رفتن به محتوای اصلی

  فاجعه ملی به راهکارملی نیاز دارد!
07.03.2023 - 13:57

جمهوری جنایتکار اسلامی ازهمان روزهای اول تولد منحوس خود به اشکال مختلف، در حذف زنان تلاش بسیاری داشت. موجودیت زن را فقط در پستوها برای فرزندآوری و پاسخ به امیال جنسی مردان می‌دانست و جزاین برای زنان هیچ ارزش و جایگاه انسانی قائل نبود.
بود و نبود زنان برای این وحشیان آدم نما، کوچکترین اهمیتی نداشت و ندارد. در این مسیر، رژیم زن کش اسلامی توانست بسیاری را با خود همراه کند. کسانی که در این چهار دهه، حذف زنان از استادیوم‌ها، اسید پاشی‌ها، گشت ارشاد، قتل‌های ناموسی، کودک همسری و تجاوز به زنان را دیدند و این رژیم را همچنان حمایت کرده و جنایت‌هایش را سفیدشویی کردند.
امروز هم چون گذشته، این بربرهای وحشی به مدارس دختران ما هجوم برده و پاره‌های تن‌مان را با گازهای شیمیایی مسموم می‌کنند. تا بحال بیش از 5000 دانش آموز در 230 مدرسه و در 25 استان ایران، دچار مسومیت شده‌اند.
از این درگاه، شبکه آموزشی وایز به عنوان گروهی که هدفش را قدرتمند کردن زنان در زمینه آموزشی قرار داده، بر خود لازم می داند که از کارکنان مدارس، خانواده‌ها و دانش آموزان تقاضا کند که در جهت محکوم کردن این جنایت و حفاظت از جان فرزندان‌مان تا حذف از ریشه ی عاملان این جنایت، حضور در مدارس دخترانه و پسرانه را تحریم کنند. این یک فاجعه ملی است و نیاز به یک عزم ملی برای مقابله دارد. تحریم مدارس در پیوند با اعتصابات سراسری مشت محکمی بر دهان عاملان این جنایت خواهد بود. ما به هیچ وجه مایل به محرومیت عزیزانمان از تحصیل نیستیم. اما جان و سلامت فرزندان همه اقشار جامعه در خطر است و اعتصابات سراسری همراه با تعطیلی مدارس مشت محکمی بر دهان رژیم جنایتکار خواهد بود. 
شبکه وایز ضمن ابراز نگرانی شدید، متعهد میشود که در جهت رساندن صدای عزیزانمان در صحنه بين‌المللی ازهیچ کمک و پیگیری دریغ نخواهد کرد. از این رو سازمان بهداشت جهانی و یونسکو را به بررسی شرایط موجود دعوت خواهد کرد.
شبکه استقلال و برابری پایدار زنان (وایز)
هفتم مارچ 2023
 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.