رفتن به محتوای اصلی

خروج حامد اسماعیلون نشان داد که دستگاه اطلاعاتی قادر است که افراطیون سلطنت و دیگران را همگام نماید
22.04.2023 - 22:25

دستگاه اطلاعاتی رژیم توانست افراطیون سلطنت مطلقه, مجاهدین , چپ های افراطی را در مسیر شکست منشور مهسا همگام نماید

نشست دانشگاه جورج تاون و منشور مهسا را که در پی آن آمد از روز نخست به فال نیک گرفته و مثبت پنداشتم

باید اعتراف کرد که دستگاه جهنمی اطلاعاتی -پروپاگاندای رژیم توانست افراطیون سلطنت مطلقه+ مجاهدین + چپ های افراطی+ کورد های تمامیت خواه را در مسیر شکست منشور همبستگی ( مهسا) همگام نماید

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

دیدگاه‌ها

نظرات رسیده

صابر احمدي: درود بر كيانوش عزيز !
اين ويديو زبان گوياى تمامى كسانى است كه صادقانه و بى ريا خواهان دفع شر حكومت آخوندى بوده و اميد داشتند كه اين جمع كوچك با منشورش بتواند نقشى مهم در اين رابطه إيفا كند . آقاى إسماعيليون اگر بخواهد بر ضد رژيم آخوندى فعاليت كند با همين قيل و قالى كه منجر به خروجشان از اين جمع شد ، بأزهم مواجه خواهد بود،  زيرا ستون اصلى سازمانده مخالفت با فعاليت ايشان رژيم اسلامى است و رفتن ايشان از اين جمع كارساز نخواهد بود ! ايكاش ايشان مى ماندند  و در كنار همراهان ديگر و حمايت ميليونى  ملت ايران راه را ادامه مى دادند . بهرحال من هنوز اميدوارم در مسير جديد تجديد نظر كرده و په دوستانش دوباره ملحق شود . آقاى پهلوى هنوز در مورد كل ماجرا اعلام موضع نكرده اند كه اميدوارم موضع مسئولانه ترى در قبال جمع گرفته و در دامى كه آقاى امير طاهرى برايشان كار گذاشته اند نيافتند كه قطعا بضررشان تمام خواهد شد . ايران لس آنجلس نيست و نبايد جو سلطنت طلبى موجود در لس آنجلس موجب فريب ايشان شود . آينده ايشان و خانواده ايشان در نزديكى به جمهورى خواهان است اگر ايشان خواهان بعهده گرفتن رلى براى آينده كشورشان هستند .
سپاس از ويديوى مناسب و مسئولانه ات .

ی., 23.04.2023 - 22:28 پیوند ثابت
جواد «صابر» ولدان

یک. یکی از توانایی های حامد اسماعیلیون سازماندهی یک راهپیمائئ عظیم در برلین بود که به گفته پلیس آلمان هشتاد هزار نفر و به گفته سازماندهان آن یکصد و بیست هزار نفر آمده بودند. شاهزاده شما چهل سال است که بقول خودش فعاللیت سیاسی دارد. آیا در این چهل سال توانست یک چنین راهپیمائی را راه اندازی و سازماندهی کند!؟
دو. آیا اضافه کردن دو یا سه نفر دیگر که مشخصا تمایلات سلطنتی و اقتدارگراایی فردی دارند، و آنهم بدون رأی اکثریت گروه نشان از آن ندارد که شاهزاده در پی یکدست کردن گروه و یا بدست گرفتن اکثریت آرا است؟ آیا اینها همه زنگ خطر نیست؟
سه. برحی در اینجا و بعد از این جدایی چنان صحبت می کنند، مثل اینکه آسمان به زمین آمده است! من تنها تعجب می کنم که این همه عجله برای چه؟ در این شصت و چند سال زندگی از تجربه آموخته ام که آنان که همواره با عجله کار می کنند و یا با عجله جنسی را بفروش می گذارند، باید ترس داشت!
چهار.آیا از گفتار و کردار خمینی هنوز مشق نگرفته ایم که این <همه با هم> یعنی چه!؟ او هم خرش که از پل گذشت ، و میخ قدرتش را که کوبید، دیگر کسی را نمی شناخت.
پنج. آیا بهتر نیست از همین حال خطوط مشخص باشد و اتحاد حول محور و محورها باشد و نه حول افراد و اقتدارگرایی؟!
شش. ساواک آخوندی را بیش از آن بزرگش نکنید که هست! آیا این اطلاعات رژیم که موساد افراد آن را می دزدد و در ایران بازجویی می کند، و یا پی در پی دانشمندان مثلا اتمی آنرا پی در پی می زنند، اصلا قابلیت و توانایی و راندمان دارد! ترس خود را با توانایی رژيم یکی نکنیم!

