رفتن به محتوای اصلی

منشور مهسا در گفتگو با عفت گوهری , هایده توکلی , شهلا انتصاری و شهلا عبقری
گفتگو با نمایندگان 4 حزب و نهاد مدافع منشور مهسا
30.03.2023 - 21:12

🔸منشور مهسا در گفتگو با:
🔸 عفت گوهری: شورای مدیریت گذار - هایده توکلی : حزب مشروطه ایران ( لیبرال - دمکرات ) - شهلا انتصاری: شورای ملی تصمیم  - شهلا عبقری:  نهاد زنان برای ازادی و برابری پایدار 
🔸ناظران : لیلی حیدری عدلی - سیمین اسکویی
 

 

 _ انتشارمنشور مهسا " ، احزاب و سازمانهای سیاسی  را به واکنش های جدی  واداشته است؛ که  در این میان  پیمان نامه همکاری سه سازمان و حمایت  آنان از منشور مهسا " حائز اهمیت است و همین طور ما امضا کنندگان  بیانیه ای  با بیش از یکصد امضا  ضمن اعلان پشتیبانی وتشکراز تهیه کنندگان منشورمهسا  درخواست کردیم  هرچه زودتر طرح ساماندهی و سازماندهی که در منشور مهسا وعده داده شده است را پیشنهاد کنند تا حامیان انقلاب شکوهمند زن زندگی آزادی بتوانند دریک شبکه سراسری وجهانی متحدشده و تلاش تفرقه افکنان را بدون اثر و ثمر سازند.

- از این رو من  در صحبتی رو در رو با نمایندگان پیمان همکاری میخواهیم بدانیم که برنامه آنها برای گسترش فعالیتهای خود چیست؟ آیا آنها با منشور مهسا چه مناسبتی دارند و چگونه میخواهند با آنها همکاری کنند ، آیا برنامه ای برای جذب افرد ومحافل فعال مقیم خارج از کشور به صفوف خود دارند، و یا میخواهند تاثیر فعالیتهای تفرقه جویانه را کنترل و خنثی کنند؟

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

دیدگاه‌ها

نظرات رسیده

Shamila Nejadhashemi

جناب بهروز ستوده  گرامی ، شما توقع دارید در مدت کوتاهی که از عمر این پیمان همکاری گذشته چه نتایجی بدست بیاید؟

میبایست کمی واقع بین بود ، این پیمان همکاری در بازه زمانی کوتاه و در پیامد آن پیمان‌های همکاری دیگر و خصوصا منشور مهسا اولین نیاز جامعه ایران را که همان اتحاد میان اپوزسیون بود را فراهم کرده، آیا در طی ۴٣ سال گذشته این میزان همدلی میان اپوزسیون را شاهد بودید؟

برای اثر بخشی 'پیمان همکاری 'میان این سه جریان بزرگ اجازه بدهید دستکم شش ماه بگذرد سپس خودتان شاهد نتایج آن را خواهید دید.

با مهر

ش., 01.04.2023 - 06:53 پیوند ثابت
نظرات رسیده

جناب توکلی با درود، خانم های شرکت کننده متاسفانه  برنامه منظمی را برای ادامه تظاهرات خارج از کشور ندارند و ضمنا خانم عبقری فکر میکنند که رژیم تغییر کرده و همین الان سهمش را طلب میکند، اگه قرار باشه هر کس هر آنچه در فکرش میگذرد در این منشور ببیند  نیاز به یک دیوان همبستگی   داریم نه یک منشور  . چرا ما خارج از کشور و در کف خیابان نشانی از این تشکلها با اسامی رنگارنگ نمیبینیم. هفته گذشته که آقای آخوندی فراخوان داده بودند در بلژیک آیا این تشکلها از فراخوان آقای آخوندی حمایت کرده بودند یا خیر.خیلی از این اعضای شوراها و تشکلها ی مختلف خودشان متاسفانه در تظاهرات شرکت نمیکنند.

جمعه, 31.03.2023 - 06:24 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.