رفتن به محتوای اصلی

حمله شمیایی به مدارس دخترانه، انتقامجویی حکومت اسلامی از انقلاب زنانه در ایران
03.03.2023 - 11:20

 

پس از اعدام محسن شکاری و مجیدرضا رهنورد، انالنا بربوک وزیر امور خارجه آلمان گفت نقض حقوق بشر در حکومت اسلامی بی حد و مرز است. من سخن ایشان را بر اساس تجربه چهل و چهار ساله از جنایات اسلامگرایان در ایران تدقیق می کنم که: استفاده از سرکوب، شکنجه، ترور و کشتار شهروندان دگراندیش در حکومت اسلامی از چنان عیار توحشی برخوردار است که در مخیله بشر نمی گنجد.

یکی از مشکلات جامعه ایران نامگذاری قشر حاکم در میهن است که در کدام گروه از جانوران نامگذاری شوند. گرچه این پرسش بی پاسخ مانده است، اما می توان بر اساس رفتار شناسی این موجودات، آنها را با مرده خوارانی نظیر کفتارها و شغال ها مقایسه کرد. این ارزیابی با توجه به فرهنگ و علاقه وافر این جماعت به مرده پرستی و حرفه کفن و دفن و مرده شوئی، منطقی تر بنظر می رسد.

حکومت اسلامی از روز تاسیس، سرکوب و ترور تسلیم نشدگان به اسلام سیاسی و رهبری دینی را در عرصه های سیاسی، فرهنگی، آیینی، مذهبی و فیزیکی بشیوه بربرمنشامه آغاز کرد. دگراندیشان جامعه ایران در چهل و چهار سال گذشته انواع شکنجه و اعدام را تجربه کرده اند. البته زنان در صف مقدم سرکوب اسلامگرایان قرار داشتند.

در آغاز انقلاب، حملات به زنان با زنجیر، چاقو، تیغ کشیدن به صورت، آدمبربایی و تجاوز در خانه های امن، شکنجه تا حد مرگ، سوزاندن زنان، سنگساز و .. تجربه شد. مقاومت شهروندان متمدن، آزادیخواه و برابری طلب در برابر از قبر بیرون آمده های 1400 ساله، حکومت اسلامی را به اقدامات سیاسی انتحاری جهت مرعوب سازی زنان و جامعه شهروندی سوق داد.

سازمان های اطلاعاتی و امنیتی و سپاه پاسداران و بسیج، تحت رهبری نظام، اسیدپاشی به صورت های زیبای دختران و زنان را در دستور کار گذاشتند. همه سیاست های حکومت اسلامی به بن بست رسیدند و دختران خیابان انقلاب با دور انداختن پوششی که نماد اسلام سیاسی و تحقیر زن ایرانی بود، فصل تازه ای را در مبارزات زنان میهن مان آغاز کردند.

دیری نپایید که قتل عمد حکومتی مهسا، خشم یک ملت را در سراسر کشور مشتعل کرد و زنگ ناقوس انقلاب "زن زندگی آزادی" بصدا درآمد.

انقلاب سوم در ایران، قبرستانی به وسعت میهن مان برای اسلام سیاسی، حکومت فردی و دیکتاتوری در همه اشکال آن تدارک دیده است. جامعه ایران به بلوغ فرهنگی، اجتماعی و سیاسی لائیک دمکراتیک و سوسیال رسیده، که امکان بازگشت به گذشته ناممکن است.

جامعه ایران امروز، ارزش های خود را نه از دوران سپری شده دینی - اسلامی و حکمرانی شاهان، بلکه نگاه به تازه ترین دستاورهای بشری دارد.  ایران فردا، الگوهای سیاسی خود را از تجارب غنی سیاسی و اجتماعی کشورهایی نظیر آلمان، فرانسه و .. اخذ خواهد کرد. 

حکومت اسلامی لاشه متعفنی روی دست های لرزان سپاه پاسداران و بسیج است و عملیات انتحاری حملات شیمیائی به پیشتازان انقلاب سوم، از ضعف، ترس و جبونی می باشد.

جامعه ایران نتنها با اسیدپاشی و حملات شیمیائئ حکومت اوباشان عقب نشینی نخواهد کرد، بلکه بکارگیری بمب اتم هم نمی تواند از پیروزی انقلاب سوم در ایران ممانعت کند.

حکومت اسلامی با سیاست های اسیدپاشی و حمله شمیایی به مدارس دخترانه، دست به انتقامجویی از انقلاب زنانه در ایران زد.

 این رژیم جنایت پیشه، پاسخ جنایات چهل و چهارساله خود را در جنبش اقدام در خیابان و قیام ملی ایرانیان دریافت خواهد کرد!

 چنین باد!

اقبال اقبالی

03.03.2023

www.tribuneiran.org

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.