورد را نباید فراموش کنیم که اسلام واقعی‌ همین هست،که میبینیم.

عزیزان،مردم ایران از این لیست(رفسنجانی‌،روحانی،ولایتی،فلاحیان،قالیباف،ولایتی،مشایی)،که به عنوان بازیگران فیلم انتصاباتی آخوند علی‌ ،به کار گرفته شده اند،یکی‌ از قبل که کاملا نوکر کت بسته ولایت باشد،انتخاب شده و اجرای این شو صرفاً جهت کسب مشروعیت جهانی‌ است،که آن هم به دلیل سیاست‌های سفیهانه آغا بیفایده ‌ست و،نظام در انزوای کامل بین المللی قرار دارد.

به نظر شما ،اینکه رفسنجانی‌ (به دلیل ماجرای میکونوس) و ولایتی،فلاحیان،رضائی (به خاطر بمبگذاری آرژانتین)،تحت پیگرد اینتر ٔپل میباشند،خود دلیلی‌ بر مضحکه انتخابات(انتصابات ) نیست؟ به جرات می‌توان گفت هیچ گاه انتخاباتی بر پایه آرای مردم صورت نپذیرفته و نخواهد گرفت،چرا که اسلام حکومتی از پایه با اختیار انسان منافات دارد.

حتما ،مصاحبه های،کاندیدا‌ها را دیده و شنیده‌اید،جملگی از عملکرد اشتباه خود و جنایت‌های آشکاری که نسبت به مردم روا داشته اند،با بیشرمی تمام افتخار و دفاع میکنند.نکته جالب اینجاست که وقتی‌ در بین مردم حاضر میشوند،گویی که همین الان از کره دیگری به ایران آمده اند،و از وضع بدی (سیاسی،اقتصادی،فرهنگی‌ ...) ،که با نادانی خود بر مردم تحمیل نموده اند کاملا بی‌ اطلاع هستند،مگر نه اینکه در حال حاضر هر کدام،اهرم اجرایی این نظام غیر انسانی هستند.

آلبوم زنده جنایات(اعدام،شکنجه،زندانی سیاسی،تجاوز جنسی‌ و ....) جمهوری اسلامی،پیرامون همه ما هست،نگذاریم تاریخ تکرار شود،انتخابات را تحریم کنیم و اعتراض همگانی خود را به تصویر بکشیم،چون کسی‌ قرار نیست از عالم غیب به کمک ما انسانهای زمینی‌ بیاید،مطمئن باشید اگر کسی‌ هم باشد به کمک این جانیان خواهد آمد.

به خاطر روابط ساده انسانی‌،(ازدواج جوانان)هزار جور تحقیق و تفحص می‌کنید،یک اپسیلن از آن حساسیت را در جهت شناخت این دزدان و قاتلان, فیلم مضحکه انتخاباتی بگذارید.

باز هم تکرار می‌کنم،پذیرفتن اینکه این رژیم قابل اصلاح است و در جهت رفاه و خواست مردم قدمی‌ برمی‌دارد،به مثابه رفتن به مهمانی و استفاده از پهن برای خوشبو کردن است.

خلاصه اینکه عزیزان تنها راه نجات از شر این نظام دیکتاتوری و توتالیته،سرنگونی کامل و بی‌ چون و چرای آن و روی کار آمدن حکومت مردمی ‌ست.

نان آزادی،کرامت انسانی‌ در جامعه انسانی‌ حق همه انسانهاست.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.