رفتن به محتوای اصلی

هالو را ولش ؛ مراقب دستگاههای فتنه انگیز اطلاعاتی باشید ؛ در پاسخ به یک نامه
30.05.2023 - 11:42

نامه رسیده :

درود آقای توکلی گرامی در رابطه با( بلوای روز) آقای هالو و ستم وارد امده بر ایشان. (مظلوم نمایی) و این ستم ظاهرا از طرف طرفداران شاهزاده رضا پهلوی بوده است را به طور وسیع به انتشار گذاشتید. من شخصا با شناختی که از شما دارم نقطه نظر شما را دقیقا آگاه هستم و میدونم نظر و حساسیت شما در مورد خود رفتار خشونت آمیز به هر شکلی است نه شخص و یا گروهی را در نظر داشته باشید. ولی شما فکر نمیکنید که کسانی که پهلوی ستیز هستند و یا سایبری از این دست مطالب برای هدف خودشون سوتعبیر و سوءاستفاده می‌ کنند؟. به نظر من بهتره شما در اینجور موارد توضیح کامل و روشن خود را بنویسید تا از مطلب شما سواستفاده نشود

 

عکسی از کنفرانس هفت حزب در کپنهاک

تصویر
تصویر

در رسانه بی بی سی فارسی. (رسانه ای که سابقه روشنی در نزد ایرانیان ندارد) آقای هالو به پاسدار بودن خودش اعتراف می‌کند در ضمن توجیه  ایشان این است که پاسداران آن زمان با این زمان فرق دارد( کمی قابل قبول است) و ایشون ادامه می‌دهد که خود شاهزاده پهلوی بارها اعلام کردند که با پاسداران کنونی که دزد هستند در تماس هستند.... دقیقا سخن آقای هالو در مصاحبه. آیا به نظر شما اقای هالو به عنوان یک مبارز نمی‌داند و یا نمیفهمد که منظور شاهزاده چه چیزی بوده یا هست؟ یا اگر میدانسته چرا عمدا این سخن را به میان می‌کشد آیا این دست آدمها مبارزین صادق و پاکی هستند؟ یا کینه ورزان سوار بر موج اعتراض خواهی مردم ؟

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

دیدگاه‌ها

عین الله

پیام عمامه پرانی در داخل کشور و تعرض به ماتحت بسیجی ها و پاسداران در خارج کشور و انعکاس جیغ بنفش رسانه‌های دمکرات و ..گلوبالیست های ایرونی در این است ..اگر قرار باشد پهلویسم. تهران را فتح کند و دوباره میسازمت وطن را راه‌اندازی کند .پس بعد از مسموميت مدارس باید منتظر محسن چریک ها و پاسداران مسلح به سلاح سنگین و چپ های ژاله خون شد خون جنون شد باشیم هر چند که حتما همین گونه خواهد شد ! قرار است با سر صدای ماحتت هالوها قدرت را به مجتبی خامنه ای عرب زاده دست پرورده ملکه الیزابت سوم بسپارند...

چ., 31.05.2023 - 22:41 پیوند ثابت
نظرات رسیده

 باقر زاده  جان / می توانید  یک سند و مدرک محکمه پسند بیاورید در مورد " تهدید به مرگ شاهزاده " همش پروپاگاندای کانال  کوچه را تکرار می کنید . کاتال کوچه هم خودش را خراب می کند  و هم شاهزاده را....این است تمام ماجرا

چ., 31.05.2023 - 22:14 پیوند ثابت
باقر زاده

رفیق کیانوش )
(ایران گلوبال)چرا انتشار نوشته های بنده به مشکل برخورد است ؟ مشکل فنی. من. باقرزاده..هستم یا .ماتحت هالو ..یا سلطنت طلبان..یا دستگاه های امنیتی ؟

چ., 31.05.2023 - 20:40 پیوند ثابت
باقرزاده

برخی دوستان و رفقا گلایه کرده بودند که چرا مرغ در دولت رئیسی به کیلویی صد هزار تومان رسیده است؟... رفقا
و دوستان اصلا نگران نباشید ما اولویت های مهمی داشتیم و داریم که به حول و قوه الهی همه انجام شد.
اول از همه تمرکز ما باید روی ماتحت آقای هالو می بود که خوشبختانه با موفقیت انجام شد ودرست در همان زمان که انها مشغول انگشت کردن ماتحت وی بودند... اسدالله اسدی آزاد شد تا ماتحت بسیاری بسوزد
نکته مهم تر از این تهدید به مرگ شاهزاده و تخریب و فحاشی به وی در 24 ساعت شبانه روز است. عزیزان این است که اهمیت دارد حالا مرغ شده کیلویی صد هزار تومان خب که چی؟ مگه نشنیدید علی ناجوانمردی صحبت از صدای پای فاشیسم نمود؟ می خواهید دوباره شاهزاده رضا پهلوی شما را به آن دوران سیاه پهلوی که با صد هزار تومان خانه می خریدید برگرداند؟ پس تکلیف صدای پای فاشیسم چه می شود؟ خوشبختانه با تهدید به قتل شاهزاده دیگه وی ساکت شد و همه مشکلات به پایان رسید
مرغ کیلویی دویست هزار تومان هم بشود اولویت اصلی ما یادآوری جنایات ساواک و شکنجه های بیرحمانه آن و تهدید به قتل شاهزاده رضا پهلوی است.
مهم از همه این است که راستی...از رفتن جمهوری اسلامی می‌ترسید یا از آمدن صدای پای پهلوی؟

چ., 31.05.2023 - 15:27 پیوند ثابت
مینو رستاک

بنظر من از این پس زیاد پیش خواهد آمد که عوامل خارج نشین رژیم برای جاسوسی در تجمعات اپوزیسیون حضور پیدا کنند. باید اینها را شناخت و پشت میکروفن برد و تشویقشان کرد که علیه رژیم شعار ها را تکرار کنند. اگر نکرد معلوم میشود عامل است و آنگاه وی را با شعار بیشرف بیشرف بیرون کرد نه اینکه وحشی بازی در آورد.

