رفتن به محتوای اصلی

سب النبی — خبر کوتاه بود. اعدام شان کردند!
08.05.2023 - 16:09

سب النبی!

خبر کوتاه بود. اعدام شان کردند!
 اتهامشان سب النبی، اهانت به مادر محمد، استخفاف قران و توهین به مقدسات بود. همین! 
در آغاز قرن پانزدهم هجری و بیش ازهزار و چهارصد سال بعد از مرگ آمنه و فرزندش محمد ابن عبدالله، دو انسان را ، یوسف مهراد و صدرالله فاضلی زارع را  که در فضای مجازی نقد دین می کردند، بدار آویختند. هیچ مدعی خصوصی در کار نبود. هیچ خسارتی به جان، مال و نوامیس مسلمین وارد نشد. اما یک نفر به نام مدعی حیثیت محمد و مادرش، زیر این احکام امضا گذاشت و آن کسی نبود جز سید علی خامنه ای ، صاحب عنوان ولایت مطلقه فقیه! خامنه ای اگر می خواست، می توانست با ارسال یک پیام به آن ناقاضی، به بهانه مصلحت نظام و یا هر بهانه دیگری، جلوی صدور و اجرای این احکام عصر جاهلیت را بگیرد، اما او این کار  را نکرد تا نشان بدهد اسلام سیاسی و ولایت مطلقه فقیه لجنی است که بر پیکر ایران پاشیده اند. تا نشان بدهد که کینه و انتقام جویی برایش قلب و مغزی باقی نگذاشته است. 
بر فقیهان مرتجع قم، مشهد و نجف حرجی نیست. آنها در عصر جاهلیت مانده اند. از خامنه ای کینه جو و آلوده دامن و حواریون فاسد و جنایتکارش هم نباید انتظار دیگری داشت، اما چرا خاتمی و بقیه روحانیون مدعی نو اندیشی دینی  تا امروز خفقان گرفته بودند و با اینکه فعالین حقوق بشری جدی بودن خطر را بار ها گوشزد کرده بودند، هیچ صدای اعتراض، هشدار و انذاری از هیچ گوشه این ام القرای اسلام بر نخاست ؟ 
می توانیم با وعده انتقام و فریاد های « ایران را پس می گیریم!» از درد وجدان خود بکاهیم. اما این سوال همچنان بی جواب می ماند که با میهن خود چه کرده و چه می کنیم ؟ حکومت خامنه ای جز زبان زور نمی فهمد. آیا نمی توانیم با بسیج افکار عمومی جهانی و وادار کردن دول اروپایی به واکنشی همسنگ با این بربریت، ماشین اعدام علی خامنه ای و شرکا را متوقف کنیم؟

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.