ی., 23.04.2023 - 13:40 پیوند ثابت
نظرات رسیده

شکست منشور همبستگی ، نتیجه :
۱_ پهلوی طلبان متعصب ، انحصار طلب
۲_ نفوذی های حکومت اسلامی در لباس پهلوی طلبان و گروهای ضد دموکراسی
۳_ اشکالات شخصیتی شاهزاده رضا پهلوی
است. اگرچه نمی توان نبود ساز و کارهای سیاسی و تشکیلاتی گروه منشور همبستگی را نادیده گرفت!!

ی., 23.04.2023 - 07:36 پیوند ثابت
نظرات رسیده

درود کیانوش جان
منظورت از افراطیون سلطنت مطلق چیه؟ و چه کسانی هستند؟
میتونی چند نفر را مثال بزنی؟
تا آنجایی که من میدانم پادشاهی خواهان همیشه صحبت از رای گیری کرده اند و به رای مردم و رفراندوم اعتقاد بسیار دارند
اگر مردم جمهوری بخواهند یا پادشاهی انتخاب با مردم است
من شخصا به پادشاهی خواهی برخورد نکرده ام که بخواهد پادشاهی را به مردم حکم کند یا زور چپان کند و برایم جالب است که این استنباط را از کجا پیدا کرده ای؟!
میتونی برایم کمی توضیح بدهی؟ و چند نفر را مثال بزنی؟

ی., 23.04.2023 - 07:32 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Rahmat Rezania

شکست منشور و فریاد هورا هورا کشیدن جمعی این دستجات بیکاره. آیا شکست منشور همبستگی، شکست دیالوگ و گفتگو در میان جبهه مخالفان این نظام هم نیست؟ ای کاش این دستجات خود وزنی داشتند. در میان این حضرات میتوان به اندازه انگشتان دست شخصیتهای معتبری یافت؟

ش., 22.04.2023 - 23:23 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Maarouf Osmani

منطقی نیست کە با نوشتن یک پاراگراف چهار گروە را تحلیل، متهم و محکوم نمود مگر اینکە قبلا در این مورد اسناد و مدارک کافی ارایە شدە باشد.

چنین سخن گفتن عادت یک نفر هست کە لازم نیست اینجا اشارە شود.

ش., 22.04.2023 - 23:16 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Yadi Lorestan

این هم از عجایب روزگار اینطور که نوشتی رژیم نه تنها در داخل در خارج هم اعتراض ها جمع کرده !انقلاب ادامه دارد نه تنها شکست نخورده آبدیده تر می شود این اسماعیلیون در یک محله در کرمانشاه هم نمی تواند صد رای جمع کند بود و نبودش هیچ تاثیری بر روند انقلاب ندارد .آری افراد و جریاناتی که منافع ای در انقلاب امروز ایران ندارند امید وارند که رژیم در داخل مردم را سرکوب کند و تفرقه باعث شود تا آلتر ناتیوی بوجود نیاید مجاهد که می فرمایی خود قسمی از مشکل است که البته بنظر من کوچکترین تاثیری نه در داخل نه خارج ندارد چپ هم که خیلی وقته چپ شده چون مفهوم خود را از دست داده این امری جهانی است و چپ وامانده هم خارج از آن نیست در هیچ کجای این کره خاکی هیچ گروهی برای ایجاد حاکمیت طبقه کارگر و دیکتاتوری پرولتاریا شکل نمی گیرد و اساسا این تئوری ماهیت خود را از دست داده در کشور های دمکراتیک بعنوان حزب و گروه اینجا و انجا هستند اما تنها بدلیل آزادی و دمراسی است و اینها هم دنبال آن شرو شور گذشته نیستند دوره چگوارا خیلی پیشتر از فروپاشی شوروی و سوسیالیسم واقعا موجود در روس و چین تمام شده جو دهه شصت بتاریخ پیوسته حالا اگر کسی دگم و سگتاریست و بر آشفته می شود مشکل خودشه در انقلاب امروز مردم ایدئولوژی نه تنها کاربردی ندارد بلکه مردم دنبال ایدئولوژی زدایی هستند الان مردم و خصوصا زنا دارند با ایدئولوزی رژیم می جنگند

ش., 22.04.2023 - 23:16 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Emir Ahangari

شاید فرهنگ اتحاد در میان اپوزیسیون ایرانی جا نیافتاده.که به خواسته وزارت اطلاعات تن می دهند، در ضمن ،هدف اپوزیسیون ضد زن هم همیشه مسیح علینژاد بوده و هست.این زن مبارزی که نظیرش را در تاریخ صد سال اخیر ایران ندیدیم.

