رفتن به محتوای اصلی

چرا خامنه ای کیومرث پور احمد را به قتل رساند ؟
07.04.2023 - 21:23

 

خودکشی کیومرث پور احمد امری غیر قابل باور به نظر می‌رسد. زیرا در تصویر منتشر شده از وی آثار ضرب و جرح مشهود است.و البته شیوه خودکشی وی نیز کاملا ساختگی به نظر می‌رسد.و میتوان گفت مانند همیشه دست عناصر خامنه ای در قتل وی مشهود است .

اما چرا خامنه ای پور احمد را به قتل رساند؟

 وی میداند که به بردگی کشیدن یک نسل افسرده و نا امید بسیار آسان تر است. لذا وی برای اثر گذاری بر جامعه به حوادث و اتفاقاتی نیاز دارد.  که محور آن  چهره ها و شخصیت های مشهور باشند. زیرا  خبر مربوط به  یک شخص مشهور مانند یک بمب خبری  به سرعت در کانون توجهات جامعه قرار خواهد گرفت.

یکی از بمب های خبری که خامنه ای به آن نیاز دارد. خودکشی افراد مشهور است .

با انتشار اخبار مربوط به خودکشی یک سلبریتی یا ورزشکار مشهور ، خامنه ای میتواند موجی از نا  امیدی ،افسردگی و میل به خودکشی را در جامعه ایجاد کند. و اینگونه قشر جوان جامعه را به سمت انزوا و نا امیدی سوق دهد.
قشر جوانی که از خود خواهند پرسید.وقتی الگو های جامعه که در اوج شهرت و ثروت قرار دارند.از فرط نا امیدی و افسردگی دست به خودکشی می زنند. تکلیف ما دیگر روشن است. لذا خامنه ای با قتل پور احمد ،وی را به عنوان یک کارگردان منتقد به سیاست های حکومت از پیش رو بر می دارد .و البته میل به خودکشی را نیز در جامعه افزایش می دهد .

آزاده نامداری نیز  یکی از سلبریتی های کشور بود. که به صورتی کاملا  مشکوک به قتل می‌رسد. و حکومت بدون تحقیقات لازم و در اندک زمانی و قبل از اعلام  نظر پزشکی قانونی خبر خودکشی وی را اعلام می‌کند.

زهره فکور صبور نیز در حالیکه در اوج شهرت قرار داشت .خبر خود  کشی مشکوک وی توسط حکومت منتشر می شود .

اما قتل های  حکومتی دیگری برای اثرگذاری بر جامعه توسط عناصر خامنه ای صورت پذیرفته است. 

قتل بابک خرمدین 

ماجرای قتل و مثله شدن بابک خرم دین توسط پدر و مادرش  از پرونده های بسیار مشکوک و مبهم چند سال اخیر  است. رسانه های رژیم با زوم کردن روی  این ماجرا و تهیه گزارش از چند و چون قتل خرمدین ،زوایای بسیار تاریک و دهشتناکی را برای جامعه عریان می ساختند . در واقع خامنه ای قصد داشت با بهره برداری از قتل خرمدین ،خشونت خانوادگی ، بی اعتمادی میان اعضای خانواده ،تجاوز به محارم ،نفرت از والدین ..را در جامعه رواج دهد. 

شاگردان  خرمدین عنوان کرده بودند.  که وی شخصی بسیار با حیا بوده است.که آنها را با لفظ دخترم صدا می کرده است .لذا روایت حکومت از ابتذال وی و تجاوز به محارم امری کاملا کذب به نظر می‌رسد .

قتل علی انصاریان 

علی انصاریان نیز یکی از افراد مشهور جامعه بود. که توسط خامنه ای به قتل رسید.حامد اژدری داماد انصاریان چندی بعد از قتل وی خبر داد .
در واقع خامنه ای برای اینکه هراس و وحشت از کرونا را در جامعه دو چندان کند. به خبر فوت یک ورزشکار جوان و پر انرژی نیاز داشت.زیرا تصور جامعه در آن مقطع این بود. که مرگ ناشی از  کرونا در افراد بالای شصت سال و دارای بیماری های زمینه ای مشاهده می‌شود. 

قتل انصاریان و مهرداد میناوند سبب موجی از وحشت در جماعت شد. تا خامنه ای بتواند اولا  از این فرصت برای امضای قرار داد ننگین بیست  و پنج ساله با چین بهره برد. 
و ثانیا با افزایش اضطراب و استرس جامعه و به دنبال آن تضعیف سیستم ایمنی بدن اشخاص  ،میزان بیماران حاد کرونایی را فزایش دهد .تا سپاه پاسداران و مافیای دارو بتوانند از طریق بازار سیاه میلیون ها دلار به جیب بزنند .

البته نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد.که خودکشی به طور طبیعی هم در میان افراد  مشهور وجود دارد . اما دو موضوع نشان می‌دهد.که خامنه ای به دنبال بهره‌برداری از این موضوع است.
ابتدا اینکه اکثر افرادی که خبر خودکشی آنها منتشر میشود. مرگ آنها  کاملا  مشکوک است. 

و ثانیا رسانه های رژیم به صورت گسترده و برای اثرگذاری بر جامعه به آن دامن میزنند.که نشان از اهداف پشت پرده است .

مریم سلطانی
کنشگر سیاسی و مدافع حقوق بشر
 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

مریم سلطانی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

دیدگاه‌ها

نظرات رسیده

دوستان گرامی،

انتشار عکس صحنه خودکشی کیومرث پور احمد از سوی شما را اقدامی بدور از ضوابط روزنامه نگاری میدانم. انتشار این عکس با نشان دادن صورت او تجاوز به حریم خصوصی فرد در گذشته وخانواده او می باشد. تبدیل مرگ یک منتقد رژیم به  ابزاری برای مبارزه با آن انهم با زیر پا نهادن اصول خبرنگاری از سیاستهای شما به دور است. در ضمن اتهام قتل او توسط رژیم انهم تنها به دلیل کبودی پوست جای سئوال جدی دارد.  بعد از مرگ جمود نعشی ولکه های مرگ پدیده ای طبیعی میباشد. این را نمی توان دلیلی بر غیر طبیعی بودن و قتل موجود زنده دانست. این از ابتدایی ترین تعلیمات در درس تشریح انسانی و یا حیوانی می باشد.

سیامک اناری

ش., 08.04.2023 - 09:19 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.