رفتن به محتوای اصلی

اساس بقاي رژيم كشتار است، اعتراضاتِ را گسترده كنيم، رژيم رفتنى است! 
21.05.2023 - 05:04

اساس بقاي رژيم كشتار است، اعتراضاتِ را گسترده كنيم، رژيم رفتنى است! 

با وجود مخالفت‌های مردمی در ایران و خارج از کشور و درخواست‌های متعدد جامعه بین‌المللی، دستگاه قضایی جمهوری فاشيستى مذهبى، روز جمعه سه متهم در پرونده موسوم به «خانه اصفهان» را اعدام کرد. 

حکم اعدام صالح میرهاشمی، مجید کاظمی شیخ شبانی و سعید یعقوبی کردسفلی بامداد روز جمعه ۲۹ ارديبهشت به اجرا درآمده است. عفو بین‌الملل در تازه‌ترین گزارش سالانه خود اعلام کرد که اعدام افراد در ایران در سال گذشته میلادی ۸۳ درصد افزایش داشته است.اعدامهاى امروز نشان داد كه رژيم آدم كش درسى از گذشته نگرفته است. 

سه فرزند دلير ایران زمین پس از شكنجه هاي قرون وسطايي و اعتراف گيرى، به اتهام محاربه با خدا و قتل دو بسيجى و سرهنگ نيروى انتظامى، اعدام شدند. در حاليكه طبق فايل صوتى كه در بيسیم پليس اصفهان پخش شده است خودِ آتش به اختياران خامنه اى اين جنايات را انجام داده اند ولى براى رعب و وحشت قتل بسيجى ها را بگردن سه جوانِ بيگناه اصفهانى انداخته اند. رژیم انسان ستیز همچون گذشته بدنبال گردن براى طنابهاى دارشان میباشد. پرونده‌ هاي اين سه جوان با اتهامات واهى پر از تناقض بوده و اتهاماتى بدون شاهد عينى! يكبار مي گويند ماشينى با مارك زانتيا آمده و بسیجیان را به رگبار بسته و رفته است . يكبار  دیگر مي گويند تجاوز به عُنف، و براى هيچ كدام مدركى ارائه نمى دهند. 

رژيم فاشيستى مذهبى چهار دهه است كه اعدام ميكند تا به عمر ننگين خود ادامه دهد. رژیم جنایتکارى كه تمامى عملكردش را بر پايه ایدئولوژی اسلامى و تمامیت خواهی نهاده است و پایه و اساس نظامش بر ترور و وحشت بر عليه مردم ایران و حتا جهان بنیان  گذاشته شده است. ماهیت این  حکومت همیشه بر ترور و جنگ و وحشت استوار بوده و خواهد  بود و هیچ تغییری در  عمل جنایتکارانه اش بوجود نخواهد آمد. تنها با سرنگونى و نابودی این رژیم، مى توان به رهایی مردمان ایران و صلح منطقه رسيد.  

پرسش اين است ؛چرا این اعدام ها ادامه پيدا كرده است؟ هرچه بيشتر مي كشد و هرچه بيشتر ترور و آشوب ميکند ، غربي‌ها با چنين رژيمى بيشتر مماشات کرده و آن را حمایت می کنند! براى نمونه اخيرا «على بحرينى »را به عنوان نماينده ى رژیم واپس گرا در شوراى اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل انتصاب كردند!  سازشکاری جامعه جهانی اروپا و آمریکا در عدم قرار دادن سپاه در لیست تروریستى، نشان از اين دارد كه بهترين گزينه در ايران براى آنها همین رژيم واپسگرای انسان ستیز است ! از طرفى پراکندگى اپوزیسیون سیاسی خارج و داخل و جدالهای ویرانگر درونی آنها، علت ديگر حمايت غربى ها از اين رژيم آدمكش است. 

امروز هم رژیم تمامیت گرا، با اعدام و كشتار و درآوردن چشم هاى جوانان می خواهد انقلاب  نوين زنان ايران ( مهسا) را مانع شود، با اينكه مي داند هرچه بيشتر كشتار و سركوب كند مردم بيشتر به جنايات او پى خواهند برد. نمونه بارز آن هشت ماه مقاومت  مردم ،در برابر سركوب و كشتار است كه جهانيان شاهد آنند. در روز جمعه۲۹ اردیبهشت، فراخوان سراسرى براى اعدام اين سه جوان صادر شده و مردم به خيابانها آمده اند و مبارزه ادامه دارد. بايد گفت، تنها آمدن به خیابان كافى نيست سازماندهى نيرو هاى مردمى و ماندن در كف خيابانها تنها چاره كار است تا با اين مبارزه مستمر سرنگونى به سرانجام برسد.. 

مردمان ايران مي دانند اعدام و كشتار نشان از ضعف رژيم در حال سقوط است و همگان ميدانند، هيچ رژيم ديكتاتورى با تمامی سرکوب و سركوبگرى، باقى نمانده است. رژیم در هراس از ادامه انقلاب نوين است و ميداند روزهاى آخر عمر خود را طى ميكند.ما در حال حاضر در فاز سرنگونى هستیم ومردم با اتحاد و يكپارچگى شان هر روز قوى تر از قبل پا به ميدان مبارزه مي گذارند. اما به یاد داشته باشیم، زمانى می توانیم بگوئيم پيروزى نزديك است كه حضور ميليونى و دائمی در خيابانها  داشته باشيم. 

حزب آزادى و رفاه ايرانيان( آرا) به سرنگونی رژيم تماميت خواه باور دارد و با مردمان هميشه در صحنه که با حضور گسترده  خود در خيابانها اين خواست همگانى را آسانتر خواهند كرد، همراه است . رژيم رفتنى است و اعدامها هم نمى تواند مانع خواست مردم شود. 

حزب آزادى و رفاه ايرانيان( آرا) 

٢٩ارديبهشت ١٤٠٢ خورشيدى 

١٩مه ٢٠٢٣ ميلادى 

hezbara@gmail.com 

  

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

هوشنگ اسدی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.