ش., 22.04.2023 - 23:15 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Avash Tabaie

اصلا این دور همی منشوری از ابتدا هم سیری بود که باید طی می شد

سورتینگی بود برای وزن کشی خلق الساعه هایی که باید ته نشین می شدند

باید موضع ها و وزن ها مشخص می شد که شد

یادتان باشد که هیچ دوره ای به مانند این زمان وجه غالب این گونه ملی نبوده

همه شعار ها به

جانم فدای ایران

ختم میشد

این فریاد ناسیونالیسم ناب ایرانی روی سنگ قبر جوانان ما هم فریاد می زند

این سنگینی گوش ها تاریخی است

اما این دفعه ملت در دور باطل نمی افتد

هر کس وهر گروهی به این اصل

یک کشور

یک ملت

یک زبان ملی

باورمند نباشد

یا خودش می رود یا از طرف ملت طرد می شود

البته من تحلیل ابوالفضل را ندیده ام

ش., 22.04.2023 - 23:14 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Lotkachi Gilani

متاسفانه این دور را برای تغییر نظام با کمک چپ عقب مانده ، جمهوری خواان بظاهر دموکرات ولی خودخواه و سلطنت طلبان فاشیست در کنار مجاهدین و عوامل حکومت باختیم ، مشکل تمامیت اپوزیسیون در مانده و رنگ باخته خارج کشور در کنار سرکوب نظام فاشیستی مذهبی داخل بود و متاسفانه همینطور ادامه خواهد یافت تا زمانی که منطق گفتگو حاکم بر اپوزیسیون خارج کشور بوجود نیاید .

ش., 22.04.2023 - 23:08 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Freshteh Haghighatjoo

متاسفانه بعضی حامیان و دوستداران انقلاب زن زندگی ازادی حتی بعد از خواندن گزارش بسیار ناقص و غیر شفاف اقای اسماعیلیون دلیل جدا شدن را فشار و تحمیل و زور را همصدا با ایشان دلیل بر عقب نشینی و استعفا ایشان عنوان میکنند. مگر کسی در کانادا تفنگ بر سر ایشان برای استعفا گذاشته بود؟ خوب ایشان اگر میخواست میتوانست در گروه بماند و استعفا ندهد. اعتراض و انتقاد و مخالفت با منشور و عدم صلاحیت اسماعیلیون در چنین جایگاه و مسئولیتی حق همه است. ایشان بدلیل عدم توانایی به پاسخ پرسشها و مخفی کاری و سرپوش گذاشتن به اعمال خود ترجیح داد فرار کرده استعفا دهد. این در گزارش او بروشنی دیده میشود. ایشان میتوانست در این گزارش دلایل خود را بروشنی و شفافیت بیان کند. ولی نکرد. بر عکس از توانییهای خود در میدیرت و سازماندهی و ... غیره گفت. ایشان حتی سعی کرد برای خود امتیاز اوردن اینترنت مجانی در ایران تولید کند. بد نیست ایشان توضیح دهد چطور؟ . ایشان نه از نظر فنی اطلاعی از این تکنولوژی دارد. و نه از نظر امکانات مالی و سرمایه گذاری برای خرید و فرستادن ان به ایران سرمایه دارد و نه نفوذی و تجربه از کمپانی های تولید کننده و بازار فروش یا تکثیر ان دارد. چرا در مورد چیزی که هیچ تخصصی و اطلاعی ندارد اظهار فضل میکند؟ و به خود امتیاز میدهد و برای خود در کاری که هیچ نکرده اعتبار میخواهد؟ اقای اسماعیلیون الان صدها دستگاه در شهرهای ایران روشن است و میشود انرا در اینترنت دید چند تا را شما مسئول فرستادن ان هستید؟ ایلان ماسک یک سال پیش همزمان با اوکراین اعلام کرد به ایران هم اینترنت مجانی میدهد یعنی وصل شدن مجانی است و نیاز به پرداخت اشتراک ماهانه نیست. ولی برای استفاده از ان نیاز به دستگاه گیرنده است. سال قبل تعدای دستگاه قاچاقی وارد ایران شد و در ایران استفاده میکنند. بخاطر گرانی گیرنده امکان استفاده میلیونی نیست. اقای اسماعیلیون در حد همین توضیح ساده هم دریغ کرده چون انگار قرار است معجزه بکند و یکباره میلیونها ایرانی محروم شدند که حالا ما افسوس بخوریم چون او زیر فشار رفته و دیگر امکان ندارد!. نه ایشان از ترس شفاف سازی اعمال و عدم صلاحیت خودش فرار کرده. مردم گوسفند نیستیندو میفهمند. از این استعفا :

گروهی خوشحالی میکنند که رژیم و مجاهدین و چپ منفور همدست رژیم هستند و مشغول عقده گشایی بر علیه شاهزاده هستند.

گروهی طرفدار انقلاب ولی بجای حسابرسی از اعمال رفتار و کارهای اسماعیلیون و دلیل استعفا و شفاف سازی هم صدا با اسماعیلیون منتقدین را مقصر وانمود میکنند.

و گروهی که منتقد عدم صلاحیت و اعمال و رفتار ایشان بوده اند و خواستار توضیح و شفاف سازی هستند.

ش., 22.04.2023 - 23:07 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.