چ., 31.05.2023 - 14:13 پیوند ثابت
نظرات رسیده

آغا باقرزاده سایبری سلطنتی / غط های زیادی نکن :

همه از ماجرا با خبر هستند. آقای عالی‌پیام در تظاهرات ایرانیانی در لندن شرکت می‌کند و مورد هتاکی و هجوم قرار می‌گیرد.

آقای عالی پیام به رفتارهای شماری هواداران پادشاهی انتقاد دارد و آن‌چنان که من گوش داده‌ام کوشش کرده است که به آقای رضا پهلوی به درستی هُشدار بدهد که چنین هودارانی نه به سود ایشان و نه به سود انقلاب است و تنها سبب شادمانی و بهره‌وری حکومت تبهکار اسلامی می‌شود.

چند پرسش

یک. فرض را بر این بگذاریم که آقای عالی‌پیام بکلی و به سختی مخالف سیستم پادشاهی است و از هم‌امروز به روشنی بدون کینه‌ورزی و محترمانه با برشمردن انگیزه‌ها و برآوردهایِ خود، آن را بیان می‌کند. آیا حق دارد که چنین کند یا نه؟

دو. مگر ما در گفتار و نوشتار نمی‌پذیریم که در آینده ایران آزاد، به نتیجه یک انتخاب برای روشن نمودن گونه حکومت گردن می‌گذاریم وآن را می‌پذیریم؟ چگونه از هم‌اکنون با بدترین و زشت‌ترین شیوه در پی ازمیدان به در بردن مخالف خود هستیم؟ آیا به هوادار پادشاهی که از هم‌اکنون که در قدرت نیست، نه به‌دار است و نه به‌بار، چنین رفتاری دارد می‌توان اندک‌ اعتمادی داشت؟

3. بر کسی پوشیده نیست که دست‌هایِ حکومت و ارتش سایبری برای ایجاد درگیری و جدایی بین ایرانیان به ویژه در بیرون از کشور به شدت درکار است. آیا هواداران پادشاهی به اندک ناسزاگویان در درون خود اعتمادِ کامل دارند؟ آیا از پیشینه و حالِ امروز آنان آگاهی درخور را دارند؟

4. آقای عالی‌پیام آشکارا می گوید تا سال 67(اگر اشتباه نکنم) با حکومت و حتا در سپاه‌پاسداران بوده است(34یا35 سال پیش). پس از آن به حکومت پشت‌کرده و به منتقد سخت آن بدل شده که در شعرها و گفتارش نیزآن را نمایان ساخته و همه می‌دانیم هزینه نیز پرداخته است. شاید من همه گفته‌ها و رفتار آقای عالی‌پیام را نپسندم ولی کسانی که در گذشته پی‌رو یک ایدئولوژی بوده و سپس با بررسی، خِردورزی به شکلی حقیقی، نه در نما و از سر فرصت‌جویی و هم‌رنگِ جماعت شدن، به این نتیجه رسیده‌اند که دیدگاه‌ها و باور گذشته‌اشان نادرست و کج‌راه بوده است، می‌دانند که این برخورد با گذشته و کندن از یک ایدئولوژی چه کار سخت و جان‌کاهی است و به چه مبارزه‌ای در درجه نخست با خود و چه دلیری نیاز دارد که آن را آشکارا بیان کند. بنابراین نه تنها نباید گذشته آقای عالی‌پیام را سدِ راه امروز او دانست که باید برای کوشش و بریدن از حکومت اسلامی به او تبریک گفت و او را تحسین نیز کرد. مگر برخورد ما با آقای محمد نوریزاد که حتا تا جنبش 88 با حکومت هم‌کاری داشته و یا آقای حشمت طبرزدی چنین نیست و آنان را تحسین نمی‌کنیم و هریک از آنان نیز پس از جدایی و دوری از حکومت بخش زیادی از عمرشان را در زندان همین حکومت نگذرانده‌اند!

اکنون در کمال شگفتی کسانی می خواهند از آب گل‌آلود ماهی گرفته و از گذشته آقای ‌عالی‌پیام چماقی برای کوبیدن و حتا مشکوک نشان دادن او درست کنند! من امیدوارم هم‌میهنان در این زمینه‌ها هُشیارانه برخورد کرده و به ارزیابی‌های درستی برسند.

چ., 31.05.2023 - 11:27 پیوند ثابت
باقرزاده

یکی از نتیجه گیری های که میشه از داستان..هالو..محتتش ..سلطنت طلبان و دستگاه های اطلاعاتی بهش رسید اینکه آغای آلو مثل زنان مسلمان که دست به جهاد نکاح می‌زنند تا مؤمنین بر کفر پیروز بشوند و سرزمین کفر را فتح کننند دست به جهاد شده تا تهران توسط کفرا فتح نشود در این وسط
نام جهاد اغای هالو را جهاد لواط نام نهادند

چ., 31.05.2023 - 09:32 پیوند ثابت
هوشنگ اسدی

 

نکات بسیار درستی را مطرح کردید . جالبه ما طرفداران همبستگی که نسبت به شاهزاده در رابطه با منشور مهسا انتقاداتی داشته و داریم و در عین حال خیلی از ما از او به عنوان برجسته ترین نماینده نیروهای برانداز پشتیبانی می کنیم ،از طرف بخشی از سلطنت طلبان متهم می شویم که برگشتم به مواضع ۵۷ ، پهلوی ستیز شده ایم .

س., 30.05.2023 - 22:01 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.