رفتن به محتوای اصلی

سردار قالیباف= سربار خالیباف
10.05.2013 - 02:26

انتخابات (انتصابات)ریاست جمهوری نزدیک است،و شاطر علی‌ (ولی‌ فقیه) سعی در هر چه داغ کردن تنور آن دارد، چرا که نظام در انزوای کامل بین المللی و سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

در ایران نیز هیچ گاه انتخاباتی بر اساس آرای مردم صورت نپذیرفته و نخواهد پذیرفت،چرا که از قبل ولی‌ فقیه باید کسی‌ را منصوب نماید،تا  فرمانبردار بی‌ چون و چرای سیاست‌های ضّد انسانی‌ او باشد،ضمن اینکه ریس جمهور هم باید موارد پاچه خواری را در حد  اعلی‌ بداند و در مدح این جانشین خدا یا بهتر است بگوییم جانشین کودک ۵ ساله،به نحو احسن انجام دهد.

با نگاهی‌ به کسانی‌ که به عنوان سوخت این تنور وارد میدان شده اند،می‌توان فهمید که چه کسانی‌ توسط شورای نگهبان فیلتر خواهند شد و جهت اجرای شو ی رهبری به مرحله پایانی راه پیدا میکنند.

هر چند تاوان لذت بردن امپراطور رژیم آخوندی را ، خس و خاشاک یا مردم با خون و جان خود میبایست بپردازند. 

یکی‌ از نامزد‌های این دوره،که مورد نظر آغا و سپاههم قرار گرفته قالیباف است،کسی‌ که به قول خودش در ۱۹ سالگی فرمانده لشگر بوده،و فرماندهی قرار گاه خاتم(بزرگترین بنگاه اقتصادی مافیای سپاه)،نیرو هوایی سپاه،نیروی انتظامی‌ و شهرداری تهران را در کارنامه خود دارد. 

در اولین کنفرانس خبری خود با کمال بیشرمی و مظلوم نمایی  از مردم میخواهد که اشتباهات مسئولین را ببخشند و نادیده بگیرند و می‌خواهد همین مردم از زیر نقاب‌ خس و خاشاک بیرون بیایند و در پای صندوق‌های رای حاضر شوند،چرا که زنگ خطر برای این نظام فاشیستی و ملیتاریسم به صدا در آمده است.

در نقطه مقابل این سردار دیروز و سربار امروز در جمع بسیجیان،با افتخار عنوان می‌کند که شهرداری پا بپای بسیج و نیروی انتظامی‌ در سرکوب ۸۸ ،مردم بیگناه نقش موثر داشته است.

قضاوت در مورد این دو گانگی شخصیت و عوام فریبی با شما خوبان,چرا که اشک‌های تمساح این مزدور مذهبی‌،خود بیانگر همه چیز است.

خالی‌بندی بزرگی‌ که ظرف چند روز گذشته ،از طرف بیت آغا با بازیگری قالیباف(خالیباف) به اجرا در آمد،حمله سیاسی ایشان به  یار و غار خمینی دجال،یعنی‌ رفسنجانی‌ می‌باشد،که به طرز معجزه آسایی مضحک و خنده آور است.

اظهارات قالیباف:

اینکه در آخرین نماز جمعه قبل از رحلت جانگداز،رفسنجانی‌ به دیدار خمینی رفته،سپس رهبر انگشت شصت اکبر را گرفته(یا خودش به او داده...!) و گفته،۲ چیز از تو می‌خواهم،اکبر:

۱- به مردم بگو که خدا من را بپذیرد(یعنی‌ مردم تمام جنایت‌های او را فراموش کنند و حلال کنند،حربهای که تمام مردان مذهبی‌ به کار میبرند)

۲- هیچ نگرانی ندارم،جز اینکه بین تو و سید علی‌ آخوند اختلاف نظری باشد.( اگر این دروغ گزاف مثلا راست باشد،شکی نیست که این ۳ مرد  جنایتخوار تمامی‌ موانع را از سر راه  خود برای دستیابی به قدرت مطلق برداشته اند, و میدانسته که بین این ۲ نفر،روزی درگیری برای تکیه بر تخت حکومت اسلامی در خواهد گرفت) .

در سال ۶۷،که رحلت انجام شد،قالیباف جایگاهی نداشته،که اکبر بخواهد واقعه بین خود و خمینی را به او بگوید،که حالا بعد از گذشت این همه سال قالیباف بر ضّد او استفاده کند و  او را (تو) خطاب کند،و او را محکوم به عمل نکردن به نصیحت خمینی کند،البته این کار با هنر نمایی قالیباف و استفاده از فرهنگ رایج اسلامی، یعنی‌ آنتریک نمودن احساسات عوام  با چشمانی اشک الود و گریانصورت پذیرفت.

از نظر این کاندیدا و جملگی کسانی‌ که میخواهند، در این صحنه حضور پیدا کنند،ولی فقیه تصمیم گیرنده بلا منازع نظام و حکومت است،هر تصمیمی ولو اشتباه قابل اجرا و ضروری می‌باشد،کم نبوده اند طی‌ این ۳۴ سال،عواقب زیانبار آن در تمام زمینه‌ها مشهود و قابل لمس می‌باشد. 

برای ۱ بار هم که شده،کارنامه این رژیم را بعد از ۳۴ سال،ظلم و ستم ملی‌ ورق بزنیم،حتا ۱ مورد مثبت هم یافت نمی‌شود،نظامی که پیامدی جز( اعدام،قتل،فقر و فحشا،اختلاس،ترویج خشونت،صدور و ترویج تروریسم) نداشته،که البته خط مشی اصلی‌ حکومت اسلامی  همین بوده که اتفاق افتاده،چرا که نظام‌های توتالیته و مذهبی‌  به هیچ عنوان جوابگوی نیازهای جوامع بشری نمیتوانند باشند.

بدانیم که منجی و نجات دهنده‌ای قرار نیست از عالم غیب و از داخل سردابه بیاید،تنها راه نجات برای رهایی از این جور و ستم ملی‌ سرنگونی کامل و بی‌ چون و چرای این حکومت اسلامی می‌باشد.

پذیرفتن اینکه تحت لوای این نظام اسلامی،با هر رنگ و شمایلی(سبز،زرد،بنفش...)،اصلاحاتی در جهت امنیت و آسایش مردم رخ خواهد داد،به مثابه این است که برای مهمانی رفتن،از پِهن خوشبو برای معطر نمودن استفاده کنیم.

زنده با د سوسیالیسم

نان، آزادی، کرامت انسانی‌ در جامعه انسانی‌ حق همه انسانهاست